Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Jeg er ikke komfortabel med kjønnsorganer i munnen og vil helst slippe den biten og jeg lurer på om det er noen som har et ok sexliv uten suging også? Eller uten oralsex da, for jeg forventer selvfølgelig ikke å få det selv heller. Når man søker på temaet så får man jo inntrykk av at alle suger, og at hvis man ikke gjør det så må man bare jobbe med seg selv til man klarer det. Til og med psykologer skriver at dette må man jobbe med og komme over. Så jeg lurer derfor på om det rett og slett ikke er akseptabelt i dagens samfunn å ikke ønske en penis i munnen sin? Samtidig så snakkes det jo mye om å sette grenser og ikke la seg presse til ting man ikke ønsker, så jeg føler det blir litt dobbeltmoral egentlig. Er det noen som kan si at de er som meg, at de liker sex og gjerne kan utforske og prøve nye ting, men ikke ønsker penis i munnen? Føler ofte jeg er den eneste i verden som har noe problem med det, at alle andre synes det er så deilig. Jeg har prøvd, bare for å ha sagt det. Både med og uten å få spruten i munnen og jeg liker det rett og slett ikke, tenner ikke på det og synes det er ubehagelig og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 9eaad...faa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Da skal du ikke gjøre det heller. Og ingen normale mennesker ønsker vel heller at partneren skal utføre seksuelle handlinger som byr dem i mot? For å snu på det så liker ikke mannen min å slikke, og da ønsker jeg faktisk ikke at han skal gjøre det heller selv om jeg synes det er godt. Jeg klarer meg utmerket godt uten, og vi har deilig sex uansett. Han er veldig fingernem 😉 Anonymkode: 41bbd...e64
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Liker det ikke, og derfor gjør jeg det ikke Anonymkode: d30a4...0ed
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Så godt å se at det faktisk finnes flere som ikke gjør det. Det er jo egentlig ingen selvfølge at den skal inn i munnen tenker jeg. Det er mulig at det at jeg er veldig liten og har veldig liten munn bidrar til at jeg opplever det som ekstra ubehagelig fysisk. Men jeg liker heller ikke tanken på det, lukten og smaken. Anonymkode: 9eaad...faa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 Vi gjør det veldig lite. Par ganger i året. For det meste fordi jeg ikke synes det er så kult eller komfortabel med at han slikker meg. Så da suger ikke jeg heller. En veldig sjeldent gang i dusjen men ikke ellers. Har ett fantastisk sexliv og det er ikke noe vi savner. Han er ikke så begeistret for suging heller. Anonymkode: f56ff...c34
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Jeg gjør det ikke nå. Jeg tvang meg til det i mange år fordi jeg tenkte det var noe jeg måtte gjøre. Men det ble verre og verre, tilslutt begynte jeg å grue meg til sex og følte meg uvel og kvalm bare av tanken på intimitet. Tilslutt klarte jeg å si fra at jeg liker det ikke og ønsker ikke å gjøre det lenger og gradvis har ting blitt mye bedre. Mannen forlot meg pga det, men jeg ble sammen med en ny hvor jeg sa ifra i starten at jeg ikke ønsker å ha oralsex, og han er okej med det. Anonymkode: 9eaad...faa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Jeg gjør det, men man skal jo ikke gjøre noe seksuelt som man ikke er komfortabel med! Aldri. Anonymkode: 76eca...e5a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 Ja, det gjør jeg. Ikke fordi det gir meg seksuell nytelse (jeg har ingen erogene soner i munnen), men fordi mannen min liker det og jeg ikke har noe imot det. Hadde det bydd meg imot så hadde jeg selvsagt ikke gjort det. Og da hadde jeg gitt fullstendig beng i hva all verdens psykologer og andre som mente jeg «burde» gjøre det mente. INGEN trenger å ha noen som helst mening om hva jeg utfører av seksuelle handlinger og ikke. Anonymkode: 4f9c9...2a2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg gjør det, men man skal jo ikke gjøre noe seksuelt som man ikke er komfortabel med! Aldri. Anonymkode: 76eca...e5a Som forspill, eller til det går for han? Jeg skjønner bare ikke at folk klarer å få sæden inni munnen jeg, langt mindre at noen til og med liker det... Anonymkode: 9eaad...faa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #10 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Som forspill, eller til det går for han? Jeg skjønner bare ikke at folk klarer å få sæden inni munnen jeg, langt mindre at noen til og med liker det... Anonymkode: 9eaad...faa Begge deler. Hvorfor har du behov for å skjønne andres preferanser? Anonymkode: 76eca...e5a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #11 Skrevet 23. mars 2022 Ja, det gjør jeg. Det tenner meg og han elsker det. Eneste jeg ikke lar han gjøre er å komme i munnen min. Men om jeg ikke hadde vært komfortabel med suging hadde jeg aldri gjort det. Anonymkode: 85348...bd0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #12 Skrevet 23. mars 2022 Ja. Ikke hver gang vi har sex, men ganske ofte. Jeg gjør det fordi jeg personlig synes det er opphissende at han blir så tent, hans nytelse tenner meg. Men om du ikke liker det skal du ikke gjøre det. Jeg kunne aldri verden hatt sex i rumpa, for meg er den tanken helt fjern. Å stikke en penis inn i bæsjehullet kommer aldri til å skje, og det vet mannen min. Han kunne nok tenke seg det, men når det er helt uaktuelt for meg er ikke det noe han presser på for å få gjort. Vi har jo alle forskjellige preferanser, det viktigste er at både du og han har det fint seksuelt. Det er jo ikke fint for han heller å vite at du gjør noe du synes er helt frastøtende å gjøre. Det er avtennende for deg, og da burde det overhodet ikke være noe han ønsker å gjennomføre. Anonymkode: 1ab38...289
