Gå til innhold

tung i pusten, "noe" i lungene og svimmel etter covid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min godt trente datter på 17 opplever dette nå, 2 uker etter covid. Hun klarer ikke trene så voldsomt (mot før) men blir svimmel av den minste anstrengelse. Hun ble knapt syk av covid, bare litt småforkjøla.. 

Er det normalt? 

Anonymkode: d44ac...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange mange mange som har det slik i både uker og måneder etterpå. 

Anonymkode: a3ffe...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Som alle virusinfeksjoner er det helt normalt. Det går over. 

Anonymkode: 0ae75...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja. Som alle virusinfeksjoner er det helt normalt. Det går over. 

Anonymkode: 0ae75...872

Så du tror at ingen har hatt virusinfeksjon eller vært forkjøla før? Slik at de kan kje ne det igjen? Bare du? 
Har selv samme symptomer med «trang» og tung pust, og jeg har både hatt astma som ung, vært plaget med bronkitt og lungebetennelser, og aldri opplevd dette som noe restsymptom. 

Anonymkode: 1e7ae...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så slet vi alle med dette i ettertid, i varierende grad. Og ingen av oss ble spesielt syke. Hun på 20 år, er fortsatt ganske dårlig nå 8 uker etterpå. Har prøvd seg noen ganger tilbake på jobb, men blir så dårlig av det. Svimmel, vondt i muskler og tungpusten. Vi andre er nå helt fine. 

Anonymkode: 9f746...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.3.2022 den 16.04):

Ja. Som alle virusinfeksjoner er det helt normalt. Det går over. 

Anonymkode: 0ae75...872

Som "kronisk" forkjøla typ minst 10 ganger hvert år så er dette første gang jeg opplever. Jeg blir _alltid_ syk ved væromslag, jeg kan kjenne på morningen om været har endra seg iløpet av natta. Er omtrent flaska opp på antibiotika pga luftveisplager, men aldri om jeg har fått 140 i puls av å gå opp trappa noen uker etter sykdom før...

Anonymkode: d44ac...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...