Gå til innhold

Du som har profilbilde med trutmunn eller andre grimaser, kan du forklare hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Innlegget til hi er hånlig. Selvføllgelig lurer hun ikke oppriktig på dette.

Anonymkode: 5212e...522

Innlegget til anonym 9fe er like hånlig....

Anonymkode: 615b8...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Du stiller ikke dette spørsmålet fordi du oppriktig undrer, gjør du vel? Svaret gir jo seg selv, de syns åpenbart at de er pene på bildene. Du skrev tråden for å håne dem slik at du kan føle deg bedre. Fordi det er den type menneske du er. 

Anonymkode: 7a03c...9fe

Jeg er ikke HI; men lurer faktisk på dette. Jeg kan ikke komme på én eneste grunn til å skape seg sånn på bilder, men grunnene fins der sikkert. Ville vært fint å høre dem, det vekker min nysgjerrighet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

I dag trengte hi å føle seg litt bedre enn andre, og da falt valget på de som poster selfie med kyssetrut. 

Mens du, derimot, valgte å spille moralens vokter, og grasserer tråden med en slags holier than thou-pekefinger. Du er jo høyt hevet over slike usunne holdninger som HI har, vøtt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mens du, derimot, valgte å spille moralens vokter, og grasserer tråden med en slags holier than thou-pekefinger. Du er jo høyt hevet over slike usunne holdninger som HI har, vøtt.

Ja, det er jeg faktisk. Himmelhøyt over. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja, det er jeg faktisk. Himmelhøyt over. 

Dessverre for deg er du ikke det. Det lyser lang vei at du er en wannabe, og så bare faller du. Skikkelig. 

Anonymkode: c1bb2...e21

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du, er det noen som har hatt en slik moralens pekefinger så er det dere. Jeg fortalte at jeg har et profilbilde der jeg lager en grimase, alt jeg gjør er å strekke ut tungen, fordi jeg oppfatter det som at jeg ser morsommere ut da, mer leken. Da fikk jeg høre det! Da fikk jeg en rekke dømmende holdninger spylt over meg. Jeg har ikke kalt noen "grå mus", jeg fortalte at jeg gjør det så jeg ikke føler meg som en grå mus. Da fikk jeg høre at jeg er mindre møblert oppi toppen og en rekke andre ting.

Så den pekefingeren, den er det dere som står for!

Anonymkode: 7ec9a...93b

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Dessverre for deg er du ikke det. Det lyser lang vei at du er en wannabe, og så bare faller du. Skikkelig. 

😂

Anonymkode: 25ceb...18f

Skrevet

Jeg har "fjasebilde" på facebook fordi jeg ikke klarer å se fin ut når jeg er vanlig. Jeg har stygge fortenner så kan ikke smile. Jeg har øyebryn som ser sure ut, så jeg hever alltid øya litt på bilder som resulterer i at jeg får maaasse rynker i panna. Same same, jeg tar de bildene jeg ser minst burugle ut på

Anonymkode: b8b8a...3e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Neida, du tar feil. Skikkelig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Du, er det noen som har hatt en slik moralens pekefinger så er det dere. Jeg fortalte at jeg har et profilbilde der jeg lager en grimase, alt jeg gjør er å strekke ut tungen, fordi jeg oppfatter det som at jeg ser morsommere ut da, mer leken. Da fikk jeg høre det! Da fikk jeg en rekke dømmende holdninger spylt over meg. Jeg har ikke kalt noen "grå mus", jeg fortalte at jeg gjør det så jeg ikke føler meg som en grå mus. Da fikk jeg høre at jeg er mindre møblert oppi toppen og en rekke andre ting.

Så den pekefingeren, den er det dere som står for!

"Dere" ? 
Jeg har ikke kommentert på innlegget ditt. 

Her på forum er det sånn at du må lese koden under innlegget for å vite hvem det er som har svart, hvis ikke folk svarer med nick. Nå kjefter du på feil person.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jaja, ei surmuggete og dømmende kjerring er du nå uansett. Og da treffer det ikke så innmari hardt når du prøver å kalle andre for dømmende, det bare knaser i glasshuset.

Skrevet
On 3/20/2022 at 11:22 AM, Anonym bruker said:

Syns du at du er fin slik? 

Snubla akkurat over profilen til ei bekjent. Hun har snurpa sammen munnen i det som kanskje skal se ut som trutmunn. Øyenbryna (som for øvrig er tatovert hel svarte) er heva. Øynene har hun forsøkt å lage kulerunde. Dama er godt oppi 40-åra et sted. 

Hvorfor?! 

Anonymkode: 0d3cb...4af

alt folk skal bry seg med 😵

Anonymkode: 36320...124

• 3 år senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.3.2022 den 11.22):

Syns du at du er fin slik? 

Snubla akkurat over profilen til ei bekjent. Hun har snurpa sammen munnen i det som kanskje skal se ut som trutmunn. Øyenbryna (som for øvrig er tatovert hel svarte) er heva. Øynene har hun forsøkt å lage kulerunde. Dama er godt oppi 40-åra et sted. 

Hvorfor?! 

Anonymkode: 0d3cb...4af

For å vise at man fortsatt er barnslig til sins. Mange som liker det faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...