GÃ¥ til innhold

Mascara som ikke drysser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere fine 🥰

Er på utkikk etter en mascara, som ikke drysser. Er så lei av å se ut som en vaskebjørn 😀 Hva er din favoritt mascara? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

38-graders maskaraer drysser ikke, og smitter heller ikke av og lager skygge under øynene. De er vann- og fettfaste, men vaskes enkelt av med vann som er varmere enn 38 grader. Sjekk ut sensei 38 eller feks clinique lash power. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (2 minutter siden):

38-graders maskaraer drysser ikke, og smitter heller ikke av og lager skygge under øynene. De er vann- og fettfaste, men vaskes enkelt av med vann som er varmere enn 38 grader. Sjekk ut sensei 38 eller feks clinique lash power. 

Tusen takk for svar. Det skal prøves ja. 

Skrevet

Jeg faller alltid tilbake på den røde og hvite fra Loreal. 

Anonymkode: 7057c...c96

Skrevet
tante grusom master of law skrev (3 timer siden):

Det er ikke min erfaring. Jeg har hatt Clinique sin 38- graders maskara og har aldri hatt en maskara som har drysset mer enn den. 

Anonymkode: 0addd...a77

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg faller alltid tilbake på den røde og hvite fra Loreal. 

Anonymkode: 7057c...c96

Det er også en 38-graders maskara.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er ikke min erfaring. Jeg har hatt Clinique sin 38- graders maskara og har aldri hatt en maskara som har drysset mer enn den. 

SÃ¥ rart!

Skrevet
6 hours ago, tante grusom master of law said:

Holder disse også på fasongen? Jeg må bruke vippetang for jeg har så rette vipper og jeg merker at vanlig maskara ikke holder, jeg må ha vannfast for at de ikke skal rette seg ut med en gang. Holder de 38-graders maskaraene like godt?

Anonymkode: 18f43...df4

Skrevet
47 minutes ago, Anonym bruker said:

Holder disse også på fasongen? Jeg må bruke vippetang for jeg har så rette vipper og jeg merker at vanlig maskara ikke holder, jeg må ha vannfast for at de ikke skal rette seg ut med en gang. Holder de 38-graders maskaraene like godt?

Jeg sier bare: 

image.thumb.png.482d65345d2837ce3b082b8472ea042a.png

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis den drysser er den mest trolig gammel. Enten at du har hatt den for lenge, eller at du fikk en som egentlig var gammel da du kjøpte den. Det er vel noen av de netthandelstedene for kosmetikk som er kjent for å kjøpe inn varer med dårlig holdbarhet, men ikke opplyser kundene om at de egentlig får gamle varer.

Jeg har brukt clinique sin 38-graders maskara i mange år, og de drysser aldri på meg før de blir gamle. Men da snakker vi om 5-6 måneder (ja, jeg vet man egentlig bør bytte dem ut etter tre måneder ;) ).

Anonymkode: 8c627...28a

Skrevet
tante grusom master of law skrev (7 timer siden):

Ikke enig her altså. Det er den eneste jeg har prøvd som virkelig faller av i klumper. Den er heller ikke vannfast i det hele tatt. Etter å få vann på seg lugger det digre svarte marker av noen klumper nedover ansiktet. Styr unna!

Anonymkode: 454c2...d58

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis den drysser er den mest trolig gammel. Enten at du har hatt den for lenge, eller at du fikk en som egentlig var gammel da du kjøpte den. Det er vel noen av de netthandelstedene for kosmetikk som er kjent for å kjøpe inn varer med dårlig holdbarhet, men ikke opplyser kundene om at de egentlig får gamle varer.

Jeg har brukt clinique sin 38-graders maskara i mange år, og de drysser aldri på meg før de blir gamle. Men da snakker vi om 5-6 måneder (ja, jeg vet man egentlig bør bytte dem ut etter tre måneder ;) ).

Anonymkode: 8c627...28a

Jeg kjøpte den hos et parfymeri og den var sånn med en gang. 

Jeg vet at vannfast sminke generelt drysser mer, men hadde håpet 38 grader maskara ikke gjorde det, men kommer aldri til å kjøpe det igjen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke enig her altså. Det er den eneste jeg har prøvd som virkelig faller av i klumper. Den er heller ikke vannfast i det hele tatt. Etter å få vann på seg lugger det digre svarte marker av noen klumper nedover ansiktet. Styr unna!

Hva slags vann er det? Hvis det er varmere enn 38 grader skal jo maskaraen falle av. 

Skrevet
10 hours ago, Frida_22 said:

Jeg sier bare: 

image.thumb.png.482d65345d2837ce3b082b8472ea042a.png

Den har jeg allerede og er veldig fornøyd 😊 jeg har bare lyst til å prøve de som er vannfaste opp til 38 grader, høres deilig ut å bare kunne vaske av i dusjen

Skrevet

Den røde og hvite doble fra loreal. Eneste som ikke drysser, og får meg til å se ut som en vaskebjørn. Slet alltid med tidligere maskaraer til jeg fant den. Brukt den i mange år nå! 

Anonymkode: a266b...c84

Skrevet
tante grusom master of law skrev (3 timer siden):

Hva slags vann er det? Hvis det er varmere enn 38 grader skal jo maskaraen falle av. 

Regn, tårer, bassengvann. Ikke noe av det er over 38 grader. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Regn, tårer, bassengvann. Ikke noe av det er over 38 grader. 

Ok. Nei da passer vel ikke den mascaraen til deg. På meg sitter den som støpt, uten noe som helst dryssing eller pandaøyne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Den røde og hvite doble fra loreal. Eneste som ikke drysser, og får meg til å se ut som en vaskebjørn. Slet alltid med tidligere maskaraer til jeg fant den. Brukt den i mange år nå! 

Anonymkode: a266b...c84

Som sagt er dette også en 38-graders maskara. Grunnen til at man ikke ser ut som en vaskebjørn med disse maskaraene er at de ikke løses opp av fettet på øyelokkene/under øyet. De smitter derfor ikke av på huden rundt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...