Gå til innhold

Be henne holde seg unna, eller avlyse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Venninnen min kjenner oss begge godt. Er klar over hvordan masa er, og blir nok ikke overrasket

Anonymkode: 69f6d...fd5

Nok en grunn til å gi beskjed til henne tenker jeg.

Du sier selvfølgelig fra til masa om at du ikke kan bruke henne, også sier du ifra til venninnen din om at du har gjort det.

Veldig rart å "si opp" hjelpen fra masekoppen uten å gi beskjed til vertinnen...

Anonymkode: 92c49...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi beskjed til venninnen din. Det er hun som er din oppdragsgiver, og det er den relasjonen du vil bevare, er det ikke? Hennes selskap, hennes konfirmant og den andre dama er hennes venninne. Det er respektløst overfor din venninne og hennes mulighet til å ivareta sine relasjoner om du ikke gir beskjed. 

Utover det er jeg enig med deg i din planlagte håndtering av denne dama.

Anonymkode: 3d164...949

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Du må gi beskjed til venninnen din. Det er hun som er din oppdragsgiver, og det er den relasjonen du vil bevare, er det ikke? Hennes selskap, hennes konfirmant og den andre dama er hennes venninne. Det er respektløst overfor din venninne og hennes mulighet til å ivareta sine relasjoner om du ikke gir beskjed. 

Utover det er jeg enig med deg i din planlagte håndtering av denne dama.

Anonymkode: 3d164...949

Enig med dette. Sagt det til venninnen din først. 

Anonymkode: 63eed...d89

Skrevet

Jeg sa fra til henne da hun ringte i dag. Jeg sa «beklager, men jeg har feilberegnet staben min. Jeg trenger derfor ikke hjelp likevel». Hun ble ikke sur eller grinete, men veldig overrasket og satt ut og svarte rett og slett ingen ting videre enn «ok. Så da trenger du meg ikke?» og så svarte jeg nei, og vi avsluttet samtalen. Ikke hørt noe mer

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg vil ikke ha henne i nærheten av kjøkkenet. Hun får droppe alle oppgaver som har med lokalet å gjøre.

Men da sier jeg bare fra. Virker som folk synes det er innafor

Ja, det er det virkelig, dama er jo superslitsom, høres ut som rene marerittet.

Anonymkode: a6682...54d

Skrevet

Jeg hadde seriøst tilta hvis noen hadde plagd meg med så mye mas to måneder før et selskap...!

Anonymkode: 8a115...612

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.3.2022 den 12.26):

Hmmm er du sikker på at venninnen din har tenkt å betale deg for jobben? Veldig rart at hun da har fått en annen til å stille opp som frivillig. 

Anonymkode: c402b...ac5

Samme tenkte jeg. Jeg tror hun som ba deg om dette, bare ba om hjelp som til den andre venninna. Dere hjelper henne slik venner gjør, gratis. Og at dere to har likt ansvar. Ellers ville jo ikke den andre dama vært involvert. Evt mener hun du kanskje dekker hennes lønn og? Siden du får hjelp.

Snakk med dem.

Anonymkode: 2a6f1...60b

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Samme tenkte jeg. Jeg tror hun som ba deg om dette, bare ba om hjelp som til den andre venninna. Dere hjelper henne slik venner gjør, gratis. Og at dere to har likt ansvar. Ellers ville jo ikke den andre dama vært involvert. Evt mener hun du kanskje dekker hennes lønn og? Siden du får hjelp.

Snakk med dem.

Anonymkode: 2a6f1...60b

Hi driver catering profesjonelt og har svart at venninnen selvsagt betaler for tjenesten. Man regner jo ikke med å få lokaler, tilberedning og servering gratis selv om det er en venninne som står for det? Å være serveringshjelp er noe helt annet enn å organisere hele festen. 

Anonymkode: 06a59...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...