Gå til innhold

Jeg begynner å bli redd


Anbefalte innlegg

Jeg har nesten sluttet å lese nyheter pga. jeg begynner å bli redd for hva som er i vente. Jeg drømmer om krig om nettene og sover dårlig med hyppige oppvåkninger. Idag møtte jeg på 5 tanks og to militærlastebiler i forbindelse med NATO-øvelsen. Jeg har aldri kjent på den frykten. Jeg ble så redd idet jeg møtte på dem og kjørte forbi. Har ikke blitt informert om at de skulle være i området her så kom overraskende på. 

Viser ikke for barna at jeg er redd, men jeg er så sinnsykt redd!

Anonymkode: 45341...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke godt å ha det slik. Jeg har tenkt på og vært redd for krig I det siste jeg og. Men jeg må bare prøve å fylle hodet med andre ting. Jeg orker ikke å leve i frykt for hva som kan skje. Det ødelegger dager som kunne vært gode. Skal sies at jeg har kreft og via det har lært meg at jeg må holde tankene unna for hva som kan skje, en eller annen gang. For det tærer på. Veldig. 

Håper du klarer å roe tankene dine, at du etter hvert klarer å drømme om andre ting enn krig. Kanskje du kan prøve å skrive ned det du tenker. Hva du er redd for. Lykke til ❤

Anonymkode: adee4...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart frykten kommer etter siste ukers hendelser. Men, forsøk å tenke at du er trygg her i Norge. Vi er et NATO land, og russerne har absolutt INGENTING å tjene på å harme vårt land. 
Den ene mannen vil ha Ukraina, ikke Norge. Selv om det skjer forferdelige ting fortsatt, så sies det at forhandlingene nå er oppløftende og at de har tro på en løsning om få dager. Pust, dette går bra❤️

Anonymkode: 2d44c...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke blitt informert fordi du ikke leser aviser ol. Du må følge ned litt selv. De går ikke fra dør til dør og varsler.

Anonymkode: a19de...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt som deg, jeg blir veldig påvirket av nyhetsbildet. For meg hjelper det å legge bort telefonen, og fylle hodet med andre ting. Trening, bøker, og fine stunder med barna. Jeg leser/ ser nyheter hver dag, men ikke med en gang jeg står opp, og ikke rett før leggetid. Håper det blir bedre for deg! 

Anonymkode: 92830...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å ikke bli så opptatt av hva som kan skje at du glemmer at livet er her og nå. Ikke la livet ditt gå fra deg på grunn av frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla♥♥ skrev (11 timer siden):

Pass på å ikke bli så opptatt av hva som kan skje at du glemmer at livet er her og nå. Ikke la livet ditt gå fra deg på grunn av frykt.

👆🏻Ikke gi Putin den makten at han kontrollerer dagliglivet ditt også, selv milevis unna i ett annet land. 
 

Tror vi nordmenn må ta en liten realitetsorientering. Vi er så indoktrinert i pensjonssparing og egen bolig at vi snart ikke kan se for oss annet enn å jobbe mot ett eller annet mål. Ingenting er sikkert, ingen vet hva som skjer i morgen, livet er akkurat her og nå. 

Anonymkode: e53e7...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig med dere. Ikke glem å leve livet. Hver dag. Finn noe fint å fokusere på, og dropp vg, nettavisen og alle de andre. Nyheter en gang i døgnet er mer enn nok. 

Anonymkode: 4b9c2...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...