Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Her gruer jeg meg egentlig for nok en måned med stramt budsjett. Og februar var kort så mindre enn vanlig. Dere andre? Anonymkode: 056cf...ca4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 En nødvendighet. Ingen voldsom følelse Anonymkode: d8142...785
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Greit når lønna kommer, så kan vi betale alt som skal betales. Anonymkode: 7e0b1...176
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Tenker ikke så mye over det. Har grei økonomi. Anonymkode: 10310...9a5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Har dårlig økonomi å dagen før jeg får penger er det rundt 30 kr igjen;så da trenger jeg desperat pengene. Så ser veldig frem til pengene kommer. Så har allerede sjekket nå om barnetrygden er kommet inn,noe den ikke var. Anonymkode: d3c73...746
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Jeg gleder meg. Jeg har lite, så når lønnen kommer, så vet jeg at regningene blir betalt. Da er en bekymring ute av verden, så er den neste hva jeg skal gjøre for å få råd til mat. Men den prisøkningen som er nå, så er jeg mer bekymret. Men lønnen hjelper jo litt da Anonymkode: 6668a...5be
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Nå føler jeg meg nesten litt ekkel, men ofte tenker jeg ikke over det i det hele tatt og glemmer at jeg har fått lønn fram til mannen min minner meg på at jeg må overføre den (vi har 100 % felles økonomi). Vi har romslig økonomi. Men jeg er jo selvfølgelig takknemlig for å ha en god lønn. Anonymkode: cf99f...ae7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Bruker aldri å vite når det er lønn. Alltid nok penger. Anonymkode: a7f29...59b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 Gleder meg er vel ikke riktig å si, men er avhengig av at lønna kommer ja. Hadde klart meg om den ble et par uker forsinket, men da måtte jeg nok tatt et innhugg i bufferen. Anonymkode: fce98...6a9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 Jeg gleder meg til lønn hver gang. Litt nedtur dagen etter når mye av pengene flyr ut igjen til studielån og boliglån. Anonymkode: c2dbc...40c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Gleder meg, men gleden er borte ca en time etterpå når nesten alt er borte på grunn av regninger. Gleder meg mer til den dagen hvor ikke all lønnen forsvinner til utgifter. Anonymkode: 2af76...40e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 Kjenner virkelig ikke på verken glede, sorg eller angst ved å få lønn. Mange tusen går jo uansett rett ut igjen i faste utgifter. Avhengig av at lønn kommer på konto, og det gjør den jo, men det er ingen følelser knyttet til det. Har grei orden på økonomien, så det blir uansett aldri helt tomt om lønna skulle bli noen dager forsinket. Med fast ansettelse i det offentlige, så kommer lønna jevnt og trutt. Anonymkode: cec57...72d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 Verken gleder eller gruer meg. Følger egentlig ikke med på når vi får lønn. Begges lønn går inn på samme konto og alle regninger trekkes automatisk derfra, og vi har også automatiske, faste summer som flyttes til fond, feriekonto, buffer og brukskonto. Er veldig heldig og bortskjemt (og klar over det) som sjeldent opplever at det går tomt på brukskonto, og alltid kan hente fra sparekonto om det skulle skje. Men skjønner ikke hvorfor noen skulle grue seg til å få lønn. Man kan selvsagt ønske seg bedre inntekt, men det å få penger på konto er vel ikke noe å grue seg til? Å ikke få lønn derimot… Anonymkode: d60e2...ad2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #14 Skrevet 28. februar 2022 Ingen av delene. Det er i alle fall ingen grunn til at jeg skal grue meg til lønna kommer. Det ville jo vært langt verre om den ikke kom. Da hadde jeg grudd meg. Noen ganger, om jeg har ventet på å kjøpe noe til lønna kommer, så gleder jeg meg kanskje på en måte. Jeg gleder meg i alle fall til å kjøpe det jeg har ventet på å kjøpe, eller til å få betalt den regningen jeg har utsatt. Alltid godt å få betalt regninger også, selv om det er mer gøy å bruke pengene på noe annet.. Men stort sett er lønn noe som kommer og går uten at jeg har noe annet forhold til det enn å vite at den kommer / har kommet. Anonymkode: 732dd...b42
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #15 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Her gruer jeg meg egentlig for nok en måned med stramt budsjett. Og februar var kort så mindre enn vanlig. Dere andre? Anonymkode: 056cf...ca4 Gruer meg. Vet det er for lite til at det går rundt også denne måneden. Anonymkode: 116eb...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå