Gå til innhold

Orket dere å gå dere en tur når dere hadde Corona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller var dere bare inne? Litt "dårlig" på å være syk kjenner jeg...

Anonymkode: 0e9d0...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket ikke stort til koronaen. Gikk meg noen turer i skogen, men de ble litt kortere enn vanlig. Det var vel kanskje det eneste jeg kjente, at jeg var litt slapp og sliten.

Anonymkode: 7f10c...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på uke to nå og har ikke sjanse til å gå tur. Er møkkdårlig. 

Anonymkode: 8c3ae...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Eller var dere bare inne? Litt "dårlig" på å være syk kjenner jeg...

Anonymkode: 0e9d0...ed8

Nei, ikke i det hele tatt. Hadde oppkast og magesmerter, høy feber og var knapt så beina bar meg over stuegulvet. 

Anonymkode: 2a5ad...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke! Jeg lå på sofaen fra mandag til fredag. Var "oppe og gikk" lenger enn til do på lørdag. Før jeg fikk covid (i starten av februar) trente jeg 4 ganger i uka. Jeg har enda ikke kommet meg tilbake. Slet med tungpust og skyhøy puls i 3 uker etterpå. Kjente på at jeg var klar for en tur på trening forrige uke, men så ble jeg forkjøla isteden...

Anonymkode: e3571...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang trente jeg som normalt. Andre gang (nå) klarer jeg knapt å ta hunden over gata for å tisse. 

Anonymkode: 505c9...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det nå og har bare vondt i halsen, så det går fint å gå tur. Den første dagen var jeg slapp og hadde feberfølelse, men jeg vill nok klart å gå tur da også hvis jeg måtte (om jeg hadde hatt hund f.eks.).

Tre dose vaksine, hvis det er relevant.

Anonymkode: a3861...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gikk en tur i nabolaget der det ikke var folk hver kveld. Ble gal av å sitte inne i 6 dager. Var isolasjon i 6 dager da jeg var syk i januar i år. 

Anonymkode: f5787...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De to første ukene så var jeg ganske så redusert, men tipptopp var jeg nok ikke før det hadde gått 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 18.3.2022 den 10.33):

Jeg har det nå og har bare vondt i halsen, så det går fint å gå tur. Den første dagen var jeg slapp og hadde feberfølelse, men jeg vill nok klart å gå tur da også hvis jeg måtte (om jeg hadde hatt hund f.eks.).

Tre dose vaksine, hvis det er relevant.

Anonymkode: a3861...721

Jeg merket så og si ingenting. Uvaksinert. 

Anonymkode: 7f10c...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3/26/2022 den 21.18):

Jeg merket så og si ingenting. Uvaksinert. 

Anonymkode: 7f10c...14f

Jeg var i hvertfall påfallende mye friskere enn mitt uvaksinerte barn. Hun hadde høy feber og kastet opp, og var slapp i over en uke etterpå. Nå (to uker etter positiv test) ser det heldigvis ut til at hun også er helt frisk igjen.

Anonymkode: a3861...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var sliten lenge etterpå og holdt på å svime av etter 500 meter på vei til butikken..

Anonymkode: 10ab6...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...