Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merket ikke stort til koronaen. Gikk meg noen turer i skogen, men de ble litt kortere enn vanlig. Det var vel kanskje det eneste jeg kjente, at jeg var litt slapp og sliten.

Anonymkode: 7f10c...14f

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Eller var dere bare inne? Litt "dårlig" på å være syk kjenner jeg...

Anonymkode: 0e9d0...ed8

Nei, ikke i det hele tatt. Hadde oppkast og magesmerter, høy feber og var knapt så beina bar meg over stuegulvet. 

Anonymkode: 2a5ad...783

Overhodet ikke! Jeg lå på sofaen fra mandag til fredag. Var "oppe og gikk" lenger enn til do på lørdag. Før jeg fikk covid (i starten av februar) trente jeg 4 ganger i uka. Jeg har enda ikke kommet meg tilbake. Slet med tungpust og skyhøy puls i 3 uker etterpå. Kjente på at jeg var klar for en tur på trening forrige uke, men så ble jeg forkjøla isteden...

Anonymkode: e3571...d15

Jeg har det nå og har bare vondt i halsen, så det går fint å gå tur. Den første dagen var jeg slapp og hadde feberfølelse, men jeg vill nok klart å gå tur da også hvis jeg måtte (om jeg hadde hatt hund f.eks.).

Tre dose vaksine, hvis det er relevant.

Anonymkode: a3861...721

• 2 uker senere...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 18.3.2022 den 10.33):

Jeg har det nå og har bare vondt i halsen, så det går fint å gå tur. Den første dagen var jeg slapp og hadde feberfølelse, men jeg vill nok klart å gå tur da også hvis jeg måtte (om jeg hadde hatt hund f.eks.).

Tre dose vaksine, hvis det er relevant.

Jeg merket så og si ingenting. Uvaksinert. 

Anonym bruker skrev (På 3/26/2022 den 21.18):

Jeg merket så og si ingenting. Uvaksinert. 

Jeg var i hvertfall påfallende mye friskere enn mitt uvaksinerte barn. Hun hadde høy feber og kastet opp, og var slapp i over en uke etterpå. Nå (to uker etter positiv test) ser det heldigvis ut til at hun også er helt frisk igjen.

• Opprett ny...