Gå til innhold

Dere som har vært vekke fra jobb med korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var dere vekke? Jeg er syk på dag 4 etter positiv test og er ikke bedre. Mindre vondt i kroppen men mye mer hoste og ekstremt sliten av å bare gå over gulvet. 

Anonymkode: 7fa09...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på dag 10 nå. Er utrolig slapp og trøtt, blir andpusten bare av å gå på do. Hoster fortsatt en del og er fremdeles litt sår i halsen og hoven/øm i kjertelene mot ørene og bihulene. 

Anonymkode: 340bb...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borte seks dager, men er enda ikke i form nå snart tre uker senere.

Anonymkode: a3d84...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fremdeles ,smittet 14.februar. totalt tom for energi og knapt mulig å gå korte strekninger på gelebein. 

Anonymkode: 5fe2e...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingenting. Kunne lett gått på jobb, men fikk beskjed av dama på koronatelefonen om å holde meg hjemme siden jeg var uvaksinert. 

Anonymkode: a9b16...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Merket ingenting. Kunne lett gått på jobb, men fikk beskjed av dama på koronatelefonen om å holde meg hjemme siden jeg var uvaksinert. 

Anonymkode: a9b16...305

Skjønner ikke hva det hadde med saken å gjøre? Smitter du liksom lettere andre? Jeg var borte i 4 dager, men dette var mens det var isolasjon i 4 dager. Litt tett, men gikk greit å jobbe. Uvaksinert her og.

 

Anonymkode: 8c041...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hva det hadde med saken å gjøre? Smitter du liksom lettere andre? Jeg var borte i 4 dager, men dette var mens det var isolasjon i 4 dager. Litt tett, men gikk greit å jobbe. Uvaksinert her og.

 

Anonymkode: 8c041...326

Ikke jeg heller. Jeg spurte henne, men hun hadde ikke noe godt svar. Det var jo for bare to uker siden og, så alle restriksjoner og isolasjonsregler var borte. Jeg bare ble hjemme jeg da, fikk noen dager fri. 😜

Anonymkode: a9b16...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke jeg heller. Jeg spurte henne, men hun hadde ikke noe godt svar. Det var jo for bare to uker siden og, så alle restriksjoner og isolasjonsregler var borte. Jeg bare ble hjemme jeg da, fikk noen dager fri. 😜

Anonymkode: a9b16...305

Noen fordeler må vi jo ha👍😅

Anonymkode: 8c041...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen fordeler må vi jo ha👍😅

Anonymkode: 8c041...326

Det tenkte jeg og. Det var nesten litt utgjort at akkurat i det jeg fikk korona, så skulle jeg dra på jobb som normalt. Alle andre hadde fått være hjemme ti dager, lissom.  Jeg gadd ikke å krangle med henne på det da hun insisterte på at jeg holdt meg hjemme. 😅

Anonymkode: a9b16...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var borte i 2 dager. Fikk i vinterferien, hadde noen møter på zoom men ble utslitt. Helt borte i 2 dager men er på jobb nå, dag 4 etter positiv test. Blir ganske utkjørt men har en jobb jeg ikke kunne være borte fra, Nå er det rett i seng

Anonymkode: a59d3...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke jeg heller. Jeg spurte henne, men hun hadde ikke noe godt svar. Det var jo for bare to uker siden og, så alle restriksjoner og isolasjonsregler var borte. Jeg bare ble hjemme jeg da, fikk noen dager fri. 😜

Anonymkode: a9b16...305

Hvorfor hørte du på henne? 

Anonymkode: 7ec6d...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor hørte du på henne? 

Anonymkode: 7ec6d...59d

Nei, altså. Når man blir oppringt av koronatelefonen kun fordi man er uvaksinert og smittet, følte jeg at jeg måtte høre på henne. Og så fikk jeg noen dager fri. ☺️

Anonymkode: a9b16...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme til du føler deg bedre. Du merker når det er over. For meg tok det 7 dager

Anonymkode: 786fc...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei, altså. Når man blir oppringt av koronatelefonen kun fordi man er uvaksinert og smittet, følte jeg at jeg måtte høre på henne. Og så fikk jeg noen dager fri. ☺️

Anonymkode: a9b16...305

Hører du på alle som ber deg gjøre noe?

Anonymkode: 7ec6d...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.3.2022 den 18.32):

Hvorfor hørte du på henne? 

Anonymkode: 7ec6d...59d

Det er fortsatt anbefalt for alle å holde seg hjemme i fire dager hvis man har testet positivt, uansett symptomer eller ikke. 

Anonymkode: 05fab...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...