Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Noen som bruker produkter fra Maybeauty her? Hvilke produkter, og er du fornøyd? Jeg kjøpte Exfoliating gel, shampo, balsam og hårolje. Virker ikke som produktene er så bra for meg. Jeg har litt sensitiv hud og hår kløe både i ansikt og hodet. De har pengene tilbake garanti, men de mener jeg ikke har gitt produktene en god nok sjanse på tross av at det er 7 uket siden jeg kjøpte de. Anonymkode: 37c7a...dd9
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Er det blogger opplegget? Jeg er ikke fornøyd. Dårlig av de, 7 uker er lang tid! Stå på krava Anonymkode: 1c6d0...c2b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Noen som bruker produkter fra Maybeauty her? Hvilke produkter, og er du fornøyd? Jeg kjøpte Exfoliating gel, shampo, balsam og hårolje. Virker ikke som produktene er så bra for meg. Jeg har litt sensitiv hud og hår kløe både i ansikt og hodet. De har pengene tilbake garanti, men de mener jeg ikke har gitt produktene en god nok sjanse på tross av at det er 7 uket siden jeg kjøpte de. Anonymkode: 37c7a...dd9 Stå påkrav. Ikke gi deg. Jeg var ikke så fornøyd med produktene jeg. Anonymkode: f4e5b...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå