Gå til innhold

Hvorfor rykker ikke FN inn i denne konflikten?


Anbefalte innlegg

FN har jo rykket inn i andre land hvor det er konflikter. Jeg synes det er feil at NATO skal rykke inn, når landet ikke er eller har spurt om å få bli medlem av NATO. Hvor vill grensen gå da i fremtiden?  

Anonymkode: bfb41...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FN er vel inne i bildet, men hva kan de gjøre? Russland er også med i FN. 

Anonymkode: 48398...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenker du på Ukraina? Men Ukraina har spurt om å få bli en del av NATO. NATO sa nei.

Anonymkode: 10460...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Åh, tenker du på Ukraina? Men Ukraina har spurt om å få bli en del av NATO. NATO sa nei.

Anonymkode: 10460...6c9

Kan du ikke gi deg? Må du ødelegge hver eneste tråd? 

Anonymkode: 48398...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

FN er vel inne i bildet, men hva kan de gjøre? Russland er også med i FN. 

Anonymkode: 48398...441

Russland er en av de faste medlemmene i FNs sikkerhetsråd, og kan legge ned veto mot alt. Det er derfor ikke mulig å sette inn FN-styrker dersom Russland er i mot.

Anonymkode: 1e8ae...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Russland er en av de faste medlemmene i FNs sikkerhetsråd, og kan legge ned veto mot alt. Det er derfor ikke mulig å sette inn FN-styrker dersom Russland er i mot.

Anonymkode: 1e8ae...d50

Ja, sånn var det ja. 

Anonymkode: 48398...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Kan du ikke gi deg? Må du ødelegge hver eneste tråd? 

Anonymkode: 48398...441

Det beste er nok å bare overse slike meldinger. De går lei når de ikke får respons. Siden personen ikke var smart nok til å se hvor jeg la inn tråden så er det bare slitsomt å diskutere med vedkommende.  

Anonymkode: bfb41...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det beste er nok å bare overse slike meldinger. De går lei når de ikke får respons. Siden personen ikke var smart nok til å se hvor jeg la inn tråden så er det bare slitsomt å diskutere med vedkommende.  

Anonymkode: bfb41...38b

Åh, jeg så hvor du la tråden, men jeg så også at du skrev at landet ikke hadde spurt om å få bli medlem i NATO. Ukraina har bedt om å få bli medlem i NATO. Så der lært du noe nytt! 😁

Anonymkode: 10460...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...