Gå til innhold

Byggefelt - skal rive og bygge nytt. Naboen kopierte tegningene våre!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom vi hadde likt vår nabo, hadde vi sikkert ikke reagert.

Vi er ikke særlig gode venner. Vi søkte om riving og byggetillatelse. De signerte - ingenting skryt, bare negative kommentarer. Nå har de bestemt seg for å gjøre det samme og kopierer vår løsning. Bør vi ta det som et kompliment? Virker som om de skynder seg nå for å bli ferdig før oss, slik at det ser ut som om motsatt har skjedd, at vi har kopiert dem. Kjenner meg matt. Alle gode ideer er "stjålet". Er klar over at vi ikke har copyright altså men vi har brukt 2 år på dette og nå kommer de og har plutselig samme løsning!

De har finere tomt enn det vi har, og det virker bare som om de vil "overgå" oss!

Vel, kommer aldri til å gi fra oss fargekoder etc. Jeg jobber som fargespesialist og de kommer aldri til å finne lik sammensetning. 

Anonymkode: 38172...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Dersom vi hadde likt vår nabo, hadde vi sikkert ikke reagert.

Vi er ikke særlig gode venner. Vi søkte om riving og byggetillatelse. De signerte - ingenting skryt, bare negative kommentarer. Nå har de bestemt seg for å gjøre det samme og kopierer vår løsning. Bør vi ta det som et kompliment? Virker som om de skynder seg nå for å bli ferdig før oss, slik at det ser ut som om motsatt har skjedd, at vi har kopiert dem. Kjenner meg matt. Alle gode ideer er "stjålet". Er klar over at vi ikke har copyright altså men vi har brukt 2 år på dette og nå kommer de og har plutselig samme løsning!

De har finere tomt enn det vi har, og det virker bare som om de vil "overgå" oss!

Vel, kommer aldri til å gi fra oss fargekoder etc. Jeg jobber som fargespesialist og de kommer aldri til å finne lik sammensetning. 

Anonymkode: 38172...af6