Gå til innhold

Syk en uke og så jobb??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test søndag og etter noen dager med ekstrem hodepine og vondt i kroppen er jeg nå bare «vanlig» forkjølet. Men du slette min tid så sliten jeg er. Jeg orker ikke noenting! En tur på nærbutikken og jeg må hvile en time før jeg orker å pakke ut varene. Hadde dere det slik? Fatter ikke hvordan jeg skal orke jobb på mandag om det ikke er en voldsom bedring i morgen. 

Anonymkode: e85c9...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her testet jeg positivt mandag for nesten to uker siden og er fortsatt ikke frisk igjen. Utrolig slapp, blir andpusten av ingenting, hoster, er sår i halsen/hes og sliter med hodepine. De som mener korona bare er som en forkjølelse kan ta seg en bolle, altså! Sist uke hadde jeg feber hver dag og orket knapt å gå på do, så er sånn sett mye bedre nå. Drittsykdom!

Anonymkode: 158bb...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 12 nå, og er sykemeldt til og med imorgen. Tror ærlig talt ikke at jeg klarer jobb på mandag heller! Jeg har ingen energi, og sliter med vondt i kroppen og hodepine. Pusten har kommet seg idag. Alt er slitsomt, jeg må hvile meg etter helt vanlige oppgaver i huset. 

Anonymkode: 6d966...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dette var lenge. Er dere vaksinert? Jeg var tilbake på jobb på dag 5.

Anonymkode: d2261...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Oi dette var lenge. Er dere vaksinert? Jeg var tilbake på jobb på dag 5.

Anonymkode: d2261...427

Jeg har 3 doser. 
HI

Anonymkode: e85c9...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Oi dette var lenge. Er dere vaksinert? Jeg var tilbake på jobb på dag 5.

Anonymkode: d2261...427

Ja, tre doser. Mannen min ble syk samtidig som meg og jobbet hver dag (hjemmefra de første fire dagene), han fikk veldig lette symptomer. Jeg tror grunnen til at jeg ble så syk kanskje kan henge sammen med to ting. Ene er at jeg var redusert fra før av, andre at ene barnet vårt var smittekilden vår og hun var ganske dårlig et par dager. Jeg var hjemme med henne og dermed "oppi" henne hele tiden når hun hostet, nøs, gråt og snørret, så jeg ble nok eksponert for veldig mye mer virus enn mannen min. De sier jo at det kan ha litt å si for hvor syk man blir.

Anonymkode: 158bb...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Oi dette var lenge. Er dere vaksinert? Jeg var tilbake på jobb på dag 5.

Anonymkode: d2261...427

Ja, 3 doser. 

Anonymkode: 6d966...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, 3 doser. 

Anonymkode: 6d966...ef5

Hvor syk en sa blir uten vaksine får vi aldri svar på. 

Synes det er så tilfeldig hvem som blir veldig syke. Vaksinert eller ei.

Anonymkode: d2261...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles dårlig, testet positivt forrrie lørdag. 

Tror det er fordi jeg ikke har fått slappet av i det hele tatt.  ( har jobbet hele tiden, var hjemme lørdag - tirsdag ( hjemmekontor mandag  og tirsdag )  deretter på kontoret resten av uken med fullt kjør og overtid.

Symptomer : Feber, hodepine, oppkast, diarre, utmattet, vondt i hele kroppen.

Har tatt 3 vaksiner.

 

 

Anonymkode: 533bd...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 9.februar og først idag har jeg tenkt å trene. Har ikke hatt sjans tidligere

Anonymkode: 1ad58...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...