Gå til innhold

Dere som fikk en ekstra strek flere timer etter på test. Fikk dere positiv dagene etter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi tok test om morgen og de ble liggende på benken. Ser den ene har tydelig en strek, den andre en tydelig strek og en grumsete strek. 
 

Den var helt klar negativ etter 15 minutter, men jeg bare lurer på erfaringen til andre om det da kanskje har slått ut en dag eller to etter? Eller er det litt hipp som happ at de blir litt rare når de ligger noen timer. 

Anonymkode: e3ac1...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme hvis det er snakk om koronatester. Jeg testet positivt med en gang, tok sekunder. Mens to av barna fikk svak strek etter over 15 min..

Anonymkode: 2a6ff...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 15 min er svar ugyldig. Har du fått to streker før det så er den pos. Uansett hvor svak den er. Ingen vits i å teste mer da.

Anonymkode: 11166...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Etter 15 min er svar ugyldig. Har du fått to streker før det så er den pos. Uansett hvor svak den er. Ingen vits i å teste mer da.

Anonymkode: 11166...884

Den var negativ etter 15 minutter. Jeg skal ta en ny senere i dag, grunnen til at jeg lurer er fordi streken dukket opp noen timer senere og jeg skal møte noen i dag jeg virkelig ikke har lyst til å smitte. Ville sjekke om andre har opplevd at strek etter en lengre stund endte med positiv etterpå. 

Anonymkode: e3ac1...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den var negativ etter 15 minutter. Jeg skal ta en ny senere i dag, grunnen til at jeg lurer er fordi streken dukket opp noen timer senere og jeg skal møte noen i dag jeg virkelig ikke har lyst til å smitte. Ville sjekke om andre har opplevd at strek etter en lengre stund endte med positiv etterpå. 

Anonymkode: e3ac1...27d

Kan du skrive her hva svaret er? Bare nysgjerrig, for vi skal gjøre det samme i dag. To barn, som testet veldig svakt noen timer etter, jeg testet veldig positivt etter bare sekunder.

Anonymkode: 2a6ff...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan du skrive her hva svaret er? Bare nysgjerrig, for vi skal gjøre det samme i dag. To barn, som testet veldig svakt noen timer etter, jeg testet veldig positivt etter bare sekunder.

Anonymkode: 2a6ff...246

Den var negativ 🥳

Anonymkode: e3ac1...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fikk samme resultat i 3 dager og deretter helt "ren" test også etter flere timer. Lurer på om jeg var smittet tidligere, jeg hadde vært småtufs i noen dager før jeg testet, men bare ikke ble skikkelig syk.

Anonymkode: 9af58...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...