Gå til innhold

Suger du mannen eller kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3/25/2022 den 18.34):

Har aldri sugd og kommer aldri til å gjøre det. Har heller aldri hatt noe problem ift menn. De har akseptert og respektert det uten å bli sure eller noe. De få ONS jeg har hatt, har heller ikke sagt noe.

Og en psykolog hadde ALDRI bedt deg jobbe for å bli komfortabel med noe seksuelt. 

Anonymkode: 974d8...35c

Ingen psykolog har bedt meg om det, men det er artikler og svar jeg har lest hvor psykolog har svart at dette er naturlig og at man kan gjøre sånn og slik for å jobbe med uviljen sin mot oralsex og komme over det.

Anonymkode: 9eaad...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ingen psykolog har bedt meg om det, men det er artikler og svar jeg har lest hvor psykolog har svart at dette er naturlig og at man kan gjøre sånn og slik for å jobbe med uviljen sin mot oralsex og komme over det.

Anonymkode: 9eaad...faa

Har du lenke til hvilke magasiner dette står, eller navn på psykologer? For da tror jeg du har googlet deg fram til noen useriøse, eller noen som har jugd på seg en tittel. Ingen psykolog tror på at det er sunt å gjøre mer av en seksuell handling man misliker, altså.

Med mindre du innerst inne digger tanken på det, da, og har et brennende ønske om å lære deg å nyte det. Eller om du likte det før, og har en midlertidig periode da du ikke får det til. Hvis du da selv søker en kur mot den uviljen, og ønsker å gjenfinne lysten til å suge, så kan du sikkert få tips om hvordan du kan langsomt tilvenne deg både det ene og det andre.

Men INGEN psykolog vil på generelt grunnlag si at det er «riktig og naturlig» å skulle suge pikk hvis man ikke selv tenner på å gjøre det! 

Anonymkode: c0afa...790

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men INGEN psykolog vil på generelt grunnlag si at det er «riktig og naturlig» å skulle suge pikk hvis man ikke selv tenner på å gjøre det! 

Det er jeg 100% enig i. Bare en pervers mann med psykologutdannelse ville foreslått noe slikt. Hva man mener om en slik handling er helt personlig og styres av egen lyst. Selvsagt påvirket av miljø, gener og oppdragelse slik det er for alle handlinger. 

Dersom en psykolog sier det er naturlig så mener han vanlig, fordi mange gjør det. Det er naturlig å være intime med hverandre, men på ulike måter, og alle har ulike grenser. Jeg synes det er en flott handling btw, men jeg respekterer andres meninger om saken.

Anonymkode: b832b...7e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er jeg 100% enig i. Bare en pervers mann med psykologutdannelse ville foreslått noe slikt. Hva man mener om en slik handling er helt personlig og styres av egen lyst. Selvsagt påvirket av miljø, gener og oppdragelse slik det er for alle handlinger. 

Dersom en psykolog sier det er naturlig så mener han vanlig, fordi mange gjør det. Det er naturlig å være intime med hverandre, men på ulike måter, og alle har ulike grenser. Jeg synes det er en flott handling btw, men jeg respekterer andres meninger om saken.

Anonymkode: b832b...7e7

Feilen er jo når folk forveksler «vanlig» med «normal» eller med «naturlig». Vanlig betyr bare at mange driver med det. Mens «normalt» og «naturlig» antyder at det er feil å la være, og at naturen har gjort en bommert med deg dersom du ikke vil gjøre det. 

Skrevet

Jeg liker det ikke,men gjør de få gangene han spør. Suger bare en liten stund også sier jeg at nå vil jeg ha noe hardt inn i meg,det fungerer her. Ingen sure miner da 

Anonymkode: c43d9...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...