Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Gjelder en jeg traff på en dating app i desember. Han virket veldig på for å treffe meg og vi pratet ei stund før vi traff hverandre. Han hadde da i nov gått gjennom et forferdelig vondt brudd som kom plutselig. De hadde store planer for sommeren bå egentlig. Da vi traff hverandre klikket vi så godt sammen, god kjemi. Ikke sex. Han sa likevel at han likte teasing. Da vi hadde truffet hverandre 4-5 ganger og blitt bedre kjent, til og med kysset og hatt litt sengekos ( fortsatt ikke sex) , så trengte han å trekke seg litt unna. Han følte for å roe ned og bremse litt. Han slet fortsatt med bitterhet etter bruddet, noe jeg forstår. Etter det ble det mindre snap. Men vi ringte hverandre igår. Hva er det beste jeg kan gjøre? Jeg tror jo han liker meg, men han fikk kanskje litt panikk av hvor fort deg gikk fremover. Kan jeg fortsatt ha en sjans hos han? Jeg liker han så utrolig godt. Han sliter nok litt med tillitsbrudd. Vi er begge to 38. Håper på konstruktive svar takk🙏 Anonymkode: 27cc3...e2a
KellyTaylor Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Hvis bruddet var i november og kastet seg på datingbølgen allerede i desember, så er han absolutt ikke klar for noe som helst. Skjønner meg ikke på slike som er desperate etter noe nytt så kort tid etter et påstått vondt brudd. Dette er min personlige mening og ønsker deg lykke til videre med eller uten han der. Håper du finner deg noen som har vært singel i mer en 15 min og som er klar for et forhold ❤️
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Tviler på han vil noe mer enn å bare ha en å snakke med Anonymkode: e198b...8fb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Du var bare en rebound, og heldigvis for deg har dere ikke hatt sex så du har sluppet å falle pladask. Han har nok innsett at han var for raskt ute, men tør ikke snakke med deg skikkelig om det. Let him go. Hvis han vil ha deg er det hans jobb å vise det. Anonymkode: 160ba...e2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Gjelder en jeg traff på en dating app i desember. Han virket veldig på for å treffe meg og vi pratet ei stund før vi traff hverandre. Han hadde da i nov gått gjennom et forferdelig vondt brudd som kom plutselig. De hadde store planer for sommeren bå egentlig. Da vi traff hverandre klikket vi så godt sammen, god kjemi. Ikke sex. Han sa likevel at han likte teasing. Da vi hadde truffet hverandre 4-5 ganger og blitt bedre kjent, til og med kysset og hatt litt sengekos ( fortsatt ikke sex) , så trengte han å trekke seg litt unna. Han følte for å roe ned og bremse litt. Han slet fortsatt med bitterhet etter bruddet, noe jeg forstår. Etter det ble det mindre snap. Men vi ringte hverandre igår. Hva er det beste jeg kan gjøre? Jeg tror jo han liker meg, men han fikk kanskje litt panikk av hvor fort deg gikk fremover. Kan jeg fortsatt ha en sjans hos han? Jeg liker han så utrolig godt. Han sliter nok litt med tillitsbrudd. Vi er begge to 38. Håper på konstruktive svar takk🙏 Anonymkode: 27cc3...e2a Jeg synes det høres ut som han gikk inn i noe med deg altfor tidlig. Hvis han hadde et uventet og vondt brudd i november så var det nok for tidlig å møte en ny i desember. Men gjort er gjort da, og det virker jo som dere liker hverandre? Kanskje det går seg til hvis du gir han litt tid? Eller kanskje han ikke er klar for deg? Det er vanskelig å si. Er han åpen for å prate om dette? Kunne du invitert han hjem eller ut på tur for å prate litt gjennom disse tingene? Anonymkode: e713a...eea
