Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hun går i 8.klasse, har venner på skolen, de er ikke så mye sammen på fritiden grunnet de andre har fritidsaktiviteter der de trener 4-7 dager i uken. Greit nok det. Nå er det 3.bursdagen hun ikke er bedt i i denne jentegjengen. Hun sier at det ikke betyr noe, men syns det er irriterende at de sender snapper til henne der de er sammen. Jeg vet at de nå er så store der man ikke ber alle lenger i bursdag altså, men hun blir jo utelatt hver gang. Skal man ta det opp eller bare la det gå? Hun er bra nok for de andre når de ikke har noen. Syns og det er rart at bestevenninnen hennes ikke bryr seg noe om at min datter ikke blir bedt, men hun blir jo bedt hver gang, så da er det kanskje ikke så nøye. Fy så vanskelig det kan være og være tenåringsmor😔 Anonymkode: cc4fd...358
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Det skjønner jeg. Mulig å prate med lærer om dette? Om lærer kan prate med jentene på generelt grunnlag? Anonymkode: 1bca7...864
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det skjønner jeg. Mulig å prate med lærer om dette? Om lærer kan prate med jentene på generelt grunnlag? Anonymkode: 1bca7...864 Kan jo gjøre det, takk for tips. Jeg tenker at man kan ikke bare gi opp alt så fort de har begynt på ungdomsskolen og la ting skure og gå, men hvor mye skal man blande seg? Kjenner dette er vanskelig, hun sier hun ikke bryr seg, men hun forteller meg det jo, og da tenker jeg at hun brys seg innerst inne, ihvertfall mtp snappene. Hi Anonymkode: cc4fd...358
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Jeg hadde tatt det opp jeg. For de henger endel sammen ellers? Er hun den eneste som ikke blir bedt? Lærer burde sagt i plenum:" Å sende snapper til folk som ikke er invitert, er mobbing." Anonymkode: c3312...21b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde tatt det opp jeg. For de henger endel sammen ellers? Er hun den eneste som ikke blir bedt? Lærer burde sagt i plenum:" Å sende snapper til folk som ikke er invitert, er mobbing." Anonymkode: c3312...21b Ja, de henger sammen, gjerne på klubben en dag i uka, eller en og en osv. I den gjengen er hun den eneste som ikke er bedt. Hun har et par venninner til som hun er sammen med og, men de er ikke i den gjengen. Kan sende en mail til lærer og høre om hun kan ta det opp uten å si noe om hvem som opplever dette. Takk for svar. Hi Anonymkode: cc4fd...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå