Gå til innhold

Asså, hvor lenge var dere dårlige etter den aktive sykdomsfasen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt for over en uke siden. Ble skikkelig dårlig med høy feber i tre dager. Har vært feberfri i flere dager, men er helt ødelagt. Klarer nesten ikke å gå ut og hente posten. Bare kaldsvetter og det føles ut som jeg skal kollapse. Er skikkelig svak. Hvor lenge var dere slik? 

Anonymkode: 23e19...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var slik i ca 1,5 uke til etter den første uken. Nå er det drøyt fire uker siden jeg ble syk og har vært omtrent tilbake til normalen de siste 4-5 dagene. Blir fortsatt litt fort andpusten og hoster en del, men har fått tilbake energien og sånt. 

Anonymkode: 55628...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg var slik i ca 1,5 uke til etter den første uken. Nå er det drøyt fire uker siden jeg ble syk og har vært omtrent tilbake til normalen de siste 4-5 dagene. Blir fortsatt litt fort andpusten og hoster en del, men har fått tilbake energien og sånt. 

Anonymkode: 55628...ccf

Ok. Håper jeg er like kjapt tilbake. Fungerer jo nesten ikke på jobb og orker ikke gjøre noe hjemme. 

Anonymkode: 23e19...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok. Håper jeg er like kjapt tilbake. Fungerer jo nesten ikke på jobb og orker ikke gjøre noe hjemme. 

Anonymkode: 23e19...c23

Du bør jo absolutt være sykemeldt hvis du er så dårlig, ellers vil det bare ta enda lenger tid før du blir helt frisk igjen. God bedring!

Anonymkode: 55628...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Du bør jo absolutt være sykemeldt hvis du er så dårlig, ellers vil det bare ta enda lenger tid før du blir helt frisk igjen. God bedring!

Anonymkode: 55628...ccf

Tusen takk! Problemet er at det er helt krise på jobben, så det er rett og slett vanskelig å være borte. Heldigvis følte mannen seg litt bedre i dag, så han har fått ryddet og vasket litt her hjemme, så jeg slipper det. Det har hopet seg opp siden begge har vært relativt dårlige. 

Anonymkode: 23e19...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min som vare gar fått en cskdinedose har slitt med hodepine nå i drøyt 4 uker etter smitte. Jeg selv merket nesten ingenting, ikke mannen eller min voksne datter heller.

Niesen min som er like gammel som min datter fikk korona for ca 6 uker siden. Hun har vært frisk nok til å gå på skolen omtrent 2 uker, men må er hun syk på andre uka igjen.

Anonymkode: 47e24...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt for litt over tre uker siden. Endelig nå de siste dagene er ikke nesen tett lengre, men sliter med pusten i den minste bakke og har utrolig hodepine hver dag. Og jeg har "aldri" vondt i hodet ellers.

Anonymkode: dfc3d...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt 6.februar og følte meg som meg selv igjen i slutten av forrige uke

Anonymkode: fa733...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...