Gå til innhold

Hvor kan vi flykte?


Anbefalte innlegg

Hvis det blir 3 verdenskrig, hvilket land flykter vi nordmenn til da? 

Anonymkode: 8e689...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hvis det blir 3 verdenskrig, hvilket land flykter vi nordmenn til da? 

Anonymkode: 8e689...bbb

Hvorfor skal du flykte?

 

Anonymkode: 13a0e...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du flykte?

 

Anonymkode: 13a0e...bee

Mange ønsker å flykte fra krigsområder. 

Jeg har hytte i skogen ved et fjell ved svenskegrensen, jeg drar dit! 

Anonymkode: 210b1...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Mange ønsker å flykte fra krigsområder. 

Jeg har hytte i skogen ved et fjell ved svenskegrensen, jeg drar dit! 

Anonymkode: 210b1...a5e

Det jeg tenkte er at det er ganske stor gorskhell på å flykte på grunn av personlig forfølgelse, for å komme unna akutt bombing og for å få kamptrening for å hjelpe til med forsvaret.

Anonymkode: 13a0e...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg tenkte er at det er ganske stor gorskhell på å flykte på grunn av personlig forfølgelse, for å komme unna akutt bombing og for å få kamptrening for å hjelpe til med forsvaret.

Anonymkode: 13a0e...bee

Vi drar nok til mannens slekt på Grønland - der tror jeg det er ganske trygt. Ingen av oss kan joine hæren uansett, så det er ikke bruk for oss i eventuell kamp.

Anonymkode: 560a7...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis tredje verdenskrig og atombomber smeller rundt i verden, er jeg usikker på om det er noe hensikt i å flykte. Hvem vil leve videre etter det? 
 

Anonymkode: efa00...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvis tredje verdenskrig og atombomber smeller rundt i verden, er jeg usikker på om det er noe hensikt i å flykte. Hvem vil leve videre etter det? 
 

Anonymkode: efa00...0b8

Det går nok bra. Det smalt fælt i 1945 og, dog litt lenger unna. Og så har det vært masse prøvesprengninger rundt om, og folk lever fortsatt. Meeeen, jeg ser problemet hvis de fyrer av en ti-femten atombomber i Europa…

Anonymkode: d5c86...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vi drar nok til mannens slekt på Grønland - der tror jeg det er ganske trygt. Ingen av oss kan joine hæren uansett, så det er ikke bruk for oss i eventuell kamp.

Anonymkode: 560a7...68d

Grønland er faktisk et ganske strategisk mål, både pga. beliggenhet og pga. naturressurser. Så i en verden hvor alt endres, så er det ikke nødvendigvis sikkert at Grønland ville blitt skånet. Men det er kanskje mindre bombemål der? Men okkupert kan de nok bli, både av ene og andre siden pga. strategisk beliggenhet.

Anonymkode: 1309b...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det ikke er så mange steder å flykte. Har ikke båt, er for langt unna svenskegrensen. Svømmer godt, men likevel litt langt til Skottland ;)

Anonymkode: 1309b...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi å komme oss til Israel, hvor mannen er fra. Israelske myndigheter har mer peiling enn norske, så der vil jeg føle meg tryggere. 

Anonymkode: b776f...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde muligens tvunget mannen til å kjøre med så mange som mulig nedover Europa. Selv hadde jeg blitt igjen. 

Anonymkode: 6d163...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av!!! Det er krig mellom Russland og Ukraina, ikke Norge!

Anonymkode: 4652f...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...