Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #26 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Filmbransjen? Proppfull av dem. Anonymkode: 6062a...9b8 Jeg vet ikke hvorfor du sier dette, for det er ingen bransje som er proppfull av voksne menn som mishandler kvinner. Anonymkode: 96b21...6e3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #27 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor du sier dette, for det er ingen bransje som er proppfull av voksne menn som mishandler kvinner. Anonymkode: 96b21...6e3 https://no.wikipedia.org/wiki/Hallikvirksomhet Anonymkode: 6dc42...4a3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #28 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg har et problem fordi jeg kommer til å måtte jobbe med han igjen, men jeg kunne ha latt være ( med glede ) om det ikke er for at andre er avhengige av det også. Litt komplisert, men slik er det. Hvis jeg finner dem og sier noe, så vil han helt sikkert avslutte samarbeidet og blitt sint. Det vil gå ut over andre som er avhengig av inntekter. Hvis jeg finner en måte å gjøre det på hvor jeg kan stole på at det ikke går ut over andre, så skal jeg gjøre det. Anonymkode: 96b21...6e3 Om du tilfeldigvis er i kontakt med en av dem, så kan du si noe som er litt "tilfeldig". Men guffen situasjon å stå i når man står midt mellom flere og andre er avhengig av deg. Om han er skyldig, håper han blir dømt. Anonymkode: 51e11...607
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #29 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor du sier dette, for det er ingen bransje som er proppfull av voksne menn som mishandler kvinner. Anonymkode: 96b21...6e3 Nei enig, proppfull var feil ord. Beklager det. Men jeg har mange gufne erfaringer med den bransjen - det er et eller annet med kombinasjonen av mannlig kreativt geni med dertil interesse for ekstremene i livet og mange unge mennesker som ser opp til dem. Anonymkode: 6062a...9b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #30 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Om du tilfeldigvis er i kontakt med en av dem, så kan du si noe som er litt "tilfeldig". Men guffen situasjon å stå i når man står midt mellom flere og andre er avhengig av deg. Om han er skyldig, håper han blir dømt. Anonymkode: 51e11...607 Ja det er guffent og veldig frustrerende. Jeg reagerte ganske umiddelbart på han for to år siden da jeg traff han første gang. La an på meg etter to dager, og det er så uprofesjonelt og upassende som det kan få blitt. Deretter så var det mye han sa, og disse festene. Han kjenner jo mer enn nok mennesker som kan komme, så hvorfor be ukjente fans? Veldig spesielt. Jeg liker heller ikke et par av kameratene hans. Slibrige. Fikk gåsehud da han fortalte at han var anmeldt. Får se hva som skjer, og håper jo han blir tiltalt så hun får prøvd saken for retten. I tilfelle det er flere ofre her. Hvis han er skyldig må jeg jo i anstendighetens navn legge til. Anonymkode: 96b21...6e3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #31 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei enig, proppfull var feil ord. Beklager det. Men jeg har mange gufne erfaringer med den bransjen - det er et eller annet med kombinasjonen av mannlig kreativt geni med dertil interesse for ekstremene i livet og mange unge mennesker som ser opp til dem. Anonymkode: 6062a...9b8 Du har jo dine erfaringer, og skal ikke sette dem under tvil! Jeg har jo møtt mange forskjellige, men ingen slike som denne mannen. Uten å bekrefte at det er samme bransje. Anonymkode: 96b21...6e3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #32 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Ja det er guffent og veldig frustrerende. Jeg reagerte ganske umiddelbart på han for to år siden da jeg traff han første gang. La an på meg etter to dager, og det er så uprofesjonelt og upassende som det kan få blitt. Deretter så var det mye han sa, og disse festene. Han kjenner jo mer enn nok mennesker som kan komme, så hvorfor be ukjente fans? Veldig spesielt. Jeg liker heller ikke et par av kameratene hans. Slibrige. Fikk gåsehud da han fortalte at han var anmeldt. Får se hva som skjer, og håper jo han blir tiltalt så hun får prøvd saken for retten. I tilfelle det er flere ofre her. Hvis han er skyldig må jeg jo i anstendighetens navn legge til. Anonymkode: 96b21...6e3 Dette mener jeg støtter opp under det som tidligere er sagt. I en profesjonell relasjon, så er det å legge an på deg på den måten og så raskt, det er et tegn på at han er vant med å manipulere og få ting slik han vil. Og han mener tydeligvis at han er berettiget å holde på slik og få det han vil. Og så er det noe med ordtaket "vis meg hvem dine venner er...". Har sett slike som han du forteller om, og når vennene er mye på samme måten, så har det alltid ligget mer bak hos minst en av dem. Noen av dem greier å balansere såvidt innenfor hva som er lovlig, men mye er nok det at kvinner ikke har orket å ta kampen med å anmelde pga. det nettverket disse mennene har, og hvordan de aktivt jobber for å sverte kvinner som sier fra. Tøft at hun som anmeldte gjorde det! Nå er det bare å håpe at politiet tar det på alvor og etterforsker godt nok! Det er forresten en tanke... det er mulig å tipse politiet anonymt på nett, så kjenner du til hvem som sies å ha opplevd lignende som han nå er anmeldt for, så er det en mulighet å tipse politiet om dette anonymt på nett. Anonymkode: 51e11...607
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #33 Skrevet 4. mars 2022 At han velger sårbare kvinner for å ha mer makt over de. At han er god på å manipulere. Jeg kan ta feil. Men høres veldig sånn ut. Anonymkode: 5e1a6...66e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #34 Skrevet 4. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dette mener jeg støtter opp under det som tidligere er sagt. I en profesjonell relasjon, så er det å legge an på deg på den måten og så raskt, det er et tegn på at han er vant med å manipulere og få ting slik han vil. Og han mener tydeligvis at han er berettiget å holde på slik og få det han vil. Og så er det noe med ordtaket "vis meg hvem dine venner er...". Har sett slike som han du forteller om, og når vennene er mye på samme måten, så har det alltid ligget mer bak hos minst en av dem. Noen av dem greier å balansere såvidt innenfor hva som er lovlig, men mye er nok det at kvinner ikke har orket å ta kampen med å anmelde pga. det nettverket disse mennene har, og hvordan de aktivt jobber for å sverte kvinner som sier fra. Tøft at hun som anmeldte gjorde det! Nå er det bare å håpe at politiet tar det på alvor og etterforsker godt nok! Det er forresten en tanke... det er mulig å tipse politiet anonymt på nett, så kjenner du til hvem som sies å ha opplevd lignende som han nå er anmeldt for, så er det en mulighet å tipse politiet om dette anonymt på nett. Anonymkode: 51e11...607 Du sier noe angående vennene. Jeg har ikke tenkt på det på den måten. Takk for tips! Anonym bruker skrev (1 minutt siden): At han velger sårbare kvinner for å ha mer makt over de. At han er god på å manipulere. Jeg kan ta feil. Men høres veldig sånn ut. Anonymkode: 5e1a6...66e Jeg er redd du ikke tar feil. Anonymkode: 96b21...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå