Gå til innhold

Hvor lenge hadde du tett nese etter korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sa det akkurat i dag tidlig, at det er temmelig irriterende at den neseforkjølelsen etter korona ikke gir seg.

Akkurat 3 uker siden jeg testet positivt i dag. Hadde hodepine i to uker. Har fremdeles denne neseforkjølelsen.

Er ikke så tett lenger, men snufser og pusser nesa flere ganger om dagen og våkner fremdeles en gang midt på natta og er helt tett. Så fra å være så tett som jeg aldri har vært før første uka, bruker jeg nå nesespray bare en gang midt på natta, så det blir gradvis bedre, men det tar f... så lang tid.

Anonymkode: f2b1f...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, lurer jeg også på 😅 3 uker siden positiv test og bruker nesespray enda et par ganger for dagen når nesa tetter seg. 

Anonymkode: ab556...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Sa det akkurat i dag tidlig, at det er temmelig irriterende at den neseforkjølelsen etter korona ikke gir seg.

Akkurat 3 uker siden jeg testet positivt i dag. Hadde hodepine i to uker. Har fremdeles denne neseforkjølelsen.

Er ikke så tett lenger, men snufser og pusser nesa flere ganger om dagen og våkner fremdeles en gang midt på natta og er helt tett. Så fra å være så tett som jeg aldri har vært før første uka, bruker jeg nå nesespray bare en gang midt på natta, så det blir gradvis bedre, men det tar f... så lang tid.

Anonymkode: f2b1f...9d7

Åh det er lenge. Jeg har kun hatt det i 1.5 uke foreløpig. Men har også hodepine og veldig dårlig form. Må bruke nesespray flere ganger per dag fordi det blir helt tett. 

Anonymkode: d34c9...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det ikke bare er meg!! Jeg ble syk for snart 3 uker siden og sliter fremdels med mye hodepine noe jeg aldri har ellers og tett i nesen. Kan vær helt fin i nesen og så plutselig dønn tett. Irriterende. Og formen opp en trapp er skremmende :-)

Anonymkode: b9dff...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesen min er tett/renner enda, var syk i månedskiftet januar/februar.

Anonymkode: ad23b...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt 9.februar, og først nå i helga følte jeg at det ga seg

Anonymkode: 324cf...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, det virker ikke lovende med at det gir seg med det første nei...

Anonymkode: d34c9...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...