Gå til innhold

Jeg har bare temp på 38.5, men føler meg helt elendig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er helt kaputt. Føler liksom aldri jeg blir frisk. Hvor lenge hadde dere feber?

Anonymkode: e18d5...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde feber av og på i 5 dager, men med paracet og ibux gikk den jo greit ned. Utmattelsen satt i lengre, rundt 2,5 uke.

Anonymkode: f70ea...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager med feber. Hadde ikke så feber men følte meg elendig.

Anonymkode: f4dcc...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke feber i det hele tatt men følte meg skikkelig elendig. Ekstremt hodepine og så verk i kroppen at jeg nesten ikke fikk sove. 

Anonymkode: e5e9a...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har feber, men føler meg helt fin. Bare litt slapp, men ellers knapt forkjølet. Hvor ille er det å ta litt Paracet og dra ut i verden med temperatur som varierer mellom 37 og nesten 39 i løpet av dagen? Jeg er over de fire anbefalte karantenedagene. 

Anonymkode: c89d4...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde feber i 5 dager, tett opptil 39 og jeg følte meg helt elendig! Testa positivt mandag ettermiddag (da hadde jeg vært på jobb og var helt ubrukelig i formen) Fredag kl 15 åpna jeg pc'n og leste 2 mail og måtte legge meg. Der var standaren for hva jeg tålte den uka. Det er nå tett oppmot 5 uker siden og først nå har jeg vurdert å trene igjen. 

Anonymkode: 3ff3c...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Og jeg har feber, men føler meg helt fin. Bare litt slapp, men ellers knapt forkjølet. Hvor ille er det å ta litt Paracet og dra ut i verden med temperatur som varierer mellom 37 og nesten 39 i løpet av dagen? Jeg er over de fire anbefalte karantenedagene. 

Anonymkode: c89d4...52e

Ganske ille. Du skal ha vært feberfri i 24 timer før du går ut i verden. Feberfri uten febernedsettende. 

Anonymkode: 7a123...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...