Gå til innhold

Oralsex til bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i en annen tråd om gave på bursdag, at mannen får blowjob som gave, bare det, ikke noe annet. 

Spørsmålet mitt er hvor mange kvinner som får oralsex på bursdagen sin og er/ville du vært fornøyd med det?

Anonymkode: 5ce9d...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er menn og kvinner helt like altså?

Anonymkode: a48a1...316

Skrevet

Det får jeg stort sett når jeg vil, så jeg ville ikke vært fornøyd med det som eneste bursdagsgave nei. 😛 Men mannen får heller ikke det i gave da.

Anonymkode: 69132...32f

Skrevet

Jeg er ikke sexarbeider og gir selvsagt ikke bort sex som gave. Samme gjelder for mannen. 

Anonymkode: 8a0b4...13f

Skrevet

Oralsex er noe man bør gi/motta når lysten er der, spontant. Det bør ikke planlegges, forventes eller bli gitt som gave. Synes jeg. 

Anonymkode: 338ce...a19

Skrevet

Hadde jeg kun fått sex i gave så hadde han kjent meg utrolig dårlig. Er virkelig ikke det jeg ønsker meg til bursdagen. Sex er mer mas enn gøy. 

Anonymkode: 042b0...0b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke sexarbeider og gir selvsagt ikke bort sex som gave. Samme gjelder for mannen. 

Anonymkode: 8a0b4...13f

Jeg likte dette svaret.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leser i en annen tråd om gave på bursdag, at mannen får blowjob som gave, bare det, ikke noe annet. 

Spørsmålet mitt er hvor mange kvinner som får oralsex på bursdagen sin og er/ville du vært fornøyd med det?

Det med oralsex som gave i den andre tråden var jo bare på tull. 😁 Når det er sagt, nærmer det seg ikke dagen for biff og blowjob?

Anonymkode: 1d08c...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...