Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Har vært med på kurs i fire uker nå. Har gått ned litt, men så stopper det. Sikkert både fordi jeg har spist for mye, men også fordi jeg har en litt svingende diabetes og de utfordringer det gir med form, mat og trening. De andre kursdeltakerne klappes det for når de går ned 1-2 kg i uka, jeg sitter igjen med verdens laveste selvfølelse fordi jeg ikke er like flink. Trøstespiser litt nå og synes synd på meg selv, og da blir det ikke akkurat enklere 😎. Kommer meg ikke ut av den vonde sirkelen dette gir, og føler meg mislykket. Finnes det et kurs for meg, der det er fokus på helse og riktig mat (og dermed indirekte vekt). Og hvor suksess ikke måles i hvor mange gram man går ned? Anonymkode: 53dad...7d0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Sjekk ut Mari Krogshus på Facebook Anonymkode: d4503...dc8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har vært med på kurs i fire uker nå. Har gått ned litt, men så stopper det. Sikkert både fordi jeg har spist for mye, men også fordi jeg har en litt svingende diabetes og de utfordringer det gir med form, mat og trening. De andre kursdeltakerne klappes det for når de går ned 1-2 kg i uka, jeg sitter igjen med verdens laveste selvfølelse fordi jeg ikke er like flink. Trøstespiser litt nå og synes synd på meg selv, og da blir det ikke akkurat enklere 😎. Kommer meg ikke ut av den vonde sirkelen dette gir, og føler meg mislykket. Finnes det et kurs for meg, der det er fokus på helse og riktig mat (og dermed indirekte vekt). Og hvor suksess ikke måles i hvor mange gram man går ned? Anonymkode: 53dad...7d0 Jeg var på Skogli på rehabilitering. Veldig kjekt. Anonymkode: f24bf...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå