Gå til innhold

Putin - er det ingen i Russland som kan ta fra han makten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller kan den mannen styre på som han vil? Han er jo så gal at alt kan skje. Kjenner at jeg er redd!

Anonymkode: ed5ee...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det må bare bli nok press på russerne til at de frykter sanksjonene mer enn Putin 

Anonymkode: 02d38...340

Jeg er enig i at nok press må til. Men jeg tror at hvis en større krig skal unngås må også militære ledere tørre å stå opp mot Putin. Og da må de ha støtte hos både næringslivstopper og folket. Men, da kommer det jo også an på hvem som da tar over...

Anonymkode: 3da78...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig i at nok press må til. Men jeg tror at hvis en større krig skal unngås må også militære ledere tørre å stå opp mot Putin. Og da må de ha støtte hos både næringslivstopper og folket. Men, da kommer det jo også an på hvem som da tar over...

Anonymkode: 3da78...4b4

Ja. Men å ha en militær leder som leder for landet hørtes helt klart bedre ut enn å ha en president.

Litt som at det var lurt å først se til at folket i Kiev var livredde for at en invasjon ville skje når som helst, for så å fortelle de at det er russiske spioner over alt, før en endelig delte ut våpen til alle sammen. Kjempelurt!

Har du vært på telegram så har du sett hvor lurt det var.

Anonymkode: 5ebab...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ja. Men å ha en militær leder som leder for landet hørtes helt klart bedre ut enn å ha en president.

Litt som at det var lurt å først se til at folket i Kiev var livredde for at en invasjon ville skje når som helst, for så å fortelle de at det er russiske spioner over alt, før en endelig delte ut våpen til alle sammen. Kjempelurt!

Har du vært på telegram så har du sett hvor lurt det var.

Anonymkode: 5ebab...c5f

Hva har det jeg skrev med det du her skriver?

Anonymkode: 3da78...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...