Gå til innhold

Planer for påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere i påsken?

Anonymkode: 99647...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindon første del og så på hytta på fjellet

Anonymkode: 0f8cd...d50

Skrevet

Mannen skal jobbe offshore så jeg blir alene hjemme med barna. 

Anonymkode: 7c694...ac5

Skrevet

Vi skal endelig få kommet oss til Danmark 😊

Skrevet

Hytte og fjell

Anonymkode: e8011...33d

Skrevet

Campingvogn og spikertelt på fast plass på fjellet, så det blir nok fjellpåske med kjæresten 😍

Anonymkode: 3c999...fc9

Skrevet

Hjemmepåske hvor vi gjør ting etter været. Regner det, drar vi i svømmehallen eller noe slikt. Er det knallvær går vi lange turer

Anonymkode: 03b9f...ad0

Skrevet

Skal besøke familien min i utlandet for første gang siden før corona ❤️ :)

Anonymkode: ab843...986

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Lindon første del og så på hytta på fjellet

London 😎

Skrevet

Jeg skal være alene da jeg ikke orker en uke på fjellet! Skrekk o gru. Så jeg så noe fantastisk påskepynt i vinduet til en interiørbutikk i dag og skal dra og kjøpe det. Skal pynte og kose meg med god mat og turer i nærområdet, og tar nok en tur til Nesodden. Kanskje en tur til Åmot også. Bare nyte alenetilværelsen.

Jeg inngikk kompromiss om å komme til hytta siste helgen. Da drar jeg fredag ettermiddag, så det blir minst mulig tid der. Nå har jeg lært å bake, så skal ta med kokkosboller og kaker jeg har lagd og bakt, pluss god gryte med lam. Dessuten har jeg lagd likør som jeg har fått skryt for, så tar med det også. Da blir jeg tatt godt i mot selv om jeg korter mest mulig ned på tiden der oppe. 

:nigo:

Anonymkode: c353a...0c7

Skrevet

Jeg skal være alene da jeg ikke orker en uke på fjellet! Skrekk o gru. Så jeg så noe fantastisk påskepynt i vinduet til en interiørbutikk i dag og skal dra og kjøpe det. Skal pynte og kose meg med god mat og turer i nærområdet, og tar nok en tur til Nesodden. Kanskje en tur til Åmot også. Bare nyte alenetilværelsen.

Jeg inngikk kompromiss om å komme til hytta siste helgen. Da drar jeg fredag ettermiddag, så det blir minst mulig tid der. Nå har jeg lært å bake, så skal ta med kokkosboller og kaker jeg har lagd og bakt, pluss god gryte med lam. Dessuten har jeg lagd likør som jeg har fått skryt for, så tar med det også. Da blir jeg tatt godt i mot selv om jeg korter mest mulig ned på tiden der oppe. 

Skrevet

Første halvdel skal jeg kose meg med sønnen. Blir sikkert en sykkeltur til byen for en is også skal vi på museene på Bygdøy, Akershus festning og slott og spise på Aker brygge. 

Andre halvdel skal sønnen på camping med pappaen sin og storfamilien der, da skal jeg jobbe. Kjekt å jobbe røddager og spe på inntekta litt👍 

Anonymkode: c7ca7...e78

Skrevet

Jeg jobber mandag og Mannen man,tirsdag og onsdag. 

Jeg og barna besøker oldemor en av dagene. Torsdag tar vi en dagstur til hytta til et vennepar. Fredag drar vi kanskje på hytta til foreldrene mine eller bypåske. 

Anonymkode: 102ef...311

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hvilken pynt? trenger litt tips😊

Anonymkode: 8345c...af2

Skrevet

Slappe av hjemme og se om det er noe i hva min kollega sier om Ukraina og Russland. Håper på våpenhvile i det minste 🙏🏻

Anonymkode: 4f870...5ef

Skrevet

Mannen reiser på jobbtur i dag, og kommer hjem fredagen før påskeferien. Så han er nok passe sliten når han er kommet hjem, så vi skal bare være hjemme i starten. Vi satser på fint vær, så vi får beiset terassen og fikset litt ute, så skal vi nok en tur på hytta til foreldrene mine etter hvert, og kanskje til et vennepar. Kanskje vi stikker på en dagstur på fjellet, vi får se. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken pynt? trenger litt tips😊

Det var glassegg som hadde kulørte "bobler" inni. Så vær det ei svær høne med masse kyllinger rundt seg. Også de i glass, og høna var veldig fargerik. Kyllingene knallgule.

Så en vase med med påskeharer malt på. Et par gule glasslysestaker også. Myye fint egentlig :-D 

Skrevet

Reiser til Finland. Har hytte der. Skal være 1 og 1/2 uke😊 Håper på godt vær, mange fine skiturer og bare kos 

Anonymkode: ab69d...4be

Skrevet

Minst mulig. Drar til besteforeldre en times tid unna hjemme. Kan strekke meg til å grille noen pølser ute...går for skikkelig hvilepuls. 

Anonymkode: 2ce19...476

Skrevet

Hytta på fjellet. 

Anonymkode: 2929d...d4a

Skrevet

Jobbing og hytta. Regner med at ungene blir på hytta hele påska siden vi har vært vasket og gjort den litt istand. Ser ikke for meg at de vasker og ordner om det er de som kommer dit først nemlig. Hytta er så nære at jeg ikke har tenkt over hvem dager jeg skal være der eller ei. Som alle andre i familien er det ingen som har en plan, eller mine foreldre er der selv om pappa sikkert skal jobbe noen dager selv om han er pensjonist. Vi jobbr tunurs alle mann, og ta oss ferie gjør vi aldri i påska. Ungene storkoser seg på hytta uansett hvem som er der, nå er alle så store at vi må ikke legge en plan for hvem voksen som er der heller. 

Anonymkode: ef833...1b3

Skrevet

Det blir alpint og mye god mat 😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor så grusomt med fjellet?

Skrevet
TinaK 1990 skrev (3 timer siden):

Hvorfor så grusomt med fjellet?

Alt for lite å se på. Fjelltopper og store snødekte områder er ikke noe for meg. Jeg kan tilbringe en helg på hotell med endel mennesker og skiståing, men jeg er ikke spesielt glad i hyttelivet. Liker best sommerhus ved sjøen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...