Gå til innhold

Dag 5 - fremdeles litt feber


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som kommer og går. Våkner med ca 38 i feber og så varierer det fra 37 - 38,5 gjennom dagen. Formen er fin, litt svimmel og slapp. Hadde tenkt meg på jobb i morgen, men kan jeg det?

Er dette en type spørsmål jeg kan ringe koronatelefonen vedrørende?

Anonymkode: 480bd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal holde deg hjemme i 24 timer etter sist du hadde feber, altså skal du ikke på jobb i morgen. 

Anonymkode: d5208...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man holder seg hjemme når man har feber, korona eller ei.

Anonymkode: 7634d...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du holder deg hjemme og tar det med ro til du er helt frisk. Ellers så kan det gå mye lengre tid før du blir helt frisk. Når du er helt frisk så kan du dra på jobb men husk at det er lurt å ta det med ro i den første tiden. 

God bedring!

Anonymkode: c29e0...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7 og fremdeles temperatur mellom 37,7-38,7. Ellers frisk, men jeg må altså holde meg hjemme til helt feberfri i 24 t? Jeg er sykemeldt ut uken, men holder seriøst på å title! 
 

hi

Anonymkode: 480bd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Dag 7 og fremdeles temperatur mellom 37,7-38,7. Ellers frisk, men jeg må altså holde meg hjemme til helt feberfri i 24 t? Jeg er sykemeldt ut uken, men holder seriøst på å title! 
 

hi

Anonymkode: 480bd...9c2

Ja. Kan du ikke lese på FHI sine sider selv, eller ringe legen, hvis du er sånn i tvil? Og man er faktisk ikke frisk når man har feber, uansett hvor mye man kjeder seg.

Anonymkode: d5208...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Kan du ikke lese på FHI sine sider selv, eller ringe legen, hvis du er sånn i tvil? Og man er faktisk ikke frisk når man har feber, uansett hvor mye man kjeder seg.

Anonymkode: d5208...634

Jeg har snakket med lege. Og jeg vet hva jeg må, jeg er bare lei🤪

Hi

Anonymkode: 480bd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...