Gå til innhold

Er jeg immun eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært nærkontakt flere ganger. Blitt ringt av statens smittevern sikkert 20 ganger med beskjed om at jeg er nærkontakt. Har vært på byggeplasser led mye smitte, og vært sammen med kolleger som har testet positiv samme dag som de har sittet i møter med meg osv. barna har hatt korona, eksen har hatt det, søsteren min og hennes barn og mann har hatt det, foreldrene mine har hatt det. Jeg har vært sammen med dem alle med smitte. Likevel testet jeg bare negativt på både hurtigtester, antistofftest og PCR tester.

Har forsøkt å lese meg opp, men skjønner det sånn at forskere ikke helt vet hvorfor noen er immune?

Anonymkode: 95392...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte personer blir ikke smittet, og man vet ikke helt hvorfor.
Fint for deg siden du ikke er vaksinert, jeg er ikke sikker på om jeg hadde tatt den sjansen

Anonymkode: a5684...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Enkelte personer blir ikke smittet, og man vet ikke helt hvorfor.
Fint for deg siden du ikke er vaksinert, jeg er ikke sikker på om jeg hadde tatt den sjansen

Anonymkode: a5684...4fd

Hvorfor går du ut fra at hi ikke er vaksinert? 

Anonymkode: 39c33...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor går du ut fra at hi ikke er vaksinert? 

Anonymkode: 39c33...835

Fordi hun skrev at hun testet negativt på antistoffer, det gjør man ikke om man er vaksinert.
Vaksinen får kroppen til å probusete antistoffer siden den får immunforsvaret til å trene seg opp til å bekjempe viruset

Anonymkode: a5684...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Enkelte personer blir ikke smittet, og man vet ikke helt hvorfor.
Fint for deg siden du ikke er vaksinert, jeg er ikke sikker på om jeg hadde tatt den sjansen

Anonymkode: a5684...4fd

Jeg kan ikke ta sjansen på vaksinen

Anonymkode: 95392...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er i lik situasjon, hun er uvaksinert og har vært nærkontakt mange mange ganger pga samboer, stebarn, kollegaer, pasienter på jobb, osv osv. Hun har blitt testet mange ganger, og alltid vært negativ.

 

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke blitt smittet, som jeg vet om. Jeg er trippelvaksinert da. Mannen og ene barnet har hatt det. Som lærer har jeg vasset i smitte over tid. Jeg har testet meg daglig i flere måneder. Alle tester er negative.

Men, andre barnet (18 år) skulle på en kontroll på sykehuset. Hun ble da rutinemessig testet. Testen viste at hun hadde korona. Hun hadde ingen symptomer og negative hurtigtester. Legen sa at testene de brukte kunne slå ut positivt så lenge som 4 uker tilbake i tid. Så mulig jeg har hatt det jeg også? Helt uten å merke det??

Anonymkode: a0882...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har to doser og er smittet for tredje gang. Delta i november/desember, omikron i januar og omikron nå i februar/mars. Hurra😅 

Anonymkode: 23f39...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mens jeg har to doser og er smittet for tredje gang. Delta i november/desember, omikron i januar og omikron nå i februar/mars. Hurra😅 

Anonymkode: 23f39...4c9

Kunne vært spennende å forske på hvorfor noen ikke blir smittet og hvorfor noen blir det flere ganger

Anonymkode: 95392...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...