Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Syns du at du er fin slik? Snubla akkurat over profilen til ei bekjent. Hun har snurpa sammen munnen i det som kanskje skal se ut som trutmunn. Øyenbryna (som for øvrig er tatovert hel svarte) er heva. Øynene har hun forsøkt å lage kulerunde. Dama er godt oppi 40-åra et sted. Hvorfor?! Anonymkode: 0d3cb...4af
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har noen slike på vennelisten jeg også, bl.a min svigerinne på 42 år. Jeg tar det som en selvfølge at de synes de er fine. Jeg er ikke enig og har ikke et slikt bilde, men det er jo åpenbart at de liker seg selv på den måten ellers hadde de ikke brukt det som profilbilde. Det kan også hende det er en parodi, noe de har moro av å legge ut for å parodiere de som liker det. Jeg har ei på vennelisten som har bilde av seg selv naken bakfra på en fjelltopp som profilbilde, regner jo med at hun synes det er dritkult siden hun har valgt det. Har også ei som har et fotografbilde som ser ut som det er tatt hos skolefotografen, et "vellykket passbilde". Regner med at hun synes slike oppstilte bilder med et påklistret smil er kjempefint og derfor har valgt det. Supert at vi er forskjellig tenker jeg, hadde blitt kjedelig på facebook om alle likte det samme. At jeg ikke ville valgt det samme gjør bare at mitt bilde ser mye finere ut i sammenligning 😂 Anonymkode: b8d64...700
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har noen slike på vennelisten jeg også, bl.a min svigerinne på 42 år. Jeg tar det som en selvfølge at de synes de er fine. Jeg er ikke enig og har ikke et slikt bilde, men det er jo åpenbart at de liker seg selv på den måten ellers hadde de ikke brukt det som profilbilde. Det kan også hende det er en parodi, noe de har moro av å legge ut for å parodiere de som liker det. Jeg har ei på vennelisten som har bilde av seg selv naken bakfra på en fjelltopp som profilbilde, regner jo med at hun synes det er dritkult siden hun har valgt det. Har også ei som har et fotografbilde som ser ut som det er tatt hos skolefotografen, et "vellykket passbilde". Regner med at hun synes slike oppstilte bilder med et påklistret smil er kjempefint og derfor har valgt det. Supert at vi er forskjellig tenker jeg, hadde blitt kjedelig på facebook om alle likte det samme. At jeg ikke ville valgt det samme gjør bare at mitt bilde ser mye finere ut i sammenligning 😂 Anonymkode: b8d64...700 Er det meg du har på vennelisten?! 😂 Jeg har slikt bilde, fordi det er bilde jeg har på CVen. Når potensielle arb.givere søker meg opp, ser de det samme bilde og vet da at det er meg! 😊 Anonymkode: 19b03...18e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Du stiller ikke dette spørsmålet fordi du oppriktig undrer, gjør du vel? Svaret gir jo seg selv, de syns åpenbart at de er pene på bildene. Du skrev tråden for å håne dem slik at du kan føle deg bedre. Fordi det er den type menneske du er. Anonymkode: 7a03c...9fe
Tante Hufsa Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Hva har alder med dette å gjøre? Såpass gammel at hun burde vite bedre? Er slikt forbeholdt ungdommen? I min verden er slike «gjøre seg til bilder» pinlig uansett alder egentlig. I min verden har jeg også bare akseptert at folk er forskjellig og har forskjellige behov for eksponering. SoMe har kommet for å bli og da vil slike bilder selvsagt være der. Ser jeg ned på slike folk, bittelitt, men det er ikke avgjørende for å like de da. Jeg skjønner at det er ikke alt jeg må forstå. Husker ikke sist jeg tok en selfie, jeg synes ikke noe om å se bilder av meg selv egentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du stiller ikke dette spørsmålet fordi du oppriktig undrer, gjør du vel? Svaret gir jo seg selv, de syns åpenbart at de er pene på bildene. Du skrev tråden for å håne dem slik at du kan føle deg bedre. Fordi det er den type menneske du er. Anonymkode: 7a03c...9fe Og nå føler du deg sikkert bedre enn hi, fordi du forsvarer de hun, i dine øyne, kritiserer. Det er faktisk lov å lure på dette, til og med spørre. Uten at det skal oppfattes som at man håner. Nemlig. Anonymkode: c1bb2...e21
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og nå føler du deg sikkert bedre enn hi, fordi du forsvarer de hun, i dine øyne, kritiserer. Det er faktisk lov å lure på dette, til og med spørre. Uten at det skal oppfattes som at man håner. Nemlig. Anonymkode: c1bb2...e21 Innlegget til hi er hånlig. Selvføllgelig lurer hun ikke oppriktig på dette. Anonymkode: 5212e...522
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har profilbilde med datteren min på Facebook. Der vi slurper i oss frappe med sugerør. Synes ikke jeg er fin sånn, men bedre enn oppstilt bilde. Og litt artig. Bedre enn toppturbilder og «se hvor sprek jeg er» -bilder. På LinkedIn har jeg ikke bilde. Jeg er ikke fotogen i det hele tatt Anonymkode: 24fb0...c27
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Og nå føler du deg sikkert bedre enn hi, fordi du forsvarer de hun, i dine øyne, kritiserer. Det er faktisk lov å lure på dette, til og med spørre. Uten at det skal oppfattes som at man håner. Nemlig. Anonymkode: c1bb2...e21 Men det er svært tydelig at hi egentlig ikke lurer på det hun spør om. Det er jo kun ett svar på hvorfor folk poster bilder av seg selv, og det er fordi de liker bildet. De kan synes de er pene, morsomme eller kule. I dag trengte hi å føle seg litt bedre enn andre, og da falt valget på de som poster selfie med kyssetrut. Anonymkode: 7a03c...9fe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Innlegget til hi er hånlig. Selvføllgelig lurer hun ikke oppriktig på dette. Anonymkode: 5212e...522 Det er vel lov til å le litt av overdrivelser? Du vet at de trutnunnene og visse grimaser er blitt så vanlig blant spesielt yngre, at det blir en parodi på fenomenet. Vi ser humoren i parodier. Jeg gjør det ihverfall. Akkurat med alle som legger ut bilder fra toppturer. Jeg ville dog ikke lagd innlegg om det her inne. Så mye opptar det meg ikke. Anonymkode: 3571e...cd6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Syns du at du er fin slik? Snubla akkurat over profilen til ei bekjent. Hun har snurpa sammen munnen i det som kanskje skal se ut som trutmunn. Øyenbryna (som for øvrig er tatovert hel svarte) er heva. Øynene har hun forsøkt å lage kulerunde. Dama er godt oppi 40-åra et sted. Hvorfor?! Anonymkode: 0d3cb...4af Det ser så forbanna dumt ut. Alle ler av dem. Anonymkode: 25ceb...18f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du stiller ikke dette spørsmålet fordi du oppriktig undrer, gjør du vel? Svaret gir jo seg selv, de syns åpenbart at de er pene på bildene. Du skrev tråden for å håne dem slik at du kan føle deg bedre. Fordi det er den type menneske du er. Anonymkode: 7a03c...9fe Hun er voksen å synes det ser idiotisk ut, noe jeg er helt enig i. Anonymkode: 25ceb...18f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 For å være leken, for å vise lekenhet. Det viser jo at en ikke er en grå mus. Anonymkode: 7ec9a...93b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 Tante Hufsa skrev (2 timer siden): Hva har alder med dette å gjøre? Såpass gammel at hun burde vite bedre? Er slikt forbeholdt ungdommen? Gud bedre... Svaret på det er ja, så absolutt! Det er forbeholdt ungdom og andre med lite livserfaring. Anonymkode: 97704...c5a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): For å være leken, for å vise lekenhet. Det viser jo at en ikke er en grå mus. Anonymkode: 7ec9a...93b Eller at de er mindre møblert i toppen. Anonymkode: 25ceb...18f
Ekspatt Skrevet 20. mars 2022 #16 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For å være leken, for å vise lekenhet. Det viser jo at en ikke er en grå mus. Anonymkode: 7ec9a...93b Grå mus fremfor «lekenhet er mellomnavnet mitt, blunkiblunk»-cringe any day altså.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For å være leken, for å vise lekenhet. Det viser jo at en ikke er en grå mus. Anonymkode: 7ec9a...93b Musa er nok grå selv om trutmunnen er på. Anonymkode: 37092...a41
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Ekspatt skrev (3 minutter siden): Grå mus fremfor «lekenhet er mellomnavnet mitt, blunkiblunk»-cringe any day altså. Måten du skriver på tyder på at du er i begynnelsen av 20-årene. Men det er bra du innser hvor dumt det er. Du har sikkert mange venninner som holder på slik. Anonymkode: 25ceb...18f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Måten du skriver på tyder på at du er i begynnelsen av 20-årene. Men det er bra du innser hvor dumt det er. Du har sikkert mange venninner som holder på slik. Anonymkode: 25ceb...18f Økseskaft? Anonymkode: 37092...a41
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #20 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Måten du skriver på tyder på at du er i begynnelsen av 20-årene. Men det er bra du innser hvor dumt det er. Du har sikkert mange venninner som holder på slik. Anonymkode: 25ceb...18f Snakk om å misse poenget totalt. Anonymkode: 5212e...522
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #21 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Måten du skriver på tyder på at du er i begynnelsen av 20-årene. Men det er bra du innser hvor dumt det er. Du har sikkert mange venninner som holder på slik. Anonymkode: 25ceb...18f Atte hæ? Anonymkode: c1bb2...e21
Tante Hufsa Skrevet 20. mars 2022 #22 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Gud bedre... Svaret på det er ja, så absolutt! Det er forbeholdt ungdom og andre med lite livserfaring. Anonymkode: 97704...c5a Why? Personlig synes jeg det er tåpelig, uansett alder. Men hvorfor er det bare unge mennesker som skal få se tåpelig ut?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #23 Skrevet 20. mars 2022 Tante Hufsa skrev (15 minutter siden): Why? Personlig synes jeg det er tåpelig, uansett alder. Men hvorfor er det bare unge mennesker som skal få se tåpelig ut? Fordi de ikke vet bedre? Anonymkode: c1bb2...e21
Tante Hufsa Skrevet 20. mars 2022 #24 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Fordi de ikke vet bedre? Anonymkode: c1bb2...e21 Er man litt enkel så «vokser man seg vel av det»?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #25 Skrevet 20. mars 2022 Jeg er enig i at innlegget var ment som hån. Dumt, for jeg som mann synes kvinner aldri skal bli for gamle til å være attraktive og flørte. Ingen ting er vakrere enn kvinner som er glade og kåte. Men de bør gjerne prioritere sin mann. Da er det bare herlig. Å sende en appell til verden på denne måten blir litt for mye, også som singel. Men ikke verre enn at det kan godtas som en liten ripe i lakken. Anonymkode: 38c51...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå