Gå til innhold

Helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott vær og helg 🌞

Noen kjekke planer? 

Ønsker dere god helg! 

Anonymkode: 40d35...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen der nei. Takk! 

Skrevet

Hva med å starte med å fortelle om dine egne planer? 

Anonymkode: 92fcf...699

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ingen der nei. Takk! 

Har helgen din vært fin?

Anonymkode: f281d...8cc

Skrevet

Hatt jobbehelg så da er det ingen planer utover det. Idag håper jeg på at varmen skal komme ute slik at jeg kan sette meg ute i solveggen og strikke, har noe jeg må bli ferdig med til en bursdag. Er så rastløs når jeg stitter inne og strikker, så håper st jeg kan sette meg ute i sola med radio og strikketøy. Foreløbig er det inne med fyr i peisen bare…. 

Legger sjeldent planer for helger. Både meg og ungene liker å ta ting som de kommer. Vi ender alltid med å gjøre mere da enn om vi legger planer. 

Anonymkode: 913a4...bd9

Skrevet

Veldig fin takk! Jeg har spist middag med en sur mann på 90 år og en gjeng med venninner. Meget hyggelig!

Anonymkode: 32e5d...5ba

Skrevet

Har pult hele helga😛 Har hatt besøk av min 20 år yngre pulekompis. Nå skal vi se skiskytinga, så blir det vel en runde til før han reiser hjem😔

Anonymkode: 145c7...6e6

Skrevet

Var på show på fredag kveld, lørdag morgen var det tidlig oppmøte for kamp kl 10. Var i kiosken fra 11 til 16 så hjem og gjorde forefallende. Idag er det kamp i en by langt unna. Er alene med ungene så må lage matpakker x 4 og finne frem klær til morgendagen når jeg er hjemme i ettermiddag. Må få vaska 4-5 maskiner med tøy og rydde ferdig hjemme før ny uke begynner. 

få barn sa dem. 

Anonymkode: 9e232...b53

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Var på show på fredag kveld, lørdag morgen var det tidlig oppmøte for kamp kl 10. Var i kiosken fra 11 til 16 så hjem og gjorde forefallende. Idag er det kamp i en by langt unna. Er alene med ungene så må lage matpakker x 4 og finne frem klær til morgendagen når jeg er hjemme i ettermiddag. Må få vaska 4-5 maskiner med tøy og rydde ferdig hjemme før ny uke begynner. 

få barn sa dem. 

Og folk tror korps = mye dugnad... Korps er ett loppemarket i året.

Skrevet

Vi skal på to familieselskap. I det ene selskapet kommer nær familie vi ikke har snakket med siden jul. (Sykdom, travel hverdag) blir utrolig hyggelig å sees igjen.

i kveld har jeg invitert en nabodame over for å se pørni. Jeg er egentlig bare på hils med naboen. Men jeg har ikke så mange venner og hun virker hyggelig. Så jeg håper vi får en kjekk kveld. 

Anonymkode: cca8c...f6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Og folk tror korps = mye dugnad... Korps er ett loppemarket i året.

Hahaha akkurat det lå jeg å tenkte på til morgen idag! At jeg syns korpset var pes pga loppemarkede (vi har riktignok 2 i året her) men når jeg ser tilbake på det var jo det nobrainer! Nå har jeg 2 barn som spiller håndball og én som spiller innebandy. Er ikke EN helg uten kamper. Om 2 uker er det 5 kamper på en uke totalt for unga….

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har pult hele helga😛 Har hatt besøk av min 20 år yngre pulekompis. Nå skal vi se skiskytinga, så blir det vel en runde til før han reiser hjem😔

Anonymkode: 145c7...6e6

Han er fremdeles i bleier, da, eller?

Anonymkode: c0778...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...