Gå til innhold

Sta 6 åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei .har ein liten gutt i hus som har bestemt seg for at han ska være sjef..nett blitt 6 år..dette har blitt eit stort problem spesielt når det kommer til legging  .han er og blitt veldig redd av seg så nekter å legge seg  uten at han får det nett som han vil.da vil han at me ska ligge att med han  å sove med han.dermed har leggingen tatt opp hele kveldene og det tar lang tid til å få han til å sove..me prøver være bestemte med han ..men gutten er meget sta og blir rett og slett hysterisk.han skriker og brøler ..å viss me prøve å løfte han for å bære han bort i sengen spenner/slår og river han I hår..det har gått så langt nå at me føle oss maktesløse.. har blitt mye tårer her i hus både for oss foreldre og gutten .me ønsker jo ikkje ha det sånn å me skjønner jo at han ikkje har det godt med seg sjøl etter på..ka ska me gjer ? Har noen hatt lignende problemer å fått ein god løsning på det..han er ein veldig snill og god gutt med stort hjerte .så hadde vore så godt å få til ein god leggerutine ,der han føler seg trygg og at me slepp at leggingen bare ska bli trist..

Anonymkode: 19068...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme med gutten min som blir 6 år til høsten, jeg ligger med han til han sovner, prater og hører på nattasanger, han sover i sengen vår. Litt plagsomt når han sovner mellom 9-10 men jeg tenker at det går seg til når han blir eldre, jeg elsker all den tiden vi får sammen. 

Anonymkode: 09d5a...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår bruker veldig lang tid på å sovne..og me elsker jo kvalitets tid med  gutten vår ,men me kunne trengt å ha  litt kvalitets tid eg og mannen og..

Anonymkode: 19068...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...