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Mitt tips er: ikke forvent noe. Han er ikke klar. La det ligge og begynn heller å date andre. Anonymkode: bf37e...7e9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du var bare en rebound, og heldigvis for deg har dere ikke hatt sex så du har sluppet å falle pladask. Han har nok innsett at han var for raskt ute, men tør ikke snakke med deg skikkelig om det. Let him go. Hvis han vil ha deg er det hans jobb å vise det. Anonymkode: 160ba...e2d Dette. Anonymkode: bf37e...7e9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Han trengte å vite at "havet er fullt av fisk", at det finnes andre damer der ute som vil ha han osv. Men han var og er ikke klar for å gå inn i noe seriøst enda. Han ble sviktet, bruddet kom brått og plutselig, han var knust og måtte bare sjekke at det fantes andre muligheter Du ble den muligheten, du viste han at det finnes andre der ute. Du ble rett og slett en rebound, det selvtilliten hans trengte akkurat da. Jeg hadde trekt meg helt unna og sagt at jeg forsto at han ikke var klar, så ville jeg gått videre. Tar han kontakt igjen om et halvt år og du ikke er opptatt med andre da kan dere kanskje gjenoppta kontakten, men den som "hjelper han over bruddet" hadde jeg ikke villet være. Da ville jeg liksom alltid tvilt på om han faktisk falt for meg eller bare brukte meg fordi han trengte meg akkurat da... Anonymkode: 72b37...abc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 Ja han liker deg tydeligvis, og ja du kan fremdeles ha sjans! Problemene er at han nok ikke har kommet over eksen, og da må du spørre deg om dette vil plage deg om dere inngår forhold etterhvert. Det er nemlig ganske typisk at ting som skjedde og ble sagt i datingfasen vil bli årsak til usikkerhet og krangling senere når man er i forhold. Anonymkode: 3d333...fad
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Mannfolk som ikke er over eksen og som fremdeles er bitre er ikke noe å ha på. Anonymkode: 80c2d...cbc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ja han liker deg tydeligvis, og ja du kan fremdeles ha sjans! Problemene er at han nok ikke har kommet over eksen, og da må du spørre deg om dette vil plage deg om dere inngår forhold etterhvert. Det er nemlig ganske typisk at ting som skjedde og ble sagt i datingfasen vil bli årsak til usikkerhet og krangling senere når man er i forhold. Anonymkode: 3d333...fad Deg som er årsaken til bruddet var at hun var utro mot han og utførte skader på han. Hun bet han, av eller annen årsak, hun var ekstremt hissig plutselig og dro fra han og blokkert alt av han. Han savner ikke henne, men han sliter jo med minnene og alt de hadde sammen sikkert. De var et par i 5år Nå virker han litt deppa og lei bare. Men jeg merker jeg ikke har lyst å miste alt med han. Hvis jeg bare gir han litt tid til å komme seg samtidig som jeg viser han smått med interesse. Da kan han fort bli litt glad i meg og redd for å miste meg til andre menn , (sånn er hvertfall jeg). Tvilsomt at han driver slik med andre damer nå. Orker han ikke med meg, så orker han ikke andre damer heller. Dessuten er det nok ikke alle damer som ville vært så tålmodig som meg nå. Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 KellyTaylor skrev (1 time siden): Hvis bruddet var i november og kastet seg på datingbølgen allerede i desember, så er han absolutt ikke klar for noe som helst. Skjønner meg ikke på slike som er desperate etter noe nytt så kort tid etter et påstått vondt brudd. Dette er min personlige mening og ønsker deg lykke til videre med eller uten han der. Håper du finner deg noen som har vært singel i mer en 15 min og som er klar for et forhold ❤️ Takk Ja jeg visste jo ikke om dette før han pratet om det. Tror du ikke han har snakket med en kompis om dette og fått råd om å vente. For det om han vil vente, så kan det jo hende han vil tilbake til meg igjen om jeg er singel da? Hva om han her er min sjelevenn... Alt stemte så bra. I 2008 fikk jeg tydeligvis en mld av han på facebook. Så litt vittig at vi skulle få kontakt så mange år etter. Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Takk Ja jeg visste jo ikke om dette før han pratet om det. Tror du ikke han har snakket med en kompis om dette og fått råd om å vente. For det om han vil vente, så kan det jo hende han vil tilbake til meg igjen om jeg er singel da? Hva om han her er min sjelevenn... Alt stemte så bra. I 2008 fikk jeg tydeligvis en mld av han på facebook. Så litt vittig at vi skulle få kontakt så mange år etter. Anonymkode: 27cc3...e2a Jeg ville ikke ha gitt ham opp. Gi ham tid, men vært tydelig på at du er interessert og kan ta ting langsomt, og at han frå bestemme tempoet hvis han vil ha en rolig utvikling J Anonymkode: 082a0...