Gå til innhold

Blødningsforstyrrelser av korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det har vært snakk om blødningsforstyrrelser pga VAKSINEN, men jeg fikk påvist korona for noen dager siden, og nå blør jeg. Går på minipiller og har ikke hatt mensen på 3 år. Andre som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 296e1...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne som fikk litt blødningsforstyrrelser etter covid. Er jo logisk at covid kan gi blødningsforstyrrelser når vaksinen kan gi det.

Anonymkode: 672d3...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, datteren min på 13 år fikk plutselig en ny blødning bare to uker etter forrige da hun fikk covid-19 for 1,5 uke siden, og har blødd lengre enn normalt. Hun pleier å være regelmessig. 

Anonymkode: 521da...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk. Jeg har hormonspiral og har begynt å blø nå, to ganger og langvarig etter covid i januar. Fikk siste vaksinedose i august, og merket ingenting da (ikke etter første heller).

Anonymkode: aad14...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk også ekstra blødning etter/under korona. Så det nok kanskje smittestoffet/virusdelene i vaksinen som har gitt blødninger til noen? Jeg er uvaksinert (av andre medisinske grunner). 

Anonymkode: 0f370...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her. Jeg er på dag 5 med korona, menssmerter + blødning. Utrolig rart å få det sånn plutselig etter 3 år uten noe (og før de tre årene så var jeg gravid, så man kan plusse på ni mnd). 

Anonymkode: 296e1...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Bruker minipiller og har ikke hatt blødninger på flere år. Men 5 dager med blødning denne uka nå når jeg har hatt korona. Ingen blødninger fra vaksinene.

Anonymkode: 623b6...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Samme her. Bruker minipiller og har ikke hatt blødninger på flere år. Men 5 dager med blødning denne uka nå når jeg har hatt korona. Ingen blødninger fra vaksinene.

Anonymkode: 623b6...4c2

HI her, da er vi i samme situasjon! Skal nevne det for legen imorgen (er ikke i bedring, så må ha en sykmelding imorgen tenker jeg). Har tre vaksinedoser, men denne runden med korona har virkelig tatt på! Utmattet, ekstremt vondt i hode, vondt i kroppen (og nå også menssmerter), KVALM! Ellers lite forkjølelsesymptomer, litt tett nese og litt hoste. 

Anonymkode: 296e1...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrerådet hadde en veldig fin episode der de forklarte hvorfor noen får blødningsforstyrrelser av vaksinen. Det handler om immunresponsen på vaksinen (eller sykdommen) og ikke om covid i seg selv. Veldig interessant. Blødningsforstyrrelser som ikke retter seg etter en måned eller to skal undersøkes, sa de der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg merket heller ingenting. Uvaksinert.

Anonymkode: 292b7...826

Samme her.

Anonymkode: be448...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha mensen den uka jeg fikk påvist covid. Fikk det mandag og begynte på "sukkerpiller" samme dagen. Fikk ikke mensen før lørdag (var sinnsykt dårlig av covid så kroppen hadde vel nok) og etter det har jeg blødd 2-3 dager hver uke. 
Fikk og blødningsforstyrrelser etter vaksina, som omsider hadde gitt seg 2 mnd før jeg fikk covid. Fikk dose 2 i mai...

Anonymkode: f1d63...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...