Gå til innhold

Og slik forsøker Putin å hjernevaske barn og ungdom og forvrenge sannheten


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men dette er desverre ikke noe nytt. Hele pensum ble omgjort i 2015 i Russland. Barneskolebarn læres opp i hvor grusom vesten er, om nazistisk tankegang som råder og Gud vet hva. En av Putins nærmeste fikk sparken, da han protesterte på at vranglære og omskriving av historien skulle gjennomføres. 
Men det var jo nøyaktig det samme Hitler gjorde, hjernevasket unger til å tro at jødene var forpestet. 
Nei dette ender ikke bra. 

Anonymkode: 5aba3...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja, men dette er desverre ikke noe nytt. Hele pensum ble omgjort i 2015 i Russland. Barneskolebarn læres opp i hvor grusom vesten er, om nazistisk tankegang som råder og Gud vet hva. En av Putins nærmeste fikk sparken, da han protesterte på at vranglære og omskriving av historien skulle gjennomføres. 
Men det var jo nøyaktig det samme Hitler gjorde, hjernevasket unger til å tro at jødene var forpestet. 
Nei dette ender ikke bra. 

Anonymkode: 5aba3...290

Jeg tror mer og mer at skal dette ende bra så må russere nær ham ta ansvar og kvitte seg med ham.

Anonymkode: d4b13...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tror mer og mer at skal dette ende bra så må russere nær ham ta ansvar og kvitte seg med ham.

Anonymkode: d4b13...14a

Ja, akkurat det tror jeg også. 

Anonymkode: 5aba3...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ja, akkurat det tror jeg også. 

Anonymkode: 5aba3...290

Det innslaget vi nylig så på nrk, hvor Putin presset sin sikkerhetssjef (tror jeg det var, finner ikke igjen artikkelen/klippet), det viste en mann som var svært ukomfortabel med å bli presset ekstremt av Putin inntil han til slutt sa han støtter invasjonen av Ukraina. Slik jeg så det var det en desperat mann, en redd mann, en mann som overhodet ikke var enig med Putin, men som trolig ikke turde gjøre noe annet enn han gjorde. Jeg håper det likevel finnes noen av de nær ham som kan få stoppet ham, for det Putin holder på med nå er ren og skjær galskap.

Anonymkode: d4b13...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Det innslaget vi nylig så på nrk, hvor Putin presset sin sikkerhetssjef (tror jeg det var, finner ikke igjen artikkelen/klippet), det viste en mann som var svært ukomfortabel med å bli presset ekstremt av Putin inntil han til slutt sa han støtter invasjonen av Ukraina. Slik jeg så det var det en desperat mann, en redd mann, en mann som overhodet ikke var enig med Putin, men som trolig ikke turde gjøre noe annet enn han gjorde. Jeg håper det likevel finnes noen av de nær ham som kan få stoppet ham, for det Putin holder på med nå er ren og skjær galskap.

Anonymkode: d4b13...14a

De som står nær Putin burde opprettet en egen Teams-kanal hvor de kan slå hodene sammen rundt hvordan krigen skal ende. 
 

Tror lovnad om amnesti kunne hjulpet motivasjonen til å spire.. 

Anonymkode: e3194...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De som står nær Putin burde opprettet en egen Teams-kanal hvor de kan slå hodene sammen rundt hvordan krigen skal ende. 
 

Tror lovnad om amnesti kunne hjulpet motivasjonen til å spire.. 

Anonymkode: e3194...232

Enig. Samtidig... hvis det ble offentlig at disse kunne få amnesti, så ville nok P sørget for å kvitte seg med alle han anså som potensielle farer for ham selv, og gjort det på et øyeblikk. Det kunne forårsaket at han ble enda mer desperat og dermed også farligere. Vanskelig balansegang..

Anonymkode: d4b13...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...