Gå til innhold

Jeg er oppriktig livredd nå.


Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye vi krangler om hvem sin skyld det er, hvilke medier som lyver, uansett konspirasjonsteorier. 
faktum er at det er krig, den eskalerer, det angår oss alle. 
Det går mot storkrig. Jeg er skikkelig redd! 

Anonymkode: 85eaa...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uansett hvor mye vi krangler om hvem sin skyld det er, hvilke medier som lyver, uansett konspirasjonsteorier. 
faktum er at det er krig, den eskalerer, det angår oss alle. 
Det går mot storkrig. Jeg er skikkelig redd! 

Anonymkode: 85eaa...0e9

Ingen fare. I dag har Putin satt inn nesten hele militæret for å ta over bare en liten bit av Ukraina. Det vil gå så ille, han kommer til å bli så ydmyket! Jeg gleder meg. Det er nå han kommer til å bli kastet. Gleder meg til det også!

Anonymkode: a7a6e...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ingen fare. I dag har Putin satt inn nesten hele militæret for å ta over bare en liten bit av Ukraina. Det vil gå så ille, han kommer til å bli så ydmyket! Jeg gleder meg. Det er nå han kommer til å bli kastet. Gleder meg til det også!

Anonymkode: a7a6e...01e

Jeg ber til Gud om at du har rett. Men jeg tror egentlig det at siden han har tapt så mye ansikt fram til nå, så kommer han aldri til å gi seg. Han blir mer og mer forbannet. 

Anonymkode: 85eaa...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig å være redd. 
 

Forsøk å fokusere på det du kan gjøre noe med. Akkurat så enkelt og akkurat så vanskelig. Det eneste som blir verre ved å bekymre seg og å være redd, er din egen hverdag. Situasjonen går sin gang uavhengig det. Det har vært kriser før av samme karakter, det har alltid blitt avverget. Ønsker du å gi han den makten at han til og med ødelegger din hverdag, selv når det han truer med ikke endrer noe av hva du gjør, opplever og har rundt deg akkurat her og nå? 

Anonymkode: 29a87...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen fare. I dag har Putin satt inn nesten hele militæret for å ta over bare en liten bit av Ukraina. Det vil gå så ille, han kommer til å bli så ydmyket! Jeg gleder meg. Det er nå han kommer til å bli kastet. Gleder meg til det også!

Anonymkode: a7a6e...01e

Jeg frykter at det driver han til den siste utveien.

Han vil aldri akseptere å tape ansikt. Han opplever at Russlands eksistens er truet av verdenssamfunnet.

Men jeg ser heller ikke at det kunne vært et alternativ. Det overgrepet han bedriver måtte få konsekvenser - hvis ikke ville ikke Russland være til å stoppe. Putin hadde ikke gitt seg med Ukraina. Nå setter jeg alle håp til at noen  fra innsiden tar ansvar. 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det kommer til å løse seg!

Anonymkode: e46ab...6be

Jeg håper virkelig at du har rett. Men det er helt uholdbart å skulle ha en som Putin ved makten i verden videre. Sinnssykdom og ubegrenset makt er en dødelig kombinasjon 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til panikk! 

Det er høyst begrenset hvor mye Putin kan sprelle før NATO og FN griper inn, selv om Russland har aldri så mye vetorett i Sikkerhetsrådet. 

Anonymkode: d6f2f...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ingen grunn til panikk! 

Det er høyst begrenset hvor mye Putin kan sprelle før NATO og FN griper inn, selv om Russland har aldri så mye vetorett i Sikkerhetsrådet. 

Anonymkode: d6f2f...1c0

Men det hjelper lite hvis han tar med seg verden i et atomangrep. 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ingen grunn til panikk! 

Det er høyst begrenset hvor mye Putin kan sprelle før NATO og FN griper inn, selv om Russland har aldri så mye vetorett i Sikkerhetsrådet. 

Anonymkode: d6f2f...1c0

Åh, så bra! Kan du fortelle Fredrik Solvang dette også, han har jo misforstått totalt!

https://www.facebook.com/fredrik.solvang/posts/10165914018520567

Anonymkode: a7a6e...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Åh, så bra! Kan du fortelle Fredrik Solvang dette også, han har jo misforstått totalt!

https://www.facebook.com/fredrik.solvang/posts/10165914018520567

Anonymkode: a7a6e...01e

Så og si alle land sender våpen.

Putin har i sitt overgrep mot Ukraina og menneskeheten brutt så mange regler at det vil ikke holde NATO tilbake fra å hjelpe Norge ved et eventuelt angrep fra Russland. Kanskje forstår  Putin det slik at vi er medkrigere pga at vi har sendt våpen, men det betyr ikke at det stemmer. 

Denne forskeren Solvang inviterer i studio hevder det - alle andre forskere jeg har sett hevder det motsatte. . 

Jeg er så drittlei mediehysteriet nå etter to år med svarte og røde blinkende overskrifter i pandemien, og orker ikke tanken på lang tids bombardering av dommedagsprofetier fra media i forbindelse med krig også. Jeg er helt utslitt. 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så og si alle land sender våpen.

Putin har i sitt overgrep mot Ukraina og menneskeheten brutt så mange regler at det vil ikke holde NATO tilbake fra å hjelpe Norge ved et eventuelt angrep fra Russland. Kanskje forstår  Putin det slik at vi er medkrigere pga at vi har sendt våpen, men det betyr ikke at det stemmer. 

Denne forskeren Solvang inviterer i studio hevder det - alle andre forskere jeg har sett hevder det motsatte. . 

Jeg er så drittlei mediehysteriet nå etter to år med svarte og røde blinkende overskrifter i pandemien, og orker ikke tanken på lang tids bombardering av dommedagsprofetier fra media i forbindelse med krig også. Jeg er helt utslitt. 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Logg deg av da.

Anonymkode: c1527...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Logg deg av da.

Anonymkode: c1527...516

Ok. Bye

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men det hjelper lite hvis han tar med seg verden i et atomangrep. 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Dette, han har ingenting å tape. Her har vi jodix til barna, anbefaler alle andre det samme. Kommer til å smelle.

Anonymkode: 52809...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Dette, han har ingenting å tape. Her har vi jodix til barna, anbefaler alle andre det samme. Kommer til å smelle.

Anonymkode: 52809...4f5

Haha hjelper ikke med jodix hvis han bomber oss altså!

Anonymkode: 66fba...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernens navn er Malurt. En tredjedel av vannet ble til malurt, og mange mennesker døde av vannet fordi det var blitt forgiftet.
Johannes Åpenbaring 8:11

Det russiske navnet for Malurt er Tsjernobyl, Tsjornobyl på ukrainsk.

Anonymkode: a7a6e...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Stjernens navn er Malurt. En tredjedel av vannet ble til malurt, og mange mennesker døde av vannet fordi det var blitt forgiftet.
Johannes Åpenbaring 8:11

Det russiske navnet for Malurt er Tsjernobyl, Tsjornobyl på ukrainsk.

Anonymkode: a7a6e...01e

Hva er greia med disse ubrukelige fun factsene? 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hva er greia med disse ubrukelige fun factsene? 

Anonymkode: 4d5b2...18d

Jeg tror det er en eller annen slags religiøs greie. Man ser etter endetidstegn basert på Johannes åpenbaring og lignende. 

Anonymkode: f03ff...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...