Gå til innhold

Folk som deler helseopplysninger på SoMe.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fordi det er noe som.oppmuntrer til fortsatt utholdenhet i pandemien for alle som ikke er sosialt dysfunksjonelle.

Anonymkode: bc141...3ed

👆

I tillegg gjorde eg noko teit humor rundt det, som er ganske typisk meg, og som mine set pris på! 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ikke et problem, men fortsatt teit. De som vaksinerte deg humret nok litt da når tok bildene

Anonymkode: 433a3...4cf

Eg tok ikkje då sjølve vaksina blei tatt, men då eg sat og venta i 20 min etterpå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Men hvorfor? Hvorfor er det så viktig å vise alle at man vaksinerer seg?

Anonymkode: b3b97...0ee

Det er mye jeg deler med mine venner som ikke er viktig. I dag snappet jeg kaffekoppen min, det er ufattelig uviktig. Men jeg vet at de som får snappen setter pris på slike glimt. 

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig tenker du noe om dem. De som hver dag sitter og lager en statue om hvor de har vondt og hvor ensomme de er og hvor dritt livet er. Og om det stemmer, og du ikke tenker over at noen har smerter, sliter psykisk og er ensomme, viser jo nettopp det jeg skrev tidligere. Folk bryr seg ikke om andres helse og vi står ikke sammen for mental helse

Nå må du roe deg litt her! Jeg svarte at jeg ikke tenkte over dem som skriver daglige oppdateringer om sin psyke på sosiale medier. At du prøver å vri det til at jeg ikke bryr meg om andre sine problemer kan du faktisk bare gi blanke faen i! 

Anonymkode: a6f07...ece

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Fordi det er noe som.oppmuntrer til fortsatt utholdenhet i pandemien for alle som ikke er sosialt dysfunksjonelle.

Hvorfor trang til å heve deg over de uvaksinerte?

Anonymkode: 78aa6...1e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er bare for å vise at man er flink

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det er mye jeg deler med mine venner som ikke er viktig. I dag snappet jeg kaffekoppen min, det er ufattelig uviktig. Men jeg vet at de som får snappen setter pris på slike glimt. 

Nå må du roe deg litt her! Jeg svarte at jeg ikke tenkte over dem som skriver daglige oppdateringer om sin psyke på sosiale medier. At du prøver å vri det til at jeg ikke bryr meg om andre sine problemer kan du faktisk bare gi blanke faen i! 

Hehe. Det rørte noe i deg i alle fall. Men du tenker selvsagt noe om dem. Men åpenbart ikke noe du vil si

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Lydig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lydig.

Nei. Flinke lydig er noe helt annet

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lydig.

Eller fornuftig

Anonymkode: 3ccd9...0bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Eller glad, lettet, fornøyd el. Har du for vane å anta hvordan andre mennesker føler seg og hvorfor de gjør som de gjør? Jeg kan opplyse om at det er en noe usjarmerende egenskap og at du kan risikere å bæsje ganske kraftig på leggen om du gjør dette IRL også.

Anonymkode: b7e51...657

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hehe. Det rørte noe i deg i alle fall. Men du tenker selvsagt noe om dem. Men åpenbart ikke noe du vil si

Du er bare ute etter å ha rett. Dårlig egenskap. Slike som deg må det være flaut å kjenne.

Anonymkode: 940fc...55e

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja, jeg ble forbanna, det innrømmer jeg.

Jeg har mennesker i nær relasjon som er alvorlig psykisk syk, så å få den usmakelige ranten din provoserte meg sterkt. Det er en utrolig nedrig måte å diskutere på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor trang til å heve deg over de uvaksinerte?

Trenger ikke heve meg over. De selvvalgt uvaksinerte er naturlig under uansett.

Skrevet

Fordi det er kjekt å se glimt fra folks hverdag  (og fest for den saks skyld) rundt omkring. 

Mye kjekkere det enn dem som bare deler og poster alt tull og tøys av spam, falske nyheter / påstander og annet tull. 

Anonymkode: 41e3f...6fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei det gjør jeg ikke. Sympati fiskere er så tragiske. 

De som ikke behersker morsmålet sitt er minst like tragiske.

Anonymkode: 8b06b...a00

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke bekymring for at folk ikke tror at du er vaksinert? 

Anonymkode: e8cdc...4e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, hvorfor skulle de tro det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, hvorfor skulle de tro det?

Fordi det er mange som ikke vaksinerer seg også, og noen av de har blitt kritisert og utestengt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fordi det er mange som ikke vaksinerer seg også, og noen av de har blitt kritisert og utestengt. 

Javel. Det har de jo bedt om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Javel. Det har de jo bedt om.

Nei de har ikke det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei de har ikke det. 

Hvis du pisser i motvind blir du våt og stinker ille. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det er det ingen som kjenner meg som tror. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Eller glad, lettet, fornøyd el. Har du for vane å anta hvordan andre mennesker føler seg og hvorfor de gjør som de gjør? Jeg kan opplyse om at det er en noe usjarmerende egenskap og at du kan risikere å bæsje ganske kraftig på leggen om du gjør dette IRL også.

Anonymkode: b7e51...657

Jeg bæsjer blomster og er lett å like, så det går bra!

Det er forøvrig ikke spesielt sjarmerende å se bilder av positive tester og «jeg har tatt vaksinen» heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du pisser i motvind blir du våt og stinker ille. 

Så de som avstår fra flere doser vaksine på grunn av egne helsemessige forhold har bedt om å bli hetset? Skal vi ofre liv og helse for å ikke bli hetset offentlig? Jeg er så glad for at jeg faktisk fikk korona nå, slik at jeg ikke trenger å rettferdiggjøre hvorfor jeg avstår fra tredje dose. Ble innlagt på sykehus etter dose to, og det frister ikke til gjentakelse. Korona opplevdes som en mild forkjølelse. Jeg dør ikke fra barna mine for å tekkes hetsere. 

Anonymkode: f9a14...ccb

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så om man ikke deler i sosiale media at man vaksinerer seg så er man sosialt dysfunksjonell? Den var ny 😂😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så om man ikke deler i sosiale media at man vaksinerer seg så er man sosialt dysfunksjonell? Den var ny 😂😂😂

Lesetrening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...