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg ville ikke ha gitt ham opp. Gi ham tid, men vært tydelig på at du er interessert og kan ta ting langsomt, og at han frå bestemme tempoet hvis han vil ha en rolig utvikling J Anonymkode: 082a0...db3 Takk for svar. Jeg trengte så inderlig råd. Han har ikke sagt at han vil komme seg videre eller avslutte alt med meg. Håper han forventer at jeg ikke dater andre. Jeg vet ikke hva han tenker. Men han sa igår i tlf at vi ringes med... så hvis jeg ringer han iblant å sender han litt mld, så holder jeg ting litt åoent for han. Han vilke kanskje ikke vært intr i å ta tlf om han ikke brydde seg litt om meg. Ts Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Det virker som om du gjør en del mer enn ham for at dette skal fungere. Jeg hadde ikke ønsket meg en mann som gikk inn i noe med meg kun en måned etter sjokkbrudd med partner over fem år. Sier seg selv at det er rebound. Anonymkode: dcebe...40a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Deg som er årsaken til bruddet var at hun var utro mot han og utførte skader på han. Hun bet han, av eller annen årsak, hun var ekstremt hissig plutselig og dro fra han og blokkert alt av han. Han savner ikke henne, men han sliter jo med minnene og alt de hadde sammen sikkert. De var et par i 5år Nå virker han litt deppa og lei bare. Men jeg merker jeg ikke har lyst å miste alt med han. Hvis jeg bare gir han litt tid til å komme seg samtidig som jeg viser han smått med interesse. Da kan han fort bli litt glad i meg og redd for å miste meg til andre menn , (sånn er hvertfall jeg). Tvilsomt at han driver slik med andre damer nå. Orker han ikke med meg, så orker han ikke andre damer heller. Dessuten er det nok ikke alle damer som ville vært så tålmodig som meg nå. Anonymkode: 27cc3...e2a Beklager, men ikke vær så naiv. Jeg kjenner til flere menn som holder på sånn her. Ja, det er for tidlig etter bruddet, det vet han og. Han merker at du vil mer enn han, og han trekker seg unna. Jeg har flere venninner som har opplevd det der, og jeg har opplevd det selv. Alt er fint og glory i starten, også sier man en ting eller gjør en ting som oppfattes som "alt for mye" for mannen, så trekker han seg unna. Skylder på at han er sliten. Skylder på at han har mye å tenke på. Mye å gjøre. Vil du virkelig være den som sitter på gjerdet å venter? Jeg ble "dumpet" selv av en som la verden for mine føtter. Diska opp med mat, tente starinlys, gjemte sjokolade og brus i veska mi før jeg dro på jobb, snakka om at jeg kunne godt lage middag til han kom hjem fra jobb "til sommeren", la fremtidsplaner, ringte meg ørten ganger i løpet av en dag. Så en dag, spurte jeg "har du ikke tenkt å prioritere noe tid til meg i helga?" (etter å ha tilbragt hver eneste helg sammen)) og det var nok til at han fikk panikk. Han sa ikke noe, bare slutta å komme så ofte, sendte ikke så ofte snap, var ikke like viktig å ringe sååå mye som før (han ringte MYE). Tilslutt endte det med at han dumpa meg (vi var ikke sammen) fordi "presset" ble for stort. Merk, det var ETT spørsmål, på et halvt år. Så han fant en annen. Og når det kommer til tålmodighet, så tenkte jeg det samme. Han finner ingen som er så tålmodig som meg. Anonymkode: 160ba...e2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Jeg trengte så inderlig råd. Han har ikke sagt at han vil komme seg videre eller avslutte alt med meg. Håper han forventer at jeg ikke dater andre. Jeg vet ikke hva han tenker. Men han sa igår i tlf at vi ringes med... så hvis jeg ringer han iblant å sender han litt mld, så holder jeg ting litt åoent for han. Han vilke kanskje ikke vært intr i å ta tlf om han ikke brydde seg litt om meg. Ts Anonymkode: 27cc3...e2a Jeg tror det beste er å gjøre det motsatte. Trekk deg helt tilbake. Snakk med ham på forhånd, få ham til å fortelle deg hva han tenker. Og om han ikke vil eller greier å snakke om det, eller rett og slett ikke vet, da kan du heller fortelle ham hva du tenker og føler. Ikke utbroder, men fortell ham saklig at du har inntrykk av at dette trolig har gått altfor fort for ham, at han ikke var ferdig meg bruddet fra kona, og at han trolig trenger tid til å finne ut av livet sitt uten ekteskapet/eksforholdet. Så ville jeg fortalt ham, igjen saklig, hvor mye du bryr deg om ham, hvor godt du liker ham, men at du ser at han ikke er der nå, og at du derfor trekker deg tilbake slik at han får fred til å rydde opp i livet og følelsene sine. Og hvis han, når han er klar for et forhold, fremdeles ønsker noe mer med deg, så kan han ta kontakt med deg og høre om du da er i livet. Underforstått, du går videre med ditt liv, fordi han ikke er klar for et forhold, selv om du bryr deg veldig om ham. Og når dere ikke har kontakt, så får han også ro til å kjenne på hva som er viktig for ham, og om han ønsker deg i livet sitt. Ikke lag drama (det hadde han i det tidligere forholdet), bare vær rolig og trygg på deg selv og det du føler for ham, men at du ikke kan være i et halvveisforhold med en mann som ikke er ferdig med tidligere forhold, at skal det bli dere to, da må det være fordi begge to ønsker det like mye. Anonymkode: 312d7...94b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Beklager, men ikke vær så naiv. Jeg kjenner til flere menn som holder på sånn her. Ja, det er for tidlig etter bruddet, det vet han og. Han merker at du vil mer enn han, og han trekker seg unna. Jeg har flere venninner som har opplevd det der, og jeg har opplevd det selv. Alt er fint og glory i starten, også sier man en ting eller gjør en ting som oppfattes som "alt for mye" for mannen, så trekker han seg unna. Skylder på at han er sliten. Skylder på at han har mye å tenke på. Mye å gjøre. Vil du virkelig være den som sitter på gjerdet å venter? Jeg ble "dumpet" selv av en som la verden for mine føtter. Diska opp med mat, tente starinlys, gjemte sjokolade og brus i veska mi før jeg dro på jobb, snakka om at jeg kunne godt lage middag til han kom hjem fra jobb "til sommeren", la fremtidsplaner, ringte meg ørten ganger i løpet av en dag. Så en dag, spurte jeg "har du ikke tenkt å prioritere noe tid til meg i helga?" (etter å ha tilbragt hver eneste helg sammen)) og det var nok til at han fikk panikk. Han sa ikke noe, bare slutta å komme så ofte, sendte ikke så ofte snap, var ikke like viktig å ringe sååå mye som før (han ringte MYE). Tilslutt endte det med at han dumpa meg (vi var ikke sammen) fordi "presset" ble for stort. Merk, det var ETT spørsmål, på et halvt år. Så han fant en annen. Og når det kommer til tålmodighet, så tenkte jeg det samme. Han finner ingen som er så tålmodig som meg. Anonymkode: 160ba...e2d Jeg har tenkt tanken, tro meg. Men kan ikke tro han har skutt gullfuglen helt enda. Han ser jo ut til å være aleine på kveldene. Han åpner kjapt snappene mine, svarer av og til og ringer meg. Jeg tenker at hvis det er ei annen ei akkurat nå, så går det sikkert like kjapt å bli lei av henne som han gjorde av meg. Men siden han nettopp faktisk har kommet ut av et langvarig forhold og med et så brutalt og stygt brudd, så tror jeg han ikke er helt klar. Det ville vært lettere for han å skylde på noe annet isåfall, for nå har jeg noe kontakt med han. Ts Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det virker som om du gjør en del mer enn ham for at dette skal fungere. Jeg hadde ikke ønsket meg en mann som gikk inn i noe med meg kun en måned etter sjokkbrudd med partner over fem år. Sier seg selv at det er rebound. Anonymkode: dcebe...40a Har han meg litt på vent? Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Har han meg litt på vent? Anonymkode: 27cc3...e2a Det er ikke lett for meg å svare helt klart ja eller nei på akkurat det, men jeg tenker at en som løper inn i noe så fort etter noe som var så langvarig, med stort sannsynlighet bare "trenger noen". Det er ingen gode forutsetninger for et fint og lykkelig, langvarig forhold. Det er ikke din feil. Jeg synes du har fått veldig gode forslag over her. Stiller meg 100% bak det 312d7...94b skrev. Anonymkode: dcebe...40a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #21 Skrevet 30. mars 2022 Når en mann er VIRKELIG interessert, trenger du ikke lure på om han er det.... Da sørger han for å jakte, erobre, og vise verden at "byttet" er