Gå til innhold

Til dere uvaksinerte, hvor dårlige ble dere av covid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 2 dager med lett feber, ble skikkelig tett etter det, men  var på jobb etter isolasjon på 4 dager var over.

 

Anonymkode: de1ea...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket kun at jeg var litt mer trøtt enn vanlig. Hadde jeg ikke hatt positiv test hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. 

Anonymkode: c5fa1...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delta: hodeverk i to dager.

Omikron: hodeverk i to dager.

Anonymkode: b8372...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp covid i helga, var syk i 24 timer. Litt vondt i hodet (panne området), litt vondt i kroppen og varm. Trengte ikke ta smertestillende og jeg var helt fin dagen etter men på kvelden da jeg skulle legge meg ble jeg plutselig veldig støl i ryggen, dette fikk mannen min nøyaktig samtidig.  Mannen min har to doser og han ble dårligere enn meg, han er faktisk enda syk nå. 

Anonymkode: 31e43...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig syk, såpass at innleggelse ble vurdert. Etter fire måneder er jeg fortsatt tom for energi. En kompis ble innlagt, han var også uvaksinert, men har tatt en dose nå. Jeg vurderer også å ta vaksinen nå og angrer veldig på at jeg ikke tok den.

Anonymkode: 84fc0...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ble veldig syk, såpass at innleggelse ble vurdert. Etter fire måneder er jeg fortsatt tom for energi. En kompis ble innlagt, han var også uvaksinert, men har tatt en dose nå. Jeg vurderer også å ta vaksinen nå og angrer veldig på at jeg ikke tok den.

Anonymkode: 84fc0...3a7

Vi reagerer ulikt.  Kjenner bare en som ble lagt inn og det av vaksinen. De uvaksinerte jeg kjenner ble mindre dårlig enn de vaksinerte. Mange også mindre dårlig enn det folk fikk av reaksjoner etter vaksiner. 

Jobber i helsevesenet.

 

Anonymkode: de1ea...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror oppriktig at vaksinene ikke har hatt noen effekt på oss som er yngre enn 60 år. Tvert imot virker det som om folk har blitt mer syke av både vaksinen og av korona etter å ha tatt vaksinen. 

Anonymkode: c5fa1...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror oppriktig at vaksinene ikke har hatt noen effekt på oss som er yngre enn 60 år. Tvert imot virker det som om folk har blitt mer syke av både vaksinen og av korona etter å ha tatt vaksinen. 

Anonymkode: c5fa1...e45

Er det jeg sitter igjen med også.

Anonymkode: de1ea...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ble veldig syk, såpass at innleggelse ble vurdert. Etter fire måneder er jeg fortsatt tom for energi. En kompis ble innlagt, han var også uvaksinert, men har tatt en dose nå. Jeg vurderer også å ta vaksinen nå og angrer veldig på at jeg ikke tok den.

Anonymkode: 84fc0...3a7

Kan jeg spørre om du har noen underliggende sykdommer eller er overvektig? Bare lurer om det kan ha en sammenheng med koronaen.

Anonymkode: c5fa1...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Kan jeg spørre om du har noen underliggende sykdommer eller er overvektig? Bare lurer om det kan ha en sammenheng med koronaen.

Anonymkode: c5fa1...e45

Nei, verken jeg eller kompisen min er overvektige eller har underliggende sykdommer. Kompisen min sa at de hadde sagt på sykehuset at de så en betydelig økning av friske og unge uvaksinerte som var innlagt. Dette var i november da, så mulig det er annerledes nå som omikron har overtatt. 

Anonymkode: 84fc0...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, verken jeg eller kompisen min er overvektige eller har underliggende sykdommer. Kompisen min sa at de hadde sagt på sykehuset at de så en betydelig økning av friske og unge uvaksinerte som var innlagt. Dette var i november da, så mulig det er annerledes nå som omikron har overtatt. 

Anonymkode: 84fc0...3a7

Det var mulig delta. Hørte de på jobben pratet i dag, de hadde hatt covid for ikke lenge siden. Flere var ukonsentrert, noen hadde oppkast i over en uke. Hodepine, kvalme ,veldig vondt i halsen og høy feber var det som gikk igjen. Alle tre doser. Ingen uvaksinerte jeg kjenner har vært i nærheten av det.

 

Anonymkode: de1ea...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvilken variant vi hadde. Jeg fikk kraftig forkjølelse, sliten og litt hodepine. Min mann hostet litt. Vi mistet begge lukt og smak en liten stund. Begge uvaksinerte. 

Anonymkode: 2a284...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fasinerende hvor få uvaksinerte som har blitt dårlige ;) jeg kjenner en haug med folk som er vaksinerte og som ikke ble dårlig av verken vaksinen eller covid. Jeg kjenner kun én uvaksinert og han ble heller ikke særlig syk. 

Anonymkode: 05736...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er fasinerende hvor få uvaksinerte som har blitt dårlige ;) jeg kjenner en haug med folk som er vaksinerte og som ikke ble dårlig av verken vaksinen eller covid. Jeg kjenner kun én uvaksinert og han ble heller ikke særlig syk. 

Anonymkode: 05736...61b

Det er jo bra. Det fler reagerer på er jo at vaksinen forhindre at en ble så dårlig. Hører flere sier "tørr ikke tenke på hvor dårlig jeg hadde blitt uten vaksinen." Dette kan umulig den enkelte vite?

 

Anonymkode: de1ea...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror oppriktig at vaksinene ikke har hatt noen effekt på oss som er yngre enn 60 år. Tvert imot virker det som om folk har blitt mer syke av både vaksinen og av korona etter å ha tatt vaksinen. 

Anonymkode: c5fa1...e45

Trodde aldri jeg skulle si det men jeg er faktisk enig. Jeg ble smittet for to uker siden og sliter fremdeles med å gå opp en trapp og er snylta forkjøla. 

Anonymkode: df2cc...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Kan jeg spørre om du har noen underliggende sykdommer eller er overvektig? Bare lurer om det kan ha en sammenheng med koronaen.

Anonymkode: c5fa1...e45

Jeg er nok litt tykk desverre men min datter er tynn som en strek og er aldri syk. Hun lå strekk ut i to uker og nå en måned etterpå har hun fremdeles ikke smakssans. 

Anonymkode: df2cc...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke smittet. Er ufrivillig uvaksinert, og ble litt redd da barna fikk det. De fikk det med to ukers mellomrom og bar ganske syke. Sengeliggende et par dager. De sov i sengen min om natten, og selv om de ikke er så ofte hos faren sin, så ble han smittet. Jeg forberedte meg på å bli skikkelig syk da jeg er i risikogruppe, så jeg testet daglig. Da alle tester ble negative tok jeg pcr ukentlig i tillegg, men alt var negativt. Har hatt ekstremt flaks

Anonymkode: 114a0...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...