Gå til innhold

Hvor blir det av vaksinen mot omikron?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Deltakron er her, men Pfizer har enda ikke tunet vaksinen ferdig til omikron. Hvorfor skal vi fortsette å vaksinere oss egentlig? Syns dette begynner å bli for dumt. 

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Deltakron er her, men Pfizer har enda ikke tunet vaksinen ferdig til omikron. Hvorfor skal vi fortsette å vaksinere oss egentlig? Syns dette begynner å bli for dumt. 

Anonymkode: a5165...f45

Ja si det. Nå startet jeg heller aldri da. Fikk covid gikk veldig bra.

Anonymkode: 50569...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja si det. Nå startet jeg heller aldri da. Fikk covid gikk veldig bra.

Anonymkode: 50569...774

Ikke jeg heller. Jeg droppet det nettopp fordi jeg hadde en mistanke om at de ikke kom til å klare å henge med på mutasjonene. Hadde korona i februar og merket nesten ingenting. 

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Sjekk dødstallene i Hong Kong. 

Anonymkode: e690a...f47

Hvorfor skal jeg det? Kan ikke du oppdatere oss hvis det er av relevans for tråden?

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal jeg det? Kan ikke du oppdatere oss hvis det er av relevans for tråden?

Anonymkode: a5165...f45

Fordi det gir et tydelig svar på hvorfor vi skal fortsette å vaksinere oss, som var spørsmålet i hi.

Hvis du ikke klarer å Google det selv kan jeg gi deg en link.

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2022/mar/18/hong-kong-covid-crisis-why-is-the-death-rate-so-high

Anonymkode: e690a...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Fordi det gir et tydelig svar på hvorfor vi skal fortsette å vaksinere oss, som var spørsmålet i hi.

Hvis du ikke klarer å Google det selv kan jeg gi deg en link.

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2022/mar/18/hong-kong-covid-crisis-why-is-the-death-rate-so-high

Anonymkode: e690a...f47

Jeg gidder ikke å google et diffust utspill fra en anonym - det kan hn gjøre selv. 
Jeg er dessuten uenig med deg. Hvis vaksinene hadde virket hadde det ikke vært en ny krise i hong kong eller andre steder for den saks skyld. Når skal dere innse det? 
Det er godt mulig vaksinen virket på alfavarianten, men nå har viruset mutert så mange ganger at det nesten er ugjenkjennelig, ergo er det meningsløst å dytte på med mere av det som ikke virker. 

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gidder ikke å google et diffust utspill fra en anonym - det kan hn gjøre selv. 
Jeg er dessuten uenig med deg. Hvis vaksinene hadde virket hadde det ikke vært en ny krise i hong kong eller andre steder for den saks skyld. Når skal dere innse det? 
Det er godt mulig vaksinen virket på alfavarianten, men nå har viruset mutert så mange ganger at det nesten er ugjenkjennelig, ergo er det meningsløst å dytte på med mere av det som ikke virker. 

Anonymkode: a5165...f45

Les artiklen.

Anonymkode: e690a...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Les artiklen.

Anonymkode: e690a...f47

Tipper hun ikke kommer til å gjøre det,men jeg gjorde det. Det står at det er lav vaksinedekning i Hong Kong, særlig blant eldre. Kun 32 % av de over 80 har fått minst to doser.

Anonymkode: 37f81...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Tipper hun ikke kommer til å gjøre det,men jeg gjorde det. Det står at det er lav vaksinedekning i Hong Kong, særlig blant eldre. Kun 32 % av de over 80 har fått minst to doser.

Anonymkode: 37f81...3dc

 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Les artiklen.

Anonymkode: e690a...f47

Linken fungerte ikke.

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det var en link via Google, kanskje derfor. Her er en direktelink: https://www.theguardian.com/world/2022/mar/18/hong-kong-covid-crisis-why-is-the-death-rate-so-high

Anonymkode: 37f81...3dc

Hva var egentlig poenget ditt, sånn i forhold til hovedinnlegget der jeg spør om hvor det blir av vaksinen mot omikron? 

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hva var egentlig poenget ditt, sånn i forhold til hovedinnlegget der jeg spør om hvor det blir av vaksinen mot omikron? 

Anonymkode: a5165...f45

Jeg reagerte på denne setningen her:   Hvis vaksinene hadde virket hadde det ikke vært en ny krise i hong kong eller andre steder for den saks skyld. Når skal dere innse det? 

Anonymkode: 37f81...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg reagerte på denne setningen her:   Hvis vaksinene hadde virket hadde det ikke vært en ny krise i hong kong eller andre steder for den saks skyld. Når skal dere innse det? 

Anonymkode: 37f81...3dc

Nettopp. Man kan jo ikke ta det at uvaksiberte i Hong Kong dør av korona eller sg vaksinerte i Norge ikke før til inntekt for at vaksinen ikke virker.

Anonymkode: e690a...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nettopp. Man kan jo ikke ta det at uvaksiberte i Hong Kong dør av korona eller sg vaksinerte i Norge ikke før til inntekt for at vaksinen ikke virker.

Anonymkode: e690a...f47

Hæ?

Anonymkode: a5165...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de er opptatt med å le hele veien til banken i stedet? Nei, si det. Nå har jo mange blitt smittet før vaksinen var klar, så da er det kanskje ikke like mye hensikt å utvinne enda en vaksine til en ferdig smittet befolkning. 

Anonymkode: 62b60...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unødvendig og derfor ulønnsomt? Er det så vanskelig å skjønne? Omikron har færre alvorlige utslag?

Anonymkode: 630ee...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...