Gå til innhold

Reise til USA, trenger "a letter from a licensed healthcare provider or a public health official stating that you were cleared to travel"


missKose7

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg skal til USA i morgen, og ser på nettsiden at jeg trenger å skaffe et "a letter from a licensed healthcare provider or a public health official stating that you were cleared to travel)."

Noen her som vet hvor jeg får tak i et slik brev? 

Jeg har fått to doser vaksine, og gjennomgått Covid for ca en måned siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være hos fastlegen, ev legekontoret ditt?

Haha, jeg får helt angst i magen over at du reiser i morgen og ikke har alt i orden enda😅du er nok roligere og/eller mer reisevant enn meg😂

Anonymkode: cdd2d...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missKose7 skrev (6 timer siden):

Hei, 

Jeg skal til USA i morgen, og ser på nettsiden at jeg trenger å skaffe et "a letter from a licensed healthcare provider or a public health official stating that you were cleared to travel)."

Noen her som vet hvor jeg får tak i et slik brev? 

Jeg har fått to doser vaksine, og gjennomgått Covid for ca en måned siden. 

Du må ta pcr test privat og få et skriv om at du ikke har covid. Koster noen tusenlapper

Anonymkode: 6448e...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missKose7 skrev (På 9.3.2022 den 8.04):

Hei, 

Jeg skal til USA i morgen, og ser på nettsiden at jeg trenger å skaffe et "a letter from a licensed healthcare provider or a public health official stating that you were cleared to travel)."

Noen her som vet hvor jeg får tak i et slik brev? 

Jeg har fått to doser vaksine, og gjennomgått Covid for ca en måned siden. 

FIT to fly attest. Du får ordnet det for et par tusen på testestasjoner på flyplassen 

Anonymkode: 4a785...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...