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 Ja liker og suge og svelge🙂 gjør det ofte. Jeg liker og bli tatt analt også da. Liker alt. Anonymkode: 2af6a...afb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 Jeg suger (og svelger). Men du skal ikke gjøre noe som byr deg imot bare fordi det er vanlig å gjøre det. Lytt til deg selv. Hvis du skal teste egne grenser, så test bare de som du har lyst til å teste. Det høres ikke ut som dette er for deg, og man skal ikke gjøre noe man ikke har lyst til. Anonymkode: f3f2f...6e9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #16 Skrevet 23. mars 2022 Selvfølgelig ikke! Så kvalmt 🤮 Anonymkode: 81b2d...000
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 Jeg gjør det til jul og bursdagen hans. Anonymkode: f575c...861
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 Bare kjæresten, ikke mannen. Anonymkode: 7f2e2...cb8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 Jeg gjør det. Men svelger ikke, det kommer aldri til å skje! Liker å gjøre det, liker å se nytelsen hans. Og han elsker å sleike, så vinn vinn 🤪 Men vi må begge være helt nydusjet. Kan ikke vente 30 min engang. Hadde dog aldri gjort det om jeg ikke likte det! Anonymkode: 26b9b...cdd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #20 Skrevet 25. mars 2022 Dette er vel tredje tråden du har siden nyttår omkring oralsex, og nå er du jammen begynt å lyve også! INGEN psykolog vil noensinne si til en klient ar hun/han skal akseptere seksuelle handlinger de ikke liker! Anonymkode: c0afa...790
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #21 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dette er vel tredje tråden du har siden nyttår omkring oralsex, og nå er du jammen begynt å lyve også! INGEN psykolog vil noensinne si til en klient ar hun/han skal akseptere seksuelle handlinger de ikke liker! Anonymkode: c0afa...790 Jeg er ikke så sikker på det. Er ikke psykologens mål å få folk til å akseptere alt mulig selv om de ikke liker det? Anonymkode: 4c474...4cb
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #22 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg er ikke så sikker på det. Er ikke psykologens mål å få folk til å akseptere alt mulig selv om de ikke liker det? Anonymkode: 4c474...4cb Du må nok slå opp definisjonen på ordet “psykolog” på nytt, eller spise mindre fleinsopp, for nå fantaserer du veldig. Anonymkode: c0afa...790
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #23 Skrevet 25. mars 2022 Kjæresten min suger jeg villig - han har en nydelig penis som smaker godt. Mannen suger jeg ikke, blir kvalm ved tanken. Anonymkode: d6845...a37
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #24 Skrevet 25. mars 2022 Har aldri sugd og kommer aldri til å gjøre det. Har heller aldri hatt noe problem ift menn. De har akseptert og respektert det uten å bli sure eller noe. De få ONS jeg har hatt, har heller ikke sagt noe. Og en psykolog hadde ALDRI bedt deg jobbe for å bli komfortabel med noe seksuelt. Anonymkode: 974d8...35c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #25 Skrevet 28. mars 2022 On 3/23/2022 at 12:58 PM, Anonym bruker said: Jeg er ikke komfortabel med kjønnsorganer i munnen og vil helst slippe den biten og jeg lurer på om det er noen som har et ok sexliv uten suging også? Eller uten oralsex da, for jeg forventer selvfølgelig ikke å få det selv heller. Når man søker på temaet så får man jo inntrykk av at alle suger, og at hvis man ikke gjør det så må man bare jobbe med seg selv til man klarer det. Til og med psykologer skriver at dette må man jobbe med og komme over. Så jeg lurer derfor på om det rett og slett ikke er akseptabelt i dagens samfunn å ikke ønske en penis i munnen sin? Samtidig så snakkes det jo mye om å sette grenser og ikke la seg presse til ting man ikke ønsker, så jeg føler det blir litt dobbeltmoral egentlig. Er det noen som kan si at de er som meg, at de liker sex og gjerne kan utforske og prøve nye ting, men ikke ønsker penis i munnen? Føler ofte jeg er den eneste i verden som har noe problem med det, at alle andre synes det er så deilig. Jeg har prøvd, bare for å ha sagt det. Både med og uten å få spruten i munnen og jeg liker det rett og slett ikke, tenner ikke på det og synes det er ubehagelig og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 9eaad...faa vi har ofte 69, veldig godt for begge Anonymkode: e0185...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå