Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hvem har vært det "enkleste" barnet? Tror du det er lettere for gutter eller jenter på ungdomsskolen? Anonymkode: 211cb...e79
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Har tre gutter og en jente. Ene gutten har vært mest utfordrende, så jenta og de to siste guttene har vært/er veldig enkle og greie. Det kommer nok mer an på personlighet enn kjønn tror jeg. Anonymkode: 22906...25e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvem har vært det "enkleste" barnet? Tror du det er lettere for gutter eller jenter på ungdomsskolen? Anonymkode: 211cb...e79 Det avhenger av modenhet, trygghet på seg selv og så mye annet enn kjønn! Anonymkode: 30347...2a0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har tre gutter og en jente. Ene gutten har vært mest utfordrende, så jenta og de to siste guttene har vært/er veldig enkle og greie. Det kommer nok mer an på personlighet enn kjønn tror jeg. Anonymkode: 22906...25e Det er kanskje sant. Bare opplever ekstremt mye "drama" blant jentene på skolen her. Kanskje bare uheldig klasse. Anonymkode: 211cb...e79
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det avhenger av modenhet, trygghet på seg selv og så mye annet enn kjønn! Anonymkode: 30347...2a0 Opplever vel jentene som er tryggest på seg selv ganske ufine mot de som ikke er trygge på seg selv. Lurer på hva som får jentene til å være så ugreie. Anonymkode: 211cb...e79
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Opplever vel jentene som er tryggest på seg selv ganske ufine mot de som ikke er trygge på seg selv. Lurer på hva som får jentene til å være så ugreie. Anonymkode: 211cb...e79 Opplever det gjerne motsatt. De som er utrygge på seg selv og andre, som gjør alt de kan for å være med "de populære", klistrer på seg løsvipper og flyr med magetopper på vinteren, er bitchy mot jentene som syr egne klær og spiller brettspill med kompiser. Anonymkode: 30347...2a0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er kanskje sant. Bare opplever ekstremt mye "drama" blant jentene på skolen her. Kanskje bare uheldig klasse. Anonymkode: 211cb...e79 Godt mulig. Jeg jobber selv i skolen med tenåringer, og det varierer fra klasse til klasse om det er guttene eller jentene det er mest trøbbel med. Når det er sagt, så er det ofte mer drama, baksnakking og falskhet blant jentene, og mer slenge med leppa, fryse ut og knuffe borti med guttene. De har altså gjerne ulike metoder, men jeg synes ikke jentene er verre enn guttene. Anonymkode: 22906...25e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Opplever det gjerne motsatt. De som er utrygge på seg selv og andre, som gjør alt de kan for å være med "de populære", klistrer på seg løsvipper og flyr med magetopper på vinteren, er bitchy mot jentene som syr egne klær og spiller brettspill med kompiser. Anonymkode: 30347...2a0 Kanskje de rett og slett er utrygge på seg selv, men de fremstår som trygge på seg selv. Jeg vet ikke. Vet bare at jenta mi har det vondt på skolen og vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta tak i dette. Jenta mi har ikke dyre klær eller rett mobil, hun er ikke overvektig, men ikke veldig tynn. Har ikke interesse for sminke, men spiller fotball med guttene. Opplever henne som en sunn ungdom, men ser hvordan hun påvirkes psykisk. Vet ikke om vi burde flytte, men er vel sånn her overalt. Anonymkode: 211cb...e79
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 Jeg har fire barn, 13 til 20 år, to gutter og to jenter. Min erfaring er at klassemiljøet har mer å si enn hva slags kjønn det er på ungdommen. Noen er heldige og kommer i et klassemiljø som er veldig inkluderende og fint, andre kommer i klasser hvor det er mye drama i guttegjengen og noen i klasser med drama i jentegjengen. I klassen til 15 åringen min er det veldig mange uromomenter, barn med diagnoser osv. Jenter som er slemme mot jenter, gutter som fryser ut og latterliggjør andre gutter, og gutter som mobber jenter. En skikkelig utfordrende klasse, tror de er oppe i 10-12 stykker nå som har byttet til andre skoler... Det av mine barn som hadde en enklest til på ungdomsskolen var gutten som havnet i et veldig fint miljø med både gutter og jenter. Lite drama, mye hygge. De var mye sammen, lagde mat, gikk på kino, i det hele tatt hadde det veldig fint sammen. Tenårene blir igrunn mye greiere å komme seg gjennom når de har en fin gjeng rundt seg. Anonymkode: 810ab...ad3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Har vel mer med personlighet tror jeg. Gutten her i huset har vert som en drøm. Søstrene derimot…. Mye mer hormon og drama der. Anonymkode: b8028...884
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Tror og det er personlighet. Har 3 stk. Jente på 17, er et mareritt, men igrunn alltid hatt den personligheten hun har nå. Sta, ukritisk, ingenting er hennes feil osv. Sønn på 15, sympatisk, forståelsesfull og evner å se seg selv. Sønn på 8, haaaan kan nok bikke litt i samme retning som søstra Anonymkode: 735fd...49f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har fire barn, 13 til 20 år, to gutter og to jenter. Min erfaring er at klassemiljøet har mer å si enn hva slags kjønn det er på ungdommen. Noen er heldige og kommer i et klassemiljø som er veldig inkluderende og fint, andre kommer i klasser hvor det er mye drama i guttegjengen og noen i klasser med drama i jentegjengen. I klassen til 15 åringen min er det veldig mange uromomenter, barn med diagnoser osv. Jenter som er slemme mot jenter, gutter som fryser ut og latterliggjør andre gutter, og gutter som mobber jenter. En skikkelig utfordrende klasse, tror de er oppe i 10-12 stykker nå som har byttet til andre skoler... Det av mine barn som hadde en enklest til på ungdomsskolen var gutten som havnet i et veldig fint miljø med både gutter og jenter. Lite drama, mye hygge. De var mye sammen, lagde mat, gikk på kino, i det hele tatt hadde det veldig fint sammen. Tenårene blir igrunn mye greiere å komme seg gjennom når de har en fin gjeng rundt seg. Anonymkode: 810ab...ad3 Støtter denne! Anonymkode: 9096d...642
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 On 4/1/2022 at 8:38 AM, Anonym bruker said: Hvem har vært det "enkleste" barnet? Tror du det er lettere for gutter eller jenter på ungdomsskolen? Anonymkode: 211cb...e79 her har største gutten vert den vanskeligste, han er nå 20 og ting har roet seg veldig, var helt forferdelig fra han var 13-16, det var verste tiden søsteren som nå er 18, hadde en vanskelig periode og kranglet for alt fra 15-17,men har vert veldig rolig ellers søsteren som nå er 15 har vi ikke merket veldig mye på ennå Broren på 13, viser heller ingenting enda Anonymkode: 1da3b...f6c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 begge jentene og yngste gutten klarer seg fint på ungdomsskolen, størstegutten trives ikke og skulka mye, fikk heldigvis jobb fra han var 16, for skolen fikk vi han ikke på Anonymkode: 1da3b...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå