Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 For deg og hvorfor? Anonymkode: 987c5...3b0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Min egen utålmodighet og andres overfladiskhet. Anonymkode: d17da...96d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Sjalusi og tiltaksløshet Anonymkode: 9d201...c92
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Narsissisme er slitsomt. Det bringer med seg så mange bivirkninger av løgn og forstillelse, i tillegg til problematisk atferd ellers også. Anonymkode: 73aa8...fb0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Innadvent og sjenert. Anonymkode: fa857...505
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 sjenert og tiltaksløs . Anonymkode: 6200e...e6e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Egoisme og manglende empati. Anonymkode: 5a9ec...167
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Hos oss selv, eller hos andre? Problematiske trekk hos meg selv er at jeg har vanskelig med å bestemme meg og kan virke litt tiltaksløs, samt at jeg har lett for å se det negative i alt. Noe jeg synes er problematisk hos andre, bortsett fra sånt åpenbart som sadisme, utroskap, rasisme, osv. er kontrollerende mennesker. Alltid skydd dem, fra jeg var bitteliten. Lekte heller i eget selskap(hvor jeg stortrives) enn med barn som maste hele tiden og skulle detaljstyre alt. Anonymkode: 492c8...b8a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 De som elsker å snakke om egen sykdom. Nederst på rangstigen i samfunnet. Anonymkode: 38cf4...2b2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Innadvent og sjenert. Anonymkode: fa857...505 Anonym bruker skrev (11 timer siden): sjenert og tiltaksløs . Anonymkode: 6200e...e6e Disse er vel mest problematisk for eieren selv? Ikke for oss rundt, vi merker dem jo knapt. Anonymkode: 73aa8...fb0
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Hos oss selv, eller hos andre? Problematiske trekk hos meg selv er at jeg har vanskelig med å bestemme meg og kan virke litt tiltaksløs, samt at jeg har lett for å se det negative i alt. Noe jeg synes er problematisk hos andre, bortsett fra sånt åpenbart som sadisme, utroskap, rasisme, osv. er kontrollerende mennesker. Alltid skydd dem, fra jeg var bitteliten. Lekte heller i eget selskap(hvor jeg stortrives) enn med barn som maste hele tiden og skulle detaljstyre alt. Anonymkode: 492c8...b8a Utroskap er en handling, når du først lister handlinger er jeg veldig overrasket over at du lister utroskap og ikke overgrep mot barn eller partnerdrap. Herregud dette samfunnet må jobbe med sin kollektive holdning til utroskap. Det finns selvsagt folk som gjør det til en sport, men alle jeg kjenner godt som har vært utro har vært det i en fortvilet situasjon der de lenge har vært den eneste som har forsøkt i eget forhold. Så har de falt for en annen når de alt var i emosjonell knestående. Anonymkode: d887b...30c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Utroskap er en handling, når du først lister handlinger er jeg veldig overrasket over at du lister utroskap og ikke overgrep mot barn eller partnerdrap. Herregud dette samfunnet må jobbe med sin kollektive holdning til utroskap. Det finns selvsagt folk som gjør det til en sport, men alle jeg kjenner godt som har vært utro har vært det i en fortvilet situasjon der de lenge har vært den eneste som har forsøkt i eget forhold. Så har de falt for en annen når de alt var i emosjonell knestående. Anonymkode: d887b...30c Falt med p*kken først. Anonymkode: aeb95...a79
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Disse er vel mest problematisk for eieren selv? Ikke for oss rundt, vi merker dem jo knapt. Anonymkode: 73aa8...fb0 Jeg forsto spørsmålet som at det var det hi mente. Anonymkode: fa857...505
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Utroskap er en handling, når du først lister handlinger er jeg veldig overrasket over at du lister utroskap og ikke overgrep mot barn eller partnerdrap. Herregud dette samfunnet må jobbe med sin kollektive holdning til utroskap. Det finns selvsagt folk som gjør det til en sport, men alle jeg kjenner godt som har vært utro har vært det i en fortvilet situasjon der de lenge har vært den eneste som har forsøkt i eget forhold. Så har de falt for en annen når de alt var i emosjonell knestående. Anonymkode: d887b...30c Det var et tilfeldig utvalg av slik man personlig kan synes er problematisk. Skal man først flisespikke, er ikke partnerdrap en vanlig egenskap... Anonymkode: 492c8...b8a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Utroskap er en handling, når du først lister handlinger er jeg veldig overrasket over at du lister utroskap og ikke overgrep mot barn eller partnerdrap. Herregud dette samfunnet må jobbe med sin kollektive holdning til utroskap. Det finns selvsagt folk som gjør det til en sport, men alle jeg kjenner godt som har vært utro har vært det i en fortvilet situasjon der de lenge har vært den eneste som har forsøkt i eget forhold. Så har de falt for en annen når de alt var i emosjonell knestående. Anonymkode: d887b...30c Utroskap kan forresten føre til store konsekvenser for en familie, samt for selvfølelsen til den som blir bedratt... Men å få kjeft fordi man nevner utroskap i en bisetning blant noe man synes er problematisk... Takk, du minner meg om hvorfor jeg knapt orker å delta i noen tråder lenger. Anonymkode: 492c8...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå