Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #26 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Egne favoritter som de googler opp? Dessuten mente jeg det seriøst når jeg sier at du bør benytte deg av ekspertisen på Vinmonopolet. Folk tar gjerne det billigste eller med mest alkoholprosent, og de blir derfor glade når de får brukt det de kan. De har nok også mye mer peiling på smak og innhold, og hva du bør velge ut fra annet du foretrekker. Anonymkode: a5aa8...489 Hva mener du med at folk googler opp? De vet hvilken vin de vil anbefale og legger lenke til Polet for at HI skal kunne finne vinen på - ja, nettopp - Polet. Hva er riktig måte å anbefale vin på et nettforum, synes du? Anonymkode: 89ab0...2be
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #27 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Egne favoritter som de googler opp? Dessuten mente jeg det seriøst når jeg sier at du bør benytte deg av ekspertisen på Vinmonopolet. Folk tar gjerne det billigste eller med mest alkoholprosent, og de blir derfor glade når de får brukt det de kan. De har nok også mye mer peiling på smak og innhold, og hva du bør velge ut fra annet du foretrekker. Anonymkode: a5aa8...489 Det sier vel mest om.omgangslretden din. Anonymkode: 57908...926
Håpet ble virkelighet! Skrevet 30. mars 2022 #28 Skrevet 30. mars 2022 Min favoritt for øyeblikket: https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Kühling-Gillot-Qvinterra-Riesling-Trocken-2021/p/1342301
tante grusom master of law Skrevet 31. mars 2022 #29 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hva mener du med at folk googler opp? De vet hvilken vin de vil anbefale og legger lenke til Polet for at HI skal kunne finne vinen på - ja, nettopp - Polet. Hva er riktig måte å anbefale vin på et nettforum, synes du? Anonymkode: 89ab0...2be Ikke sant. Det er ikke vanskeligere enn som så.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. mars 2022 #30 Skrevet 31. mars 2022 Jeg er veldig glad i tørr hvitvin. Sancherre, Dezat Sancerre 2020 denne har vært bedre enn Henri Borugise sin, som har vært ujevn. Brocard Petit Chablis 2020, om du handler i Sverige så kjøp Brocard sine, det er bra vin de har andre enn Chablisen. Matua, gode smaker Les Fumees, kvantumsvin, men helt fin Wongraven, god, men har ofte litt grums i bunnen I am er en frisk og god Sauvignon blanc Solaheiro, nydelig grønn vin Casal Garcia Vinho Verde, også en grønn vin, litt enkel men frisk og god Alram, på flaske, mister noe på papp Louis Jadot Bourgogne Couvent des Jacobins 2020, god chardonay Mosaic, kjøper den på papp, frisk og enkel Crossings, kjøper den på papp, også en frisk og fin variant
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #31 Skrevet 31. mars 2022 Meinklang er en av mine favoritter. Ble anbefalt den av en på Vinmonopolet, den er fruktig, men overhodet ikke søt. Helt nydelig i solveggen en sommerkveld. Anonymkode: 09eb1...404
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #32 Skrevet 31. mars 2022 Takk jenter ! Tenker jeg kjøper 10 flasker denne gangen og velger utelukkende fra listen her. Sparer listen til en annen gang😊
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #33 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Nei, absolutt ikke. Det blir bare for komisk med disse trådene hvor en skjønner at folk googler opp svar. Så skal de liksom fremstå som om de er vinkjennere. Jeg måtte bare fleipe litt om det akkurat i dag, for det er så tullete. Anonymkode: a5aa8...489 For en snever verden du må bo i? Som tror at det kun er de som jobber på polet som har interesse og peiling. Om ingen andre hadde interesse hadde vel de polansattes ekspertise vært bortkastet? Anonymkode: 99ffa...c4a
tante grusom master of law Skrevet 31. mars 2022 #34 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): For en snever verden du må bo i? Som tror at det kun er de som jobber på polet som har interesse og peiling. Om ingen andre hadde interesse hadde vel de polansattes ekspertise vært bortkastet? Anonymkode: 99ffa...c4a Ikke sant. Og da hadde det vel heller ikke vært et marked for andre viner enn de med høy alkoholprosent.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #35 Skrevet 31. mars 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Takk jenter ! Tenker jeg kjøper 10 flasker denne gangen og velger utelukkende fra listen her. Sparer listen til en annen gang😊 Hvilke endte du opp med å kjøpe? Oppdater oss da, hvilke som falt i smak, så har vi også noe å teste ut neste gang vi skal bjuda på 😅 Anonymkode: 09eb1...404
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #36 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvilke endte du opp med å kjøpe? Oppdater oss da, hvilke som falt i smak, så har vi også noe å teste ut neste gang vi skal bjuda på 😅 Anonymkode: 09eb1...404 Jeg har ikke kjøpt enda , men jeg tar nok rett og slett bare de 10 første på lista. Skal si fra hvilken jeg likte best😊
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #37 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Meinklang er en av mine favoritter. Ble anbefalt den av en på Vinmonopolet, den er fruktig, men overhodet ikke søt. Helt nydelig i solveggen en sommerkveld. Anonymkode: 09eb1...404 Den hørtes veldig god ut. Tror jeg skal teste ut den. Ellers drikker jeg mest chablis eller Dr. Loosen. Anonymkode: 11a3f...d81
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #38 Skrevet 31. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den hørtes veldig god ut. Tror jeg skal teste ut den. Ellers drikker jeg mest chablis eller Dr. Loosen. Anonymkode: 11a3f...d81 Nesten farlig god 😅 Kjøpte den etter en lang avhandling om bio-dynamisk av verdens kuleste ansatt ved Vinmonopolet. Var en opplevelse i seg selv bare å høre om det 😃 Tror ikke de er merket med det lengre, men slik jeg har forstått det er det en del som dyrker etter metoden, men ikke er godkjent grunnet kostnaden rundt selve godkjenningen. Anonymkode: 09eb1...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå