Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Ikke hatt effekt? Hva gjorde dere da? Anonymkode: 7c9e0...3c8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Sluttet brått. Det ga en helvetes effekt. Anonymkode: 6bf65...75d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Da må du enten gi det litt mer tid hvis du nettopp har begynt, eller kontakte legen din for å prøve en annen type medisin 🙂 Anonymkode: 5bbd2...b0b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Det fungerer hvertfall ikke så bra som jeg hadde håpet . Er ikke lenger deprimert,å de voldsomme angstanfallene der jeg hyperventilerer skjer ikke lenger. Men jeg avlyser alt av avtaler der jeg må møte andre mennesker pga angst. Har også avlyst nesten alle avtalene med psykologen som nå har ført til at jeg ikke lenger er pasient der. Angrer jo på det for vil jo egentlig gå til psykolog å bli bedre. Men angsten vinner hver gang. Anonymkode: 8d296...905
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Hvor lenge har du gått på de? Hvilke type medisin og styrke? Det tar ofte noen uker før man merker en bedring, det kan være du har for lav dose eller at du bør bytte til annen medisin. Men for all del, ikke stopp å ta medisinen brått. Du må trappe ned i samråd med lege ellers kan du få nedtrappingssyndrom og det kan jeg love det er helt jævlig! Ta kontakt med legen din og hør om du kan bytte evt øke dosen. Jeg begynte på cipralex og syntes de fungerte veldig bra, men jeg fikk helt syke drømmer, våknet mye om natten og svettet som en gris hver natt så legen satt meg på annen medisin, fluoxetin, synes de fungere ok, sover bra og ingen nattesvette, men synes at cipralex fungerte bedre for meg enn fluoxetin selvom jeg fungere i hverdagen med fluoxetin Anonymkode: d5d5a...c8f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sluttet brått. Det ga en helvetes effekt. Anonymkode: 6bf65...75d Da led du av noe som heter seponeringssyndrom. Du kan få medisiner mot det av fastlegen din. Anonymkode: 2c7c6...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå