Gå til innhold

Hvordan var/er sykdomsforløpet deres


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varte det? Når i perioden kjente dere det mest?

Jeg fikk positiv test i går. Har vært ganske fin så langt, men mer trøtt enn vanlig og litt uvel. Minnet om sånn det var etter vaksinen. Ikke hoste, bare litt vond hals. Har jobbet fullt hjemmefra

Tenkte at jeg var en av dem som fikk det lett, men litt usikker nå. Tiltagende hodepine og muskelverk nå, måtte finne sofaen.. 

Anonymkode: 28c04...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppkast og magesmerter en natt og mesteparten av påfølgende dag +feber 2 dager. Slapp, medtatt 4-5 dager, deretter ganske ok, men det tok litt tid før jeg orket å gå skikkelig tur, ta i litt fysisk. Jeg hadde ingen symptomer fra luftveiene. 

Anonymkode: 351f1...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oppkast og magesmerter en natt og mesteparten av påfølgende dag +feber 2 dager. Slapp, medtatt 4-5 dager, deretter ganske ok, men det tok litt tid før jeg orket å gå skikkelig tur, ta i litt fysisk. Jeg hadde ingen symptomer fra luftveiene. 

Anonymkode: 351f1...7a0

Så rart at det er så ulikt.

Jeg takler det meste bortsett fra oppkast 🤮🤮For ikke å snakke om infeksjon i nedre luftveier, det er vel ikke så vanlig nå lenger? 
 

HI

 

Anonymkode: 28c04...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vaksine på en torsdag, og fikk reaksjon fredag. Lørdag testet datteren min positiv, og da var jeg begynt med tørrhoste. Skjønte at jeg mest sannsynlig var smittet også. 
Natt til søndag hadde jeg feber og dårlig form. Hadde ikke vondt i hode, men vondt i halsen og ingen stemme. Grei form fra mandag, men var forferdelig sliten. Det var jeg omtrent tre uker før jeg var helt fin igjen.

Anonymkode: 7e5c0...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trøtt før pos test. Lett feber i 2 dager. Ble tett i nesa på dag 4. Bra form, og på jobb dag 5. Uvaksinert. 

Anonymkode: 4dac7...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Veldig trøtt før pos test. Lett feber i 2 dager. Ble tett i nesa på dag 4. Bra form, og på jobb dag 5. Uvaksinert. 

Anonymkode: 4dac7...823

Lest mange fikk veldig vondt i halsen, den slapp jeg. Bare yngste barnet på 12 fikk det, tok en slurk med hostesaft og det gikk over.

Anonymkode: 4dac7...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en god forkjølelse med snue og litt hoste, den var ikke ille. Men jeg følte meg skikkelig uggen, som en god gammeldags fyllesyke (uten å ha fått være med på festen), og feber mellom 38,5-39 i 10 dager. Jeg var oppegående, men slapp av feberen. 

Anonymkode: dac39...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tungpustet dagen jeg testet positivt. Dagen etter fikk jeg høy feber og skikkelig forkjølelse, hoste og tungpust. Hadde feber i to uker og var skikkelig dårlig. Bedring uke tre men fortsatt astmafølelse i lungene. 

Anonymkode: 73d64...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det som influensa, omtrent. Det begynte med litt grums i halsen, dagen etterpå fikk jeg feber (38-39) som varte i et par dager, hadde vondt i kroppen og hosta litt. Var overraskende lite snørrete, men slapp og trøtt i en ukes tid totalt, og litt bomull i hodet neste uke også. Det uvanligste for meg var at jeg hadde følelsen av en slags klump nede i brystet som satt der noen uker, men som ikke gjorde mer av seg enn at det var ubehagelig.

Anonymkode: f7c42...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...