Gå til innhold

Jævlig lei av vennegrupper!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hentet barn på skole og tok dem med hjem til oss!

3 jenter og 2 gutter! Jentene ville ikke være med guttene og gikk hele tiden "bort". Selv var vi for det meste på kjøkkenet for å servere disse barna. Etter at de hadde dratt, oppdaget vi at jentene har tatt seg til rette på soverommet vårt. Ble jævlig irritert, hadde vaskehjelp i dag, hun byttet på senga og jentene har nå rotet til hele voksenrommet vårt! Ligget i senga vår!

Det merkelige er at jenteforeldrene ikke vil ha guttebesøk, men jentene er jo bare langt verre! Snoker overalt, tar seg til rette! 

Anonymkode: 063bf...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke slik at alle jenter gjør det. Like lite som alle gutter henger i gardinene og skriker.

Vennegrupper er et himla mas. Vennegruppen mitt barn ble satt i består av et barn med nyseparerte foreldre som har mer enn nok med seg selv, et barn med dårlig integrerte utenlandske foreldre og to barn barnet mitt ikke vet hvem er (baseskole og her blandes hele trinnet på rett under 100 elever i disse vennegruppene). Vi står sist på listen, nummer 1 har ikke arrangert enda. Jeg gidder ikke dra det i gang. Intet stort tap. Har hatt mange jentebursdager og aldri opplevd at de snoker og tar seg til rette slik du beskriver.

Anonymkode: b008d...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dere burde kanskje fulgt bedre med, hvorfor ikke la de lage porsjonspizza selv 

Anonymkode: 6960a...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er bare noe tull. Hadde aldri gått på en arbeidsplass, men barn skal bli venner om de passer sammen eller ei.

Anonymkode: 0341c...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Dette er bare noe tull. Hadde aldri gått på en arbeidsplass, men barn skal bli venner om de passer sammen eller ei.

Anonymkode: 0341c...dac

Jeg tror ikke at det gjør noe å prøve og lære barn toleranse...

 

Anonymkode: b8c15...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Barnet mitt får nå i 6.klasse å det er nettopp bestemt av vi skal ha vennegruppe i år også 😮

Anonymkode: 50ee0...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...