Gå til innhold

Putin vs Trump. Hvem er mest farlig/gal?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Putin har "lyktes" bedre foreløpig, derfor er han farligst. Men Trump er i samme begredelige klasse, og kan bli svært farlig om han igjen gis makt som president. Får Trump makt igjen tror jeg demokratiet i USA vil være over for godt, og etterhvert også USA som ett land. Begge to er så stormannsgale at de kan starte en verdenskrig, uten å sove dårligere om natten, men heller se på det som en bragd.

Anonymkode: 7e38d...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump,for han er gal OG dum som ett brød.

Putin klarer i hvertfall å vurdere utfall av sine handlinger, noe som forhåpentlig vil stoppe han fra å trykke på den røde atomknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Putin har "lyktes" bedre foreløpig, derfor er han farligst. Men Trump er i samme begredelige klasse, og kan bli svært farlig om han igjen gis makt som president. Får Trump makt igjen tror jeg demokratiet i USA vil være over for godt, og etterhvert også USA som ett land. Begge to er så stormannsgale at de kan starte en verdenskrig, uten å sove dårligere om natten, men heller se på det som en bragd.

Anonymkode: 7e38d...e7e

Hva er sjansen for at Trump stilker til valg igjen? 

Anonymkode: a3230...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er sjansen for at Trump stilker til valg igjen? 

Anonymkode: a3230...745

Alderen ratt i betraktning tror jeg den er liten.

Anonymkode: fe6d0...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alderen ratt i betraktning tror jeg den er liten.

Anonymkode: fe6d0...d30

Måtte han få et hjerteinfarkt en natt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hva er sjansen for at Trump stilker til valg igjen? 

Anonymkode: a3230...745

Han selv har ambisjoner. Og når det republikanske partiet erklærte at de mener stormingen av Kongressen var en "legitim politisk ytring", og mange av dem har støttet "alternative" måter å fikse valgresultat på, så er det langt fra utenkelig, dessverre.

Anonymkode: 7e38d...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putin framstår som iskald og kalkulerende. Trump er en klovn. 
Sånn som situasjonen er nå, framstår Putin som mest farlig. Jeg kan ikke huske at Trump noensinne har truet med å bruke atomvåpen? 

Anonymkode: fcd98...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Putin framstår som iskald og kalkulerende. Trump er en klovn. 
Sånn som situasjonen er nå, framstår Putin som mest farlig. Jeg kan ikke huske at Trump noensinne har truet med å bruke atomvåpen? 

Anonymkode: fcd98...d05

Joda, Trump skrøt også om at hans atomknapp og atomvåpen var mye større enn andres...

https://www.aftenposten.no/verden/i/weRQPP/personangrep-og-trusler-om-atomkrig-har-faatt-passere-hvorfor-ble-ikke

Han har også indirekte truet med atomvåpen mot Iran, da han truet Iran med "utslettelse".

Anonymkode: 7e38d...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Joda, Trump skrøt også om at hans atomknapp og atomvåpen var mye større enn andres...

https://www.aftenposten.no/verden/i/weRQPP/personangrep-og-trusler-om-atomkrig-har-faatt-passere-hvorfor-ble-ikke

Han har også indirekte truet med atomvåpen mot Iran, da han truet Iran med "utslettelse".

Anonymkode: 7e38d...e7e

Åja, ja se der ja.  Like stormannsgal. 
Når det er sagt, pr i dag er jo ikke Trump president og har derfor ikke samme makten som Putin har. Så i 2022 vil jeg påstå at Putin er farligst. Han er tross alt statsleder. 

Anonymkode: fcd98...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Åja, ja se der ja.  Like stormannsgal. 
Når det er sagt, pr i dag er jo ikke Trump president og har derfor ikke samme makten som Putin har. Så i 2022 vil jeg påstå at Putin er farligst. Han er tross alt statsleder. 

Anonymkode: fcd98...d05

Enig i det.

Anonymkode: 7e38d...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To alen av samme stykke. 

Stormannsgale, eldre menn med liten tiss. Forskjellen er at Trump er dum som et brød, det er ikke Putin. Men nå har det virkelig bikka også for Putin. 

Anonymkode: e841d...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...