Gå til innhold

Onani fra romkamerat - KRISE.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utveksling i Usa og har hatt en romkamerat i 6 måneder snart. Vi er ganske gode venniner fra før av og alt har vært bra, inntil nå. Hun må alltid onanere. Det er ikke snakk om 1 gang og legge seg men, gjentatte ganger i løpt av en kveld. Jeg klarte å ignorere dette i løpet av de 5 månedene fordi, vi bodde hos en annen vertsfamilie der sengene våres var lengre fra hverandre. Nå kan jeg høre sengen hennes riste, henne stønne og det syntes jeg er utrolig ekkelt. Jeg har hintet til med kroppsspråk , sagt «omg» flere ganger høyt, sukket og er rett og slett bare oppgitt. Jeg føler at dette har gått for langt og for rett og heller ikke sovet på kveldene for dette er noe som plager meg. Vi hadde en regel før vi dro om at hvis du trengte alene tid kan du alltid si ifra eller dra til badet. Kan noen hjelpe meg? Tørr virkelig heller ikke å si ifra. 

Anonymkode: 620ea...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det er ikke annen utvei enn å forlange at hun gjør det på badet, feks i dusjen før hun legger seg. At hun gjør det en gang i sengen bør du akseptere. Mange trenger det for å få sove. Men du må selvsagt ta det opp med henne. Vær glad hun ikke snorker, det er enda verre.

Anonymkode: 00b4a...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å at folk påtvunget seg sitt sexliv. Det der hadde jeg personlig ikke taklet i det hele tatt. Så det er egentlig å bare si fra, eventuelt sette på musikk høyt så hun tar hintet. 

Anonymkode: 80c8d...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som var slik før, men hun onanerte overalt, uansett hvor vi var. På fest, restaurant, kino, og når vi var på turer sammen, you name it. Hun var konstant kåt. Hun er ikke slik i dag. Dette er 20 år siden. 

Anonymkode: 305e5...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ser det er en god stund siden tråden ble opprettet. Men dette er jo en form for overgrep - og dette er noe du eller andre ikke skal måtte finne deg i, Hi.

Si det rett ut - "du, ditt sexliv er noe du må gjøre privat, ikke når jeg er på rommet. Jeg forventer at du slutter å onanere når jeg er på rommet!"

Og nei, det er ikke slik en over sier, at man skal måtte godta én gang!

Anonymkode: 42874...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 13.4.2022 den 8.26):

Det er ikke annen utvei enn å forlange at hun gjør det på badet, feks i dusjen før hun legger seg. At hun gjør det en gang i sengen bør du akseptere. Mange trenger det for å få sove. Men du må selvsagt ta det opp med henne. Vær glad hun ikke snorker, det er enda verre.

Anonymkode: 00b4a...38a

Nei - det er ikke verre med snorking enn folks påtvungne sex-lyder et par meter unna deg 😄

 

Anonymkode: 0cab0...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...