Gå til innhold

Jeg har aldri skjønt det der. Tar du livet av en drittsekk, blir du fengslet på dagen. Men er du statsleder og dreper store grupper, så går du fri?


Anbefalte innlegg

Putin er til og med farligere enn Anders Behring Breivik, spør du meg. Ikke at jeg er fan av Breivik. Ikke misforstå.

Anonymkode: 70fdc...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Putin nå gjør er ulovlig. Han vil bli stilt til ansvar hvis det blir en ende på dette hvor det er mulig. 

Anonymkode: 5283d...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det Putin nå gjør er ulovlig. Han vil bli stilt til ansvar hvis det blir en ende på dette hvor det er mulig. 

Anonymkode: 5283d...e72

Det er ikke mulig. I 1993 avsatte dumaen (russiske Stortinget) presidenten (Jeltsin). Det var fordi den gang da hadde dumaen makt til å avsette presidenten og erklære nyvalg. Da sendte Jeltsin militæret mot dumaen, både hele den forbanna bygningen og folkets representanter. Etter det endret han på den russiske grunnloven så presidenten kunne avsette dumaen men ikke omvendt.

I mens heiet USA på han, for han ødela sosialismen i Russland og som USA ser det, sosialisme = ille. Det de ikke tenkte på var at en dag før eller siden ville Jeltsin bli erstattet.

Så nå er vi her.

Anonymkode: be75a...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke mulig. I 1993 avsatte dumaen (russiske Stortinget) presidenten (Jeltsin). Det var fordi den gang da hadde dumaen makt til å avsette presidenten og erklære nyvalg. Da sendte Jeltsin militæret mot dumaen, både hele den forbanna bygningen og folkets representanter. Etter det endret han på den russiske grunnloven så presidenten kunne avsette dumaen men ikke omvendt.

I mens heiet USA på han, for han ødela sosialismen i Russland og som USA ser det, sosialisme = ille. Det de ikke tenkte på var at en dag før eller siden ville Jeltsin bli erstattet.

Så nå er vi her.

Anonymkode: be75a...2c0

Deg igjen. Du forveksler sosialisme og kommunisme. 

Anonymkode: e6604...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...