Gå til innhold

Jeg tror jeg har verdens søteste venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par mnd siden snakket hun om at hun ønsket seg en spesiell genser. Hun fant ingen som var akkurat sånn hun bille ha den, og i den fargen hun ville, og i det materialet hun ville. Jeg sa til henne at om hun fant garn og farge, så skulle jeg strikke den. På fredag ga jeg den til henne, og i snart to dager har hun sendt meldinger om hvor PERFEKT den er, hvor LYKKELIG hun er og hvor stolt hun er av den, og at hun skal ta vare på den resten av livet og sørge for at noen overtar ansvaret for den når hun dør (hun er 28 år).

Sånne venner gjør dagen, helgen og uken

Anonymkode: 88f94...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

For et par mnd siden snakket hun om at hun ønsket seg en spesiell genser. Hun fant ingen som var akkurat sånn hun bille ha den, og i den fargen hun ville, og i det materialet hun ville. Jeg sa til henne at om hun fant garn og farge, så skulle jeg strikke den. På fredag ga jeg den til henne, og i snart to dager har hun sendt meldinger om hvor PERFEKT den er, hvor LYKKELIG hun er og hvor stolt hun er av den, og at hun skal ta vare på den resten av livet og sørge for at noen overtar ansvaret for den når hun dør (hun er 28 år).

Herregud. Jeg hadde begynte å lure på om hun har en hjerneskade. Ta over ansvar for en genser? Litt av noen overdrivelser. 

Anonymkode: aa204...f48

Skrevet

Men du var jo jaggu en ålreit venninne som strikka og! Skjønner godt hva du mener, takknemmelighet er den beste takken man kan få!❤️

Anonymkode: f128b...a9f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Herregud. Jeg hadde begynte å lure på om hun har en hjerneskade. Ta over ansvar for en genser? Litt av noen overdrivelser. 

Gledesdreper

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men du var jo jaggu en ålreit venninne som strikka og! Skjønner godt hva du mener, takknemmelighet er den beste takken man kan få!❤️

Anonymkode: f128b...a9f

Absolutt. Har to barn som nekter å bruke hjemmestrikk, så ble så glad.

Skrevet

Skjønner godt at hun ble glad og takknemlig for den. Du var jo kjempesnill som strikket den også :)

Anonymkode: 53cb0...bad

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Koko! 

Anonymkode: 047d0...2ec

Skrevet

Så utrolig koselig, både at du strikket den, og at hun ble så glad. Jeg blir også innmari glad for og glad i hjemmestrikket og elsker å gå i hjemmestrikka klær.

Anonymkode: 99f15...77a

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Du er sikkert en fryd på fest…

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (5 minutter siden):

Ja, faktisk, det tror jeg. 

Anonymkode: 047d0...2ec

Skrevet

Høres ut som en ganske søt venninne du også. Så deilig med slike gledelige ting 😍

Anonymkode: 6f260...74f

Skrevet

Jeg har faktisk en sånn genser selv. Da jeg var russ strikket vennene mine rn genser til meg sammen. Hvordan de klarte å strikke like stramt vet ikke jeg, men det klarte de. Nå er jeg over 50 og genseren har vært moderne og umoderne 3 ganger. Jeg tror jeg er like glad i den genseren som i bunaden min.

Anonymkode: 1f984...583

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (2 timer siden):

Ja, takk. Det er jeg faktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...