hans. Anonymkode: 2095f...a5b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #22 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når en mann er VIRKELIG interessert, trenger du ikke lure på om han er det.... Da sørger han for å jakte, erobre, og vise verden at "byttet" er hans. Anonymkode: 2095f...a5b Stereotypier... Ikke alle menn er så tydelige i begynnelsen. Mange menn er faktisk forbausende usikre på seg selv i en datesituasjon (selv om de kan være trygge og gode partnere bare de er blitt kjent med deg), noen er beskjedne, noen har opplevd å bli avvist stygt tidligere osv. Noen står, slik His date trolig gjør, i en vanskelig situasjon som gjør at selv om de virkelig er interessert, så trenger de å rydde opp i eget liv og egne følelser før de er i stand til å gi det man må i et nytt forhold. Så kan man selvfølgelig si at en slik mann vil ikke du ha, og det er din rett. Men det er en del veldig fine menn der ute som ikke er like tydelige i begynnelsen når man blir kjent/dater - og som likevel kan være veldig gode partnere når de først er i forholdet. Anonymkode: 312d7...94b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #23 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Stereotypier... Ikke alle menn er så tydelige i begynnelsen. Mange menn er faktisk forbausende usikre på seg selv i en datesituasjon (selv om de kan være trygge og gode partnere bare de er blitt kjent med deg), noen er beskjedne, noen har opplevd å bli avvist stygt tidligere osv. Noen står, slik His date trolig gjør, i en vanskelig situasjon som gjør at selv om de virkelig er interessert, så trenger de å rydde opp i eget liv og egne følelser før de er i stand til å gi det man må i et nytt forhold. Så kan man selvfølgelig si at en slik mann vil ikke du ha, og det er din rett. Men det er en del veldig fine menn der ute som ikke er like tydelige i begynnelsen når man blir kjent/dater - og som likevel kan være veldig gode partnere når de først er i forholdet. Anonymkode: 312d7...94b Er så utrolig vanskelig å vite. Er redd om han gjør dette med flere damer? Jeg spurte igår kveld hvordan det gikk og han lå bare rett ut på sofaen. Han må vel ha et liv også.. ? Dessuten ser jeg tallene på snap stiger i en rasfart. Fortsatt 💛 på meg da. Men prøver å få respons, jeg liker han trossalt veldig godt. Har lyst å spørre om å treffes en kveld, men redd han sier nei. For å tilføye noe da, så er han alltid den første som ser hva jeg legger ut på snap history. Han åpner også mine med ett... så noe interesse har han vel, muligens holder litt på meg. Ts💟 Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #24 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det virker som om du gjør en del mer enn ham for at dette skal fungere. Jeg hadde ikke ønsket meg en mann som gikk inn i noe med meg kun en måned etter sjokkbrudd med partner over fem år. Sier seg selv at det er rebound. Anonymkode: dcebe...40a Tror du han orker å gjøre dette med flere? Det han sa til meg var at tanken på flytte, date var ikke i hans mind en gang. Så er det jo det å velge å stole på han da. Han er ekstremt sliten og vært omtrent liggende i 2 uker, er nok ikke mange damer som ville orket å stå her som jeg gjør. Anonymkode: 27cc3...e2a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #25 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Takk for svar. Jeg trengte så inderlig råd. Han har ikke sagt at han vil komme seg videre eller avslutte alt med meg. Håper han forventer at jeg ikke dater andre. Jeg vet ikke hva han tenker. Men han sa igår i tlf at vi ringes med... så hvis jeg ringer han iblant å sender han litt mld, så holder jeg ting litt åoent for han. Han vilke kanskje ikke vært intr i å ta tlf om han ikke brydde seg litt om meg. Ts Anonymkode: 27cc3...e2a Han mener det han sier. Ta det med ro, ikke stresse. Sees av og til. Vi jenter vil ha søte meldinger, meldinger om hvordan vi har det osv osv. Han jobber, spiser, og hvis han orker og har lyst tar han kontakt med deg. Ikke legg så mye i det. Han kan være int han, men orker ikke mas. Anonymkode: 7aa23...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå