Gå til innhold

Inspirert: kjenner du til historier om forhold mellom lærer og elev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker det var en sånn historie da vi gikk på videregående.

Anonymkode: 75236...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke lærer og elev, men kjøreskolelærer og elev.

Skrevet

Kjøreskolelærer og elev kjenner jeg også til, og en dirigent i skolekorps som ble sammen med en musikant, han var 34 og hun var 15. Det varte i fem-seks år, etter det var hun mer moden enn ham…

Skrevet

En av lærerne på ungdomsskolen skal ha hatt sex med flere gutter. Alltid de kjekkeste og mest populære.

Jeg kjente en jente som hadde er forhold til gymlæreren sin på vgs.

Anonymkode: f9124...6ac

Skrevet

En bekjent hadde forhold til læreren på videregående. Det var ‘hemmelig’ til hun var ferdig som russ, og det ble aldri bevist at de hadde noe på gang så lenge han var læreren. Men de flyttet sammen høsten etter russetiden, er nå gift og har tre barn. 

Anonymkode: 8f6ec...65d

Skrevet

Hva er det med gymlærere og kjøreskolelærere 🙀

Anonymkode: 1eeeb...6e6

Skrevet

Ja, ett. Læreren groomet eleven i over lang tid før han innledet et "forhold" med henne og voldtok henne (hun var under 14 år). Holdt henne som en hemmelig kjæreste, sa han skulle gå fra kona for eleven osv. Det tok henne noen år å forstå og greie å distansere seg nok fra ham. Hun anmeldte. Han ble frikjent, for han var jo småbarnsfar og hadde jo bare gode referanser og alle mente han var en så god lærer og det ville ødelegge hans karriere og gjøre at mange fremtidige elever ville miste en god lærer...

Han fortsetter sitt liv som vanlig.

Anonymkode: 6541d...382

Skrevet

Kjenner til flere fra studentmiljø, synes ikke det er ok.

Anonymkode: 499cd...39f

Skrevet

Ja. Den kvinnelige sløydlæreren ble sammen med en venninne av meg.... 😳 de er sammen fremdeles, 10 år etter....

Anonymkode: 9a295...321

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, ett. Læreren groomet eleven i over lang tid før han innledet et "forhold" med henne og voldtok henne (hun var under 14 år). Holdt henne som en hemmelig kjæreste, sa han skulle gå fra kona for eleven osv. Det tok henne noen år å forstå og greie å distansere seg nok fra ham. Hun anmeldte. Han ble frikjent, for han var jo småbarnsfar og hadde jo bare gode referanser og alle mente han var en så god lærer og det ville ødelegge hans karriere og gjøre at mange fremtidige elever ville miste en god lærer...

Han fortsetter sitt liv som vanlig.

Anonymkode: 6541d...382

Ikke skole, men idrett. Og denne treneren blir tatt gang på gang og slipper unna fordi ingen vil gjøre noe. Og jeg håper virkelig at noen av hans ofre snart tør å si i fra videre til instanser som faktisk får stoppet han fra å ødelegge flere unge jenter.

Anonymkode: d5c33...0a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ikke skole, men idrett. Og denne treneren blir tatt gang på gang og slipper unna fordi ingen vil gjøre noe. Og jeg håper virkelig at noen av hans ofre snart tør å si i fra videre til instanser som faktisk får stoppet han fra å ødelegge flere unge jenter.

Og selv toer du dine hender.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Man må vel nesten være en part på en eller annen måte for å få gjort noe. Man kan ikke agere kun på rykter, og når ofrene ikke anmelder så er det ikke så mye man får gjort. Man kan selvsagt anmelde basert på mistanke, men da er sjansen for henleggelse svært stor. 

Anonymkode: 8f6ec...65d

Skrevet

Studerte med en som gikk på lærerstudie og hadde praksis på ungdomsskolen. Han gjorde ingenting med dem, men ungdomsskolejentene la seg langflate, la parfymerte, erotiske brev under vindusviskerne på bilen hams og greier. Dette var før sosiale media tiden.
Hadde han vært rette typen hadde det ikke vært vanskelig for ham å innlede noe forhold til elever. Heldigvis oppegående fyr, som tok opp med øvingslærer situasjonen, og fikk stoppet situsjonenene. Men ubehagelig nok for ham, så han har valgt et annet yrke. 

Anonymkode: 94fca...9f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har ingenting med den idretten der å gjøre og dette er blitt fortalt via via via. Så det blir veldig feil at jeg river ned døra der pga. rykter og når ingen anmelder eller sier i fra så får man ikke gjort noe. Og jeg har tatt kampen med andre som har sagt i fra til meg steder hvor jeg har muligheten til å kjempe for dem, det gjør jeg uten å nøle. 

Skrevet

Jeg kjenner 3 stykker som har giftet seg med si. Egen lærer eller professor, min tante og to jeg gikk på skolen med. Alle ekteskapet har holdt nå i minst 25 år.

Anonymkode: b98b4...185

Skrevet

Jeg ble sammen med en lærer. Vi var begge voksene, felles omgangskrets og kunne likegodt blitt sammen før eller etter det året. Vi fant ut at vi passet bedre somm venner enn kjærester, så det har vi igjen vært siden. 

Anonymkode: 737df...8e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke riktig samme sak da. Han er mann.

Anonymkode: d3772...e40

Det er ikke noen kjønnsforskjell.

Skrevet

Ja, men det var forsåvidt etter at jeg var ferdig å være eleven hennes da, men jeg ble nabo med lærer fra videregående og hun og mannen ønsket trekant med en jente. Holdt på i et halvt års tid. Men jeg var som sagt ikke eleven hennes da, var 22 tror jeg.

Anonymkode: 27e8a...1ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det er ikke riktig samme sak da. Han er mann.

Anonymkode: d3772...e40

Hæ?

Anonymkode: a12e0...521

Skrevet

Jeg vet om et kjørelærer-elev forhold da jeg gikk på videregående, og så ble dirigenten min (28) sammen med ei i korpset som var 18. De er fortsatt gift og har barn 😊

Anonymkode: bec38...492

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet om et kjørelærer-elev forhold da jeg gikk på videregående, og så ble dirigenten min (28) sammen med ei i korpset som var 18. De er fortsatt gift og har barn 😊

Dvs kjørelæreren og eleven er ikke sammen!!! Grøsser med tanken der, han var over 40 og hun 18.

Skrevet

Ja, tre. På videregående. To av parene ble gift og fikk barn.

Anonymkode: 179ee...626

Skrevet
On 3/9/2022 at 10:05 PM, Anonym bruker said:

Jeg husker det var en sånn historie da vi gikk på videregående.

skjedde når jeg gikk på ungdomsskolen, hun var 15 og hun 35, de er fortsatt sammen idag

Anonymkode: 82ae